AISTI ERIOIL KOSTEUSEMULSIO LOPETETTU??
Siis apua, onko Aisti Erioil kosteusemulsio lopetettu?! Koko Aisti lopetettu?? Mun 500 ml pullo loppui ja semmonen kiva ylläri paljastui. Ei helevata, sitähän on myyty _AINA_? Äitini käytti, mummoni käytti, minä käytin. 😭💔 Mikä tilalle?
Kommentit (25)
Vasta kai se nimeä vaihtoi, jos ne uudistaa taas jotain?
Kokeile hth:ta?
Vierailija kirjoitti:
Vuosia sitten lopetettiin. Apteekissa voudaan tietää millä nimellä myydään nyt tai vastaavaa tuotetta.
Ei mistään löydy mitään vastaavaa, yhtä hyvää, isoa ja halpaa? 😭
Vierailija kirjoitti:
Vasta kai se nimeä vaihtoi, jos ne uudistaa taas jotain?
Kokeile hth:ta?
Koko Aisti-sarja lopetettu, joten tuskin ne on tulossa takaisin. Mulla on kaikki erilaiset HTH:t, mutta ei ne oo yhtä hyviä. 🥺
Harmillista kun se poistui markkinoilta. Minä käytin sitä jatkuvasti ja oli parasta kosteusvoidetta, käytin sitä koko kehoon. Olen kokeillut eri voiteita ja ne kirvelevät ihoa ja silmiä, vaikka ei silmiin laita ja hajut tekee pahaa.
Toivottavasti joku ottaisi voiteen tuotantoonsa.
Aisti Erioilia kaipaan myös minä. Paras monikäyttöinen emulsio. Ihana kasvojen iholla, päälle voi laittaa peitevoiteita, eikä ärsytä mitenkään silmiä. Voi harmi, olen etsinyt tätä voidetta kissojen ja koirien kanssa. Tätä monikäyttöistä edullista voidetta ei mikään päihitä.
Minä myös kaipaan tuota Aisti kosteusvoidetta. Olen tänäänkin kahdesta kaupasta etsinyt. Toivottavasti ko aine palaa vaikka jonkun toisen toimittajan toimesta. 😪😪😪
Minäkin olen etsinut ja etsinyt! Harmi, kun kaikki hyvät jutut lopetetaan ja roskaa laitetaan tilalle. Moniin hyviin hajusteettomaan laitetaan joku kamala löyhkä jne. Huokaus 😢
Huomasin saman noin vuosi sitten kun ei mistään kaupasta enää löytynyt. Laitoin tehtaalle suoraa viestiä ja vastasivat vain, että valmistus on lopetettu.
Yhdyn kuoroon:
AISTI ERIOIL TAKAISIN!
Oli paras ikinä
Onko joku käyttänyt Erioil voidetta, uskomatonta. Erisan on olemassa.
Ostin viimeksi joku vuosi sitten Keskeiseltä 2 pulloa mutta ne loppuivat hiljattain, etsin myös kissojen ja koirien kanssa, ei löytynyt.
Nyt mulla on Tummelia, Emännän käsivoidetta, Niveaa, mutta mikään ei ole yhtä hyvää kuin Erioil.
Vierailija kirjoitti:
Onko joku käyttänyt Erioil voidetta, uskomatonta. Erisan on olemassa.
Ei ole sama asia. Tämä viimeiset vuodet Aisti-nimellä kulkenut oli erittäin hyvä kosteusvoide. Imeytyi tosi hyvin ja tehosi myös hyvin. Löytyi tuoksuton ja kevyttuoksuinen vaihtoehto.
MIKSI HUUDAT? ONKO SUN ASIASI TÄRKEÄMPI KUIN MUIDEN?
JA ASIAAN. HYI HITTO MITEN VANHOJA RASVOJA KÄYTÄT, JOS MONTA VUOTTA SITTEN LOPETETTUA TUOTETTA ON RIITTÄNYT. RASVAPURKEISSA ON YLEENSÄ MERKINTÄ 12M. TARKOITTAA ETTÄ SÄILYY AVATTUNA 12 KUUKAUTTA.
Apteekissa koostumukseltaan samanlainen, on nimeltään cerave-moisturising lotion :)
Vierailija kirjoitti:
MIKSI HUUDAT? ONKO SUN ASIASI TÄRKEÄMPI KUIN MUIDEN?
JA ASIAAN. HYI HITTO MITEN VANHOJA RASVOJA KÄYTÄT, JOS MONTA VUOTTA SITTEN LOPETETTUA TUOTETTA ON RIITTÄNYT. RASVAPURKEISSA ON YLEENSÄ MERKINTÄ 12M. TARKOITTAA ETTÄ SÄILYY AVATTUNA 12 KUUKAUTTA.
Ajattelin samaa! Joo ja kaikki vanhenee, elä käytä edes toissakesän aurinkorasvaa!
Kaikki hapettuu eli härskiintyy, rasva siis!
Vierailija kirjoitti:
Apteekissa koostumukseltaan samanlainen, on nimeltään cerave-moisturising lotion :)
Valitettavasti Cerave ei sopinut mulle, annokn purkin pois.
Täällä yksi entinen käyttäjä. Parhaiten minusta vastaa Erisan kosteuttava kasvovoide (herkälle iholle). On hintavampaa mutta ei ainakaan silmät vuoda vaikka käyttää silmänympärille.
Vuosia sitten lopetettiin. Apteekissa voudaan tietää millä nimellä myydään nyt tai vastaavaa tuotetta.