Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

AISTI ERIOIL KOSTEUSEMULSIO LOPETETTU??

Vierailija
13.03.2024 |

Siis apua, onko Aisti Erioil kosteusemulsio lopetettu?! Koko Aisti lopetettu?? Mun 500 ml pullo loppui ja semmonen kiva ylläri paljastui. Ei helevata, sitähän on myyty _AINA_? Äitini käytti, mummoni käytti, minä käytin. 😭💔 Mikä tilalle?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä yksi entinen käyttäjä. Parhaiten minusta vastaa Erisan kosteuttava kasvovoide (herkälle iholle). On hintavampaa mutta ei ainakaan silmät vuoda vaikka käyttää silmänympärille.

Erisanin kasvovoide on tosi hyvä. 7-8€ luokkaa. Sopii tämänhetkiseen budjettiin, käytin ennen kalliimpia tuotteita 

Vierailija
22/25 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös kaipaillaan vanhan kunnon Erioilin perään. Se oli paras voide kasvoille ja keholle. Monet voiteet on Erioilin jälkeen testattu, sekä apteekin että marketin. Ainoat kasvovoiteet mitkä minulle sopii on Nivea Sensitive Soothing Night / Day Cream. Vartalovoiteena menee Lacto Linen vartalovoide. Näillä mennään nyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Aistit Eriloil heti takaisin kaupan hyllyille!!!!! Mä oon ihan kuivettunut korpuksi kun sitä EI OOOOOOO!!

Vierailija
24/25 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen entinen siivooja, nyt eläkkeellä ja käyttänyt erioilia kymmeniä vuosia ,parasta on ollut. Miksi ihmeessä pitänyt lopettaa?

Vierailija
25/25 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia joidenkin pitää rasvata itseään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yksi