Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaihdan 5-7 päivän välein lakanat. Onko liian usein?

Vierailija
14.03.2024 |

Sitten alkaa tuntumaan ällöiltä kun puhdas tuoksu häviää lakanoista ja on vaihdettava. Välillä rassaa kun tuntuu että aina on lakanapyykkiä kuivumassa. 

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole liian usein. Lakanat saa vaihtaa niin usein kuin itse haluaa.

Vierailija
2/22 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tyynyliinan vaihtaminen riittäisi? Vai pitääkö sitä peittoa ja lakanaakin hinkata nenäänsä? Likaisiahan ne ei tuossa ajassa ole, jos käytät jotain yövaatetta etkä hikoile pahasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian usein mihin?

Jos pyykkääminen kovasti rasittaa, ehkä se on sitten sinulle liian usein. Ratkaisu voi tosin olla myös useamman lakanasetin hankinta ja kuivausrumpu.

Vierailija
4/22 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole liian usein, mutta ehkä turhan usein.

Vierailija
5/22 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdevuosioirieta ja hikoilen. Todellakin vaihdan lakanat pari kertaa viikossa. Arjen luksusta on puhtaat lakanat.

Vierailija
6/22 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liian usein mihin?

Jos pyykkääminen kovasti rasittaa, ehkä se on sitten sinulle liian usein. Ratkaisu voi tosin olla myös useamman lakanasetin hankinta ja kuivausrumpu.

Lakanasettejä on tietenkin useita ja kuivurikin löytyy. Ap

Vierailija
7/22 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai, jos hikoilee kuin sika ja muutkin eritteet karkailevat.

Vierailija
8/22 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vaihdan kerran 3:ssa kuussa.

Vierailija
9/22 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä ja olen miettinyt samaa, mutta totesin että elämä on liian lyhyt etteikö puhtaista lakanoista voisi nauttia lähes jatkuvasti. 

Vierailija
10/22 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän tyynyliinan vaihtaminen riittäisi? Vai pitääkö sitä peittoa ja lakanaakin hinkata nenäänsä? Likaisiahan ne ei tuossa ajassa ole, jos käytät jotain yövaatetta etkä hikoile pahasti.

Hinkata nenään? Jos tuohon tuoksuun viittaat niin sen tuoksun mukana katoaa sellainen rapsakka raikas fiilis niistä lakanoista. Nukun aina alasti, hikoilen kai ihan normaalimäärän. Ap

Vierailija
11/22 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan.Itse vaihdan myös noin usein kun lapsi ja koirat tuo usein hiekkaa sun muuta sänkyyn.Puhtaissa nukkuu paremmin.

Vierailija
12/22 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voi ne olla hyvinkin likaisia, mikäli ap jakaa auliisti piirakkaansa joka yö vuoteessaan

Vierailija
13/22 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole liian usein. Minäkin vaihdan lakanat noin viikon välein ja samassa koneellisessa pesen myös muuta pyykkiä. Enkä todellakaan aio ryhtyä nukkumaan yöpuku päällä, ettei tarvitsisi lakanoita pestä niin usein. 

Vierailija
14/22 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kysyt? Eikö jokainen saa tehdä kotonaan niinkuin haluaa. Vai elätkö niin kuin muut käskee? On se kumma ettei ihmisillä ole sen vertaa omaa päättelykyä edes kotiin liittyvissä asioissa.

Vierailija
15/22 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin sinä tarvitset muiden mielipiteitä? Kai osaat itse päättää edes hygieniastasi?

Vierailija
16/22 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten vaikka olisikin liian usein. Onko se joltain muulta pois sun lakanoitten vaihto, mitä häh?

Vierailija
17/22 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda useammin, kun hinkkaat sitä haisevaa sillipiirakkaasi niihin lakanoihin etkä osaa edes pukeutua kuin aikuiset ihmiset.

Vierailija
18/22 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin sinä tarvitset muiden mielipiteitä? Kai osaat itse päättää edes hygieniastasi?

Ihan huvikseen kyselen. Ap

Vierailija
19/22 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvisin vaihdan kerran viikossa, kesällä kaksi kertaa viikossa.

Vierailija
20/22 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vaihdan kerta viikkoon

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme