Miten Espoossa pääsee julkiselle gynelle??
Kuukauden olen jo kärsinyt kaikenlaisista oireista, työterveys pompottaa lääkäreillä jotka vähän tietää, mutta ongelma ei poistu.
Kommentit (11)
Espoos on hyvä julkisella työskentelevä gyne. Se voi vilkaista jos vaan aikaa riittää ihan privaatistikkin.
Varaa ajan lääkärille, joka sitten tilanteesta riippuen määrää hoidot itse tai kirjoittaa lähetteen erikoislääkärille...
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitään julkista gyneä...
On erikoissairaanhoidossa.
Löydät minut Tinderistä. Katson kaikki paikat läpi. ;) Ainakin siis jos olet kaunis ja maksimissaan 25 v. Mieluummin 16-20 v.
Olen varmaan jotenkin estynyt mutta ikinä en julkisesti kehtaisi mennä gynelle.
Vierailija kirjoitti:
Varaa ajan lääkärille, joka sitten tilanteesta riippuen määrää hoidot itse tai kirjoittaa lähetteen erikoislääkärille...
Tai jos lääkäri ei ymmärrä gynekologisista vaivoista mitään, niin jättää kirjoittamatta lähetettä. Sitten ei pääse lääkäriin kuin rahalla. Ilman rahaa tai lähetettä ei pääse lääkäriin. Kärsii tai kuolee se on Espoon motto.
Varaamalla ajan terveysasemalle, tosin ei ole mitään takeita että saat sieltä lähetteen erikoissairaanhoitoon.
Jos tk lääkäri kirjoittaa lähetteen, ei muuten. Eli varaat ensin ajan terveyskeskukseen.
Vierailija kirjoitti:
Varaamalla ajan terveysasemalle, tosin ei ole mitään takeita että saat sieltä lähetteen erikoissairaanhoitoon.
Mitäs jos kysyn lääkäriltä saisiko mies vastaavissa vaivoissa apua?
Ap
Tösällä.