no voi jumankauta tossa 45 minuuttia. Pitäiskö kaikki Helsingin jugengtalot purkaa ja rakentaa uusiksi että
vaunuilla ja pyörätuolilla pääsee liikkumaan?
Ihan älytön aihe.
Kommentit (11)
missä pystyy liikkumaan?
Kyllä itse ainakin, jos tuoliin joutuisin, muuttaisin sellaiseen taloon, missä jo on nämä valmiudet, enkä alkaisi jossain jugendtalossa vänkkäämään, että nyt porraskäytävät uusiksi mun ja mun tuolin takia!
Muutenkin nuo inva-asetukset on menneet ihan sekaviksi, hyvä kun kaikissa uusissa taloissa pitää olla inva-asetukset, oviaukot sen levysiä, että pääsee tuolilla, jopa SAUNAAN pitää olla esteetön pääsy tuolilla!
Herranjumala! Eikö se ole talon omistajasta kiinni, ajeleeko siellä joku pyörätuolilla? Ei saisi vaatia kaikilta tuollaista!
Onneksi asun vanhassa talossa, tänne ei tulla noiden asetusten kanssa sekoilemaan, meillä vanhat ovet ja niin saavat ollakin.
kodistasi. Itsekäs sika sä olet, ei voi muuta sanoa. Tutustupa vammaislakiin, muutostyöt on lain mukaan tehtävä. Ihan sinun ärsytyksesi uhallakin.
pääse pyörätuolilla. Siis haloo???
Onhan noita muitakin kauppoja minne pääsee hyvin liikkumaan. Esim uusi hieno kampin keskus.
Minä ainakin haluan että kauniit jugendtalot säästetään, sekö musta tekee itsekkään sian? Asuintaloista en puhunut mitään.
ap
pidän vaunuja rappukäytävässä. Viis siitä jos jugendtalo ihanine ovineen palaa.
" Onhan noita muitakin kauppoja minne pääsee hyvin liikkumaan. Esim uusi hieno kampin keskus. "
jos joutuisi pyörätuoliin ja kavereita asuisi hissittömässä talossa tai muita läheisiä. Minusta kaikkiin taloihin pitäisi pakolla laittaa hissit ja heti. Voihan ne rakentaa ulkopuolelle ja usein myös pihan puolelle. Ajattelen säälien huonojalkaisia ihmisiä, vaikka itse nuori olenkin. Olen rakennusinsinööri.
vammaiset pääsevät myös vieraiksi.
tarvittavat muutostyöt täytyy tehdä. Vaunuille ei tarvitse. Kantakoot terveillä jaloillaan lapsensa tai sitten muuttavat sellaiseen taloon johon mahtuvat sisälle. Ei niitä nyt sentään purkaa tarvitse.