Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kaikenlaista ennen häpeällistä normalisoidaan?

Vierailija
15.03.2024 |

Sadan miehen bodycount, seksityö ja niin edelleen. Lista on pitkä.

Kertoisiko joku, mitä on tapahtunut ja miten tämä on mahdollista?

Kommentit (194)

Vierailija
21/194 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko kyse ihan vain ymmärryksen lisääntymisestä, ettei toiset ihmiset voi määrätä muiden asioista eli siitä miten kukin elää.Eli annetaan ihmisille heidän vapautensa.Eihän se ole keneltäkään pois.Miksi sinä välität muiden tekemisistä,keskity vain itseesi.Se on ainut johon sinulla on valta ja oikeus ja velvollisuus.

Maailma kehittyy, sitä ei onneksi kukaan voi estää.

Ohhoo tämäkö on sitä kehitystä? Mielestäni painutaan kivikaudelle takaisin.

Vierailija
22/194 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisiko kyse ihan vain ymmärryksen lisääntymisestä, ettei toiset ihmiset voi määrätä muiden asioista eli siitä miten kukin elää.Eli annetaan ihmisille heidän vapautensa.Eihän se ole keneltäkään pois.Miksi sinä välität muiden tekemisistä,keskity vain itseesi.Se on ainut johon sinulla on valta ja oikeus ja velvollisuus.

Maailma kehittyy, sitä ei onneksi kukaan voi estää.

Eli mielestäsi yhteiskunnassa ei pidä olla rajoja esim rikosoikeutta koska se rajoittaa liikaa yksilön vapautta?

En sanonut mitään tuollaista.Tottakai vapauden raja menee siinä,ettei toiselle tehdä väkivaltaa.Tässä oli kyse ihan vain yksilön omasta vapaudesta omaan elämäänsä,joka ei muihin vaikuta.

En maininnut tätä sanatarkasti,koska pidin sitä itsestäänselvyytenä kaikille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/194 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kulttuuri muuttuu. Ihan vastaavalla tavalla monet ennen normaalit asiat ovat nykyään häpeällisiä.

Ei ole nuorille hyväksi, että he lukevat seksityöstä ja ajautuvat siihen. Elämiä tuhoutuu. Ap

Olen tehnyt seksityötä parikymppisenä. Rahoitin sillä elämäni opiskellessani oikiksessa ja osan sijoitin. Nyt olen tehnyt kymmenkunta vuotta uraa juristina, nettovarallisuutta on n. 400 000 ja perhekin löytyy. Sellainen tuhoutunut elämä minulla. N38

Vierailija
24/194 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisiä kiinnostaa nuo jutut, mediat saa myyntiä . Aiemmin ne olivat tabuja kuten esim.mielenterveyteen liittyvät asiat. Näistä asioista avautuvat ihmiset voivat tulla sitä katumaan myöhemmiin, tulee somehäirintää ja mainehaittaa.

Vierailija
25/194 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska häpeämisestä ei seurannut mitään hyvää. Samat asiat olivat olemassa mutta vain pimentoon painettuina.

Kun asioista poistetaan häpeä, niistä voidaan myös puhua ja ilmiöt tunnistaa.

Häpeä nimenomaan on se mikä pitää meidät ihmisinä eli moraali. Täysin moraaliton ihminen ei häpeä mitään.

Ei muuten pidä paikkansa. Täysin moraaliton ihminen ei tunne syyllisyyttä. Häpeä ja syyllisyys ovat kaksi eri asiaa. Rakkaudeton ihminen häpää. Rakkaus hyväksyy kaiken ja poistaa häpeän.

Vierailija
26/194 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kulttuuri muuttuu. Ihan vastaavalla tavalla monet ennen normaalit asiat ovat nykyään häpeällisiä.

Ei ole nuorille hyväksi, että he lukevat seksityöstä ja ajautuvat siihen. Elämiä tuhoutuu. Ap

Olen tehnyt seksityötä parikymppisenä. Rahoitin sillä elämäni opiskellessani oikiksessa ja osan sijoitin. Nyt olen tehnyt kymmenkunta vuotta uraa juristina, nettovarallisuutta on n. 400 000 ja perhekin löytyy. Sellainen tuhoutunut elämä minulla. N38

Höpö höpö

Vierailija
27/194 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moraali on käsityksiä ja käyttäytymissääntöjä siitä mikä on oikein/ väärin tai hyvää/ pahaa. 

Moraali ei ole sisäsyntyistä vaan syntyy kulttuurista ja ihmisten kanssakäymisestä. Se on muuttuva asia.

Käyttäytymissäännöt on rajoittanut historiassa erityisesti naisten toimintaa. Siksi naiset niistä varmasti pyrkiikin eroon, haluaa samaa vapautta kuin mies.

Esim. Aikoinaan Euroopassa oli moraalitonta ja suorastaan laitonta naisten käyttää housuja.

Vierailija
28/194 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musiikissakin luovuttiin harmonisesta asiallisesta stemmalaulannasta ja mentiin kohti rock-ilmaisua, joka itse asiassa tarkoittaa jonkinlaista sukupuolista kanssakäymistä.

Tässä toki Suomi tuli jälkijunassa ja vielä jopa 1980-luvun alussa Juice Leskinen sai väitellä radiossa rockin ansioista verrattuna klassiseen ja iskelmään. 

Vierailija
29/194 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uutisoidaan uuden ihanan rakkauden löytymsestä vaikka kyse on entisen kumppanin ja perheen pettämisestä ja jättämisestä.

Vierailija
30/194 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska näitä 100 bodycount ihmisiä harmittaa olla epänormaali eivätkä osaa elää vapaassa yhteiskunnassa omalla tavalla muita häiritsemättä. Useimmat naiset eivät hanki 100:aa kumppania jo yksinkertaisesti siksi, etteivät tapaa sataa riittävän kiinnostavaa. 

Vierailija
31/194 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö

Seksityö opiskelijoiden parissa ei ole mikään olematon juttu vaan sitä tapahtuu kyllä. Amerikassa aika paljonkin koska siellä on tämä "ota vastuu elämästäsi, me emme tue tippaakaan" kulttuuri

Vierailija
32/194 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisen luonnollista seksuaalisuutta ei enää pidetä häpeänä, ei edes silloin kun se poikkeaa siitä mitä juuri sinä harrastat. 

Mutta oletko huomannut että muutamat asiat olivat ennen ok mutta nyt niistä voi joutua pahaan pulaan. Esimerkiksi - voit näisihmisenä töissä vaatia muilta asiallista käytöstä. Tässä kohtaa moraali on tiukentunut. Ennen nuori nainen sai kehittää aika paksun nahkan, kun miehet suorastaan kilpailivat siitä kuka saa neitokaisen ensin punastumaan ja sitäkin aikaisemmin saattoi joku poloinen tehtaan tyttö tai karjakko töissään joutua väkisin maatuksikin. Naisilla on nykyään paljon paremmat oikeudet varjella siveyttään. 

Vierailija
33/194 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskiys. Ihminen on luotu liikkumaan, eikä tuommoiseksi rasvakasa mutantiksi, mitä maailma nykyään täynnä. Läskit on iljettäviä, ällöttäviä, rumia, heikkoja ja erittäin häpeällisiä olentoja. Virtahepoja. En ymmärtä, miten heitä itseään ei hävetä..

Vierailija
34/194 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä vaan, että h*orat ihan julkisesti kertovat mitä ovat, niin kukaan ei erehdy luulemaan niitä muuksi.

Vierailija
35/194 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailma ja asenteet muuttuu. 

Vierailija
36/194 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moraalinen vajoaminen ja kaikenlaisten rajojen tuhoutuminen.

Myös pedo filia on lisääntynyt ja avoimesti. Kaikki tämä lgbt opetus pikkulapsille on vain ja ainoastaan pedari touhua. Sen hyväksymistä voin selittää vain ja ainoastaan pedareiden läsnäololla päättävissä asemissa. 

Vierailija
37/194 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehet ostavat seksiä? Miksi on siistiä, jos mies paneskellut mahdollisimman paljon?

Suuri osa miehistä saa seksiä vain jos he maksavat siitä.

Vierailija
38/194 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ap häpeällisyys keskittyy mielestäsi naisen, ei miehen seksuaalisuuteen?

Kuinka monesti näet iltapäivälehdissä miesten retostelevan seksikumppaneiden määrällä? Johan ne poljettais maanrakoon.. Hirveetä naisvihaahan se olis!

Vierailija
39/194 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko sinua, ja juristiksi olet aika köyhä.

- oikea oikiksen käynyt

Vierailija
40/194 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehet ostavat seksiä? Miksi on siistiä, jos mies paneskellut mahdollisimman paljon?

Koska muuten hän on incel.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän