Mitä tehdä jos omat psykiatrian hoitajat ja toimintaterapeutti ovat epäpäteviä?
Eivätkä erota toisistaan eri mielenterveyden häiriöitä kuten skitsofreniaa mahdollisista persoonallisuushäiriön aiheuttamista psykooseista ja muutenkin ovat hyvin löperöjä hoidon laadun suhteen? Tuntuu että omat hoitajat ikäänkuin fantasioivat mun oireita ja projisoivat omia harhojaan minuun. Mikä neuvoksi?
Kommentit (32)
No psykiatrian "ammattilaisten" mielestä migreenikohtauksetkin ovat skitsofrenian oireita. Ja korvamato "äänien kuulemista". Ja senkin, että jos kehtaa nauraa heidän psykoosi spekulaatioilleen vastaanotolla, merkitään "epäadekvaatiksi nauruksi". Sinuna ap, sanoisin heido ja hakisin apuni muualta. Näin minä tein ~10 vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet varmasti osannut kertoa saman lääkärillesi ja olet tietoinen, että sinun kliiniseen hoitotyöhön osallistuvien on kirjattava sinun esiintuomasi oireet arvottamatta tai karsimatta niitä, että kirjauksiisi muodostuu kokonaiskuva voinnistasi, oireistasi ja hoitosi etenemisestä.
Tähän asti olen uskonut näin olleen. Nyt kuitenkin kuulin vakavan psykoosisairauden spekuloinnista hoitotiimissä. Alkoi heti pelottaa ja suututtaa, kun he tietävät että olen voimaton ihmisyksilö vastustamaan konflikteja (sekin yksi persoonan oire).
Mitäpä arvelet, voisiko siis olla kyse oireidesi ilmentymästä, eikä hoitohenkilökunnan osaamattomuudesta?
Konfliktien sietämättömyys on estyneessä persoonallisuudessa yksi oire, ei psykoosisairauksissa.
Vierailija kirjoitti:
No psykiatrian "ammattilaisten" mielestä migreenikohtauksetkin ovat skitsofrenian oireita. Ja korvamato "äänien kuulemista". Ja senkin, että jos kehtaa nauraa heidän psykoosi spekulaatioilleen vastaanotolla, merkitään "epäadekvaatiksi nauruksi". Sinuna ap, sanoisin heido ja hakisin apuni muualta. Näin minä tein ~10 vuotta sitten.
😂
Ei ne sun narsismia kuitenkaan pysty parantaan, eihän ne saa edes myytyä noita yliherkkien peittely nimikkeitä tolle sun touhulle ennen kun jo revit pelihousus.
Valitettavasti narsismi ei vieläkään parane sillä että sä T teeskentelet että kyse on muista jutuista, edes sillon kun saat hoitohenkilökuntaa huijattua mukaan pyörityksees.
Joka kevät sama show.
Psykoosidiagnoosin kun saa niin ihan kaikki mitä teet on psykoosia. Potilas kävi pa.skalla ->psykoosi. Potilas nauraa ->psykoosi. Potilas itkee ->psykoosi. Potilas tervehtii ystäviään ->psykoosi. Potilas silittää kissaa ->psykoosi. Ja niin edelleen. Mystisesti potilaan kuukautiskivutkin ovat psykoottista oireilua. VMP.
Vierailija kirjoitti:
Psykoosidiagnoosin kun saa niin ihan kaikki mitä teet on psykoosia. Potilas kävi pa.skalla ->psykoosi. Potilas nauraa ->psykoosi. Potilas itkee ->psykoosi. Potilas tervehtii ystäviään ->psykoosi. Potilas silittää kissaa ->psykoosi. Ja niin edelleen. Mystisesti potilaan kuukautiskivutkin ovat psykoottista oireilua. VMP.
Tämä on kyllä ikävä kyllä jotenkin totta. Uppoudutaan hoidoissa liikaa yhteen totuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Ei ne sun narsismia kuitenkaan pysty parantaan, eihän ne saa edes myytyä noita yliherkkien peittely nimikkeitä tolle sun touhulle ennen kun jo revit pelihousus.
Valitettavasti narsismi ei vieläkään parane sillä että sä T teeskentelet että kyse on muista jutuista, edes sillon kun saat hoitohenkilökuntaa huijattua mukaan pyörityksees.
Joka kevät sama show.
Aaa, taidat olla joku strategikko kun näet asioita tuolta näkökannalta. Olenko väärässä tulkinnassani?
Vierailija kirjoitti:
Ja mihinkään, mitä sanot ei uskota. Sain antibiootista haittoja, eikä kukaan uskonut ennen kuin jouduin sairaalaan.
Mitä tässä hoitoja tarvitaan. Aika parantaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mihinkään, mitä sanot ei uskota. Sain antibiootista haittoja, eikä kukaan uskonut ennen kuin jouduin sairaalaan.
Laitetaankohan kuinka paljon lääkehaittoja hulluuden piikkiin?
Vierailija kirjoitti:
Mitä tässä hoitoja tarvitaan. Aika parantaa.
Valitettavasti rahan vuoksi tarvitaan sairauslomaa/kuntoutustukea mikä käsittääkseni edellyttää hoitoihin osallistumista. Itse ehdotin hoitotiimille että pidetään taukoa hoidoista kun olen mennyt näköjään niiden myötä huonompaan kuntoon.
Just because you are paranoid does not mean they are not out to get you