Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

AISTI ERIOIL KOSTEUSEMULSIO LOPETETTU??

Vierailija
13.03.2024 |

Siis apua, onko Aisti Erioil kosteusemulsio lopetettu?! Koko Aisti lopetettu?? Mun 500 ml pullo loppui ja semmonen kiva ylläri paljastui. Ei helevata, sitähän on myyty _AINA_? Äitini käytti, mummoni käytti, minä käytin. 😭💔 Mikä tilalle?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosia sitten lopetettiin. Apteekissa voudaan tietää millä nimellä myydään nyt tai vastaavaa tuotetta.

Vierailija
2/25 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta kai se nimeä vaihtoi, jos ne uudistaa taas jotain?

Kokeile hth:ta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuosia sitten lopetettiin. Apteekissa voudaan tietää millä nimellä myydään nyt tai vastaavaa tuotetta.

Ei mistään löydy mitään vastaavaa, yhtä hyvää, isoa ja halpaa? 😭

Vierailija
4/25 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vasta kai se nimeä vaihtoi, jos ne uudistaa taas jotain?

Kokeile hth:ta?

Koko Aisti-sarja lopetettu, joten tuskin ne on tulossa takaisin. Mulla on kaikki erilaiset HTH:t, mutta ei ne oo yhtä hyviä. 🥺

Vierailija
5/25 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
6/25 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmillista kun se poistui markkinoilta. Minä käytin sitä jatkuvasti ja oli parasta kosteusvoidetta, käytin sitä koko kehoon. Olen kokeillut eri voiteita ja ne kirvelevät ihoa ja silmiä, vaikka ei silmiin laita ja hajut tekee pahaa. 

Toivottavasti joku ottaisi voiteen tuotantoonsa. 

Vierailija
7/25 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aisti Erioilia kaipaan myös minä. Paras monikäyttöinen emulsio. Ihana kasvojen iholla, päälle voi laittaa peitevoiteita, eikä ärsytä mitenkään silmiä. Voi harmi, olen etsinyt tätä voidetta kissojen ja koirien kanssa. Tätä monikäyttöistä edullista voidetta ei mikään päihitä.

Vierailija
8/25 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös kaipaan tuota Aisti kosteusvoidetta. Olen tänäänkin kahdesta kaupasta etsinyt. Toivottavasti ko aine palaa vaikka jonkun toisen toimittajan toimesta. 😪😪😪

Vierailija
9/25 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen etsinut ja etsinyt! Harmi, kun kaikki hyvät jutut lopetetaan ja roskaa laitetaan tilalle. Moniin hyviin hajusteettomaan laitetaan joku kamala löyhkä jne. Huokaus 😢

Vierailija
10/25 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ERIOIL takaisin!!!!

Vierailija
11/25 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin saman noin vuosi sitten kun ei mistään kaupasta enää löytynyt. Laitoin tehtaalle suoraa viestiä ja vastasivat vain, että valmistus on lopetettu.

Vierailija
12/25 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdyn kuoroon:

AISTI ERIOIL TAKAISIN!

Oli paras ikinä

Vierailija
13/25 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku käyttänyt Erioil voidetta, uskomatonta. Erisan on olemassa.

Vierailija
14/25 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin viimeksi joku vuosi sitten Keskeiseltä 2 pulloa mutta ne loppuivat hiljattain, etsin myös kissojen ja koirien kanssa, ei löytynyt.

Nyt mulla on Tummelia, Emännän käsivoidetta, Niveaa, mutta mikään ei ole yhtä hyvää kuin Erioil.

Vierailija
15/25 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko joku käyttänyt Erioil voidetta, uskomatonta. Erisan on olemassa.

Ei ole sama asia. Tämä viimeiset vuodet Aisti-nimellä kulkenut oli erittäin hyvä kosteusvoide. Imeytyi tosi hyvin ja tehosi myös hyvin. Löytyi tuoksuton ja kevyttuoksuinen vaihtoehto.

Vierailija
16/25 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIKSI HUUDAT? ONKO SUN ASIASI TÄRKEÄMPI KUIN MUIDEN?

JA ASIAAN. HYI HITTO MITEN VANHOJA RASVOJA KÄYTÄT, JOS MONTA VUOTTA SITTEN LOPETETTUA TUOTETTA ON RIITTÄNYT. RASVAPURKEISSA ON YLEENSÄ MERKINTÄ 12M. TARKOITTAA ETTÄ SÄILYY AVATTUNA 12 KUUKAUTTA.

Vierailija
17/25 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apteekissa koostumukseltaan samanlainen, on nimeltään cerave-moisturising lotion :)

Vierailija
18/25 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MIKSI HUUDAT? ONKO SUN ASIASI TÄRKEÄMPI KUIN MUIDEN?

JA ASIAAN. HYI HITTO MITEN VANHOJA RASVOJA KÄYTÄT, JOS MONTA VUOTTA SITTEN LOPETETTUA TUOTETTA ON RIITTÄNYT. RASVAPURKEISSA ON YLEENSÄ MERKINTÄ 12M. TARKOITTAA ETTÄ SÄILYY AVATTUNA 12 KUUKAUTTA.

Ajattelin samaa! Joo ja kaikki vanhenee, elä käytä edes toissakesän aurinkorasvaa!

Kaikki hapettuu eli härskiintyy, rasva siis!

Vierailija
19/25 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apteekissa koostumukseltaan samanlainen, on nimeltään cerave-moisturising lotion :)

Valitettavasti Cerave ei sopinut mulle, annokn purkin pois.

Vierailija
20/25 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi entinen käyttäjä. Parhaiten minusta vastaa Erisan kosteuttava kasvovoide (herkälle iholle). On hintavampaa mutta ei ainakaan silmät vuoda vaikka käyttää silmänympärille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän