Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kaikenlaista ennen häpeällistä normalisoidaan?

Vierailija
15.03.2024 |

Sadan miehen bodycount, seksityö ja niin edelleen. Lista on pitkä.

Kertoisiko joku, mitä on tapahtunut ja miten tämä on mahdollista?

Kommentit (194)

Vierailija
81/194 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tämä koskee vaan naisia? Miksi naisen tekemänä kaikki tällainen on niin häpeällistä ja kurjaa, mutta miehet voi edelleen keppi ojossa tehdä mitä tahansa - ja päinvastoin jopa hurrataan mitä enemmän keppiään käyttää.

Vierailija
82/194 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehet ostavat seksiä? Miksi on siistiä, jos mies paneskellut mahdollisimman paljon?

"Haluan miehen jolla on vielä poikuus tallella" - ei yksikään nainen ikinä.

Ei kai kukaan halua ketään vain kokemuksen määrän perusteella? Mutta jos mies on naisen mielestä kiinnostava, en usko että kovin moni pitää ongelmana mikäli selviää, ettei sitä kokemusta olekaan. Jos mietin miehiä joista olen ollut kiinnostunut, positiivisempi yllätys olisi 0 aiempaa kumppania kuin 100. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/194 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit lisätä listaan myös f*sismin. Silläkin nykyään ylpeillään vaikka hävetä pitäisi.

Totta tämäkin asia.

Vierailija
84/194 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tämä koskee vaan naisia? Miksi naisen tekemänä kaikki tällainen on niin häpeällistä ja kurjaa, mutta miehet voi edelleen keppi ojossa tehdä mitä tahansa - ja päinvastoin jopa hurrataan mitä enemmän keppiään käyttää.

Yleisesti asia on aina ollutkin näin.

Vierailija
85/194 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset nyt vaan on seksihulluja.

Ei kaikki mutta osa, ja matalatestoiset miehet rakastavat sellaisia naisia. Ja näitä miehiä on nykyään todella paljon. Naisen pitää olla avoimesti voimakkaan seksuaalinen että tuollainen mies saa itsensä syttymään.

Niin mitä? Ja korkeatestoiset miehet taas tyrkyttävät sitä voimakasta seksuaalisuuttaan ympäri kyliä, mutta naisten tulisi hävetä jalat ristissä?

Vierailija
86/194 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ja hyvä, että halutaan muutosta! 

Vierailija
87/194 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska häpeämisestä ei seurannut mitään hyvää. Samat asiat olivat olemassa mutta vain pimentoon painettuina.

Kun asioista poistetaan häpeä, niistä voidaan myös puhua ja ilmiöt tunnistaa.

Häpeä nimenomaan on se mikä pitää meidät ihmisinä eli moraali. Täysin moraaliton ihminen ei häpeä mitään.

Häpeän pitää perustus siihen että itse ymmärrät tehneesi jotain väärää, ei siihen että muut niin sinun väittävät tekevän.

miksi sen pitää perustua siihen? on ihmisiä jotka ei kykene häpeämään ja heidän toiminta tuomitaan ja paheksutaan.

Jos ihminen ei kykene häpeämään silloin kun kuuluisi niin hänellä on ongelmia. Häpeällä on oma tarkoituksensa. Jos olet ilkeä tarkoituksella niin kyllä saisit hävetä. Esimerkiksi.

Vierailija
88/194 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tehkää sitä sitten, sitä on yritetty vuosikymmeniä edistää mutta aina löytyy arvostelijoita. Jokaisen tulisi elää rohkeasti omanlaista elämäänsä ja seistä itsensä takana.

Vierailija
89/194 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nenänkaivaminen on vielä niin tabu?

Olisi Golden globe ja miss maailmakisat ja presidenttien vaalitkin ihan toista, jos kaivelisivat räkää. Silleen normalisoitaisiin eikä hävettäisi suotta?

Perustettaisiin only snott sivustoja ja kerrottaisiin seiskassa, kuinka joku ennen nenänkaiveluneitsyt olisi nyt vapautunut.

Oikeudessa kaksi sormea raamatulla ja toiset nenäreijissä. Vakuuttavaa.

Vierailija
90/194 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessahan on ihan v... liikaa häpeää. Hävetään ihan kaikkea, ei kovin tervettä sellainen.

Vierailija
91/194 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tehkää sitä sitten, sitä on yritetty vuosikymmeniä edistää mutta aina löytyy arvostelijoita. Jokaisen tulisi elää rohkeasti omanlaista elämäänsä ja seistä itsensä takana.

En minä ainakaan ole koskaan hävennyt seksuaalisuuttani. En ole koskaan miettinyt mitä joku mies ajattelee minusta vain sen takia, että hän on mies... Eipä ole onneksi paljonkaan osunut kohdalle näitä naisvihamielisiä tyyppejä - ei ainakaan sellaisissa yhteyksissä, että minun olisi kuulunut välittää heidän mielipiteistään millään tavalla.

Vierailija
92/194 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kulttuuri muuttuu. Ihan vastaavalla tavalla monet ennen normaalit asiat ovat nykyään häpeällisiä.

Ei ole nuorille hyväksi, että he lukevat seksityöstä ja ajautuvat siihen. Elämiä tuhoutuu. Ap

Ei se lukemisesta ole kiinni. Päinvastoin, on hyvä  tietää kaikista asioista mahdollisimman paljon

Vierailija
93/194 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopun ajan merkkejä  ,kuten Jeesus Kristus on  Raamatun sivuilla ilmoittanut.

Vierailija
94/194 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua nuorehkona naisena ahdistaa niin päin, että oletetaan, ainakin mediassa että kaikilla "hyvillä" naisilla pitää olla 100 bodycount. Että olet vähän nolo jos olet maannut alle 20 tyypin kanssa ja supernolo jos olet neitsyt. Tiedän, että tämä on ollut aina ihan toisinpäin. Mutta nyt koronan jälkeen "kaikki" mediat toitottaa, että nainen voimaantuu kaikkea naimalla.

Vierailija
95/194 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska yhteiskuntaa tietoisesti mädätetään. Se mikä oli hyvää muutetaan pahaksi, ja toisten päin. 

Vierailija
96/194 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua nuorehkona naisena ahdistaa niin päin, että oletetaan, ainakin mediassa että kaikilla "hyvillä" naisilla pitää olla 100 bodycount. Että olet vähän nolo jos olet maannut alle 20 tyypin kanssa ja supernolo jos olet neitsyt. Tiedän, että tämä on ollut aina ihan toisinpäin. Mutta nyt koronan jälkeen "kaikki" mediat toitottaa, että nainen voimaantuu kaikkea naimalla.

Ei kukaan oikeasti noin ajattele. Ihmiset edelleenkin kokevat vaistomaisesti vastenmieliseksi tuollaisen. Ei kenenkään mielestä "hyvällä" naisella ole tuollainen tausta, mitä ihmettä. :D

Vierailija
97/194 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä ainakaan ole koskaan hävennyt seksuaalisuuttani. En ole koskaan miettinyt mitä joku mies ajattelee minusta vain sen takia, että hän on mies... Eipä ole onneksi pal

Huoooooor

Vierailija
98/194 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska se miesten häpeällinen toiminta on ollut aina normaalia. Eihän sitäkään, että miehet ovat kaikenlaisten väkivaltarikollisten enemmistöä ole koskaan laitettu samalla tavalla miesten kollektiiviseksi häpeäksi kuin jonkun yksittäisen naisen OF-tili on kaikkien "nykynaisten" häpeä.

Vierailija
99/194 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaistun. Deittaillessa olen toivonut etteivät aiemmat suhteet tule puheeksi, koska olen tuntenut häpeää siitä, miten vähän kumppaneita mulla on ollut (oikeastaan ei voida edes puhua monikossa). Vaikka tämä on ollut täysin oma valintani, silti tulee tunne että leimautuu jonkinlaiseksi friikiksi asian takia.

Vierailija
100/194 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaistun. Deittaillessa olen toivonut etteivät aiemmat suhteet tule puheeksi, koska olen tuntenut häpeää siitä, miten vähän kumppaneita mulla on ollut (oikeastaan ei voida edes puhua monikossa). Vaikka tämä on ollut täysin oma valintani, silti tulee tunne että leimautuu jonkinlaiseksi friikiksi asian takia.

Oikeasti? Minä miehenä juuri tykkään siitä, että naisella on ollut mahdollisimman vähän seksikumppaneita. Mieluummin olisi neitsyt totta puhuen, mutta ymmärrän, ettei se nykyään ole niin realistista. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän