Kaikki naiset aina jättää mut kun selviää että oon elämäntapatyötön...vaikka rahaa on
Oon siis pitkän linjan "elämäntapatyötön", vaikkakin mulla on sellainen oma bisnes jossa ostan tavaraa halvalla ja myyn kalliimmalla (pimeästi).
Oon 36-vuotias, ja virallisesti töissä ollu joku 8kk.
Mut en tosiaan lepää laakereillani...Mulla on 35 000e rahana, 80 000e sijoituksissa ja 100 000e myytävänä tavarana. Auto löytyy, ja uusi vuokrakaksio hyvältä alueelta.
Pidän itsestäni huolen ja treenaan aktiivisesti.
Kämppäni on tiptop, ja löytyy kaikki mitä tatvitsee.
Silti naiset aina jättää...Mistä löytää nainen joka hyväksyy elämäntyylini, jolla pärjään vähintään triplasti paremmin kuin esim. jollain siivoustyöllä minimipalkalla?
Kommentit (43)
Miksi kukaan ulisija ei ole vielä tullut valistamaan ap:ta tasoista? Ap on selvästikin yrittänyt liian tasokkaita naisia omaan tasoonsa nähden, hänen tasonsa kun on siellä 1-2 paikkeilla. Eli löytänet ap naisia sieltä muiden elämäntapatyöttömien joukosta.
Naisia ei raha kiinnosta. Silti varakkain 10% miehistä on tilastojen mukaan kaksi kertaa useammin aviossa kuin köyhin 10%.
Ettei asia olisi näin yksinkertainen, myönnän toki, ettäsuurempi syy kuin raha, on ominaisuudet millä on vaurastuttu. Älykkyys, ahkeruus, kunnianhimo, pitkäjänteisyys jne.
Voisin itse työttömän miehen ottaa, mutta en överi treenattua vaan tavallisen kropan. En ymmärrä miks miehet kuvittelee rahan lisäks et sixpäkillä isketään, yök
Paljonko sijoitukset tuottavat rahaa kuukaudessa? Koska muuten syöt säästöjäsi ja se taas on huono asia. Toki ymmärrän jos vaikka vuodeksi haluaa heittäytyä pois työelämästä ja matkustaa ympäri maailmaa. Mutta ei ne rahat ikuisesti riitä. 35 tonnia ei ole kuin keskiverto yhden vuoden palkka.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan ulisija ei ole vielä tullut valistamaan ap:ta tasoista? Ap on selvästikin yrittänyt liian tasokkaita naisia omaan tasoonsa nähden, hänen tasonsa kun on siellä 1-2 paikkeilla. Eli löytänet ap naisia sieltä muiden elämäntapatyöttömien joukosta.
Oikeasti ap yrittää köyhiä naisia, koska kuvittelee köyhät niin surkeiksi, että ottaisivat rikollisen miehen ja sen lisäksi kuvittelee, että sellaisen naisen saisi rahalla.
Noo haeppa naisia vaikka talousrikoksista tuomituista tai epäillyistä, voisit löytää sielunkumppanin joka hyväksyy sinut sellaisena kuin olet.
Oon mäkin työttömänä työnhakijana ja saan pvrahaa. Perintönä on niin paljon ettei tarvis mutta otan kaikki mitä irtoo.
Miksi et kykene muuhun kuin siivoustyöhön?
Vierailija kirjoitti:
Noo haeppa naisia vaikka talousrikoksista tuomituista tai epäillyistä, voisit löytää sielunkumppanin joka hyväksyy sinut sellaisena kuin olet.
Valtio rankaisee ankarimmin talousrikoksista ettei kyllä kannattaisi kehuskella rahoilla, jos on sama mies, joka on täällä rahoillaankin retostellut.
Naiset tykkäävät väkivalta rikoksista tuomistuista miehistä, olet heidän makuun liian nössö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luukuttajat ja diilerit eivät kiinnosta
Ei liity huumeisiin millään tavalla.
Laillista tavaraa.
En tiedä mitä luukuttat tekevät.
Ap
Ei se lailliseksi sitä tee, vaikka tavara olisi laillista, jos sinulla on osto-myyntiliiketoiminta, josta et maksa veroja? Onko tukihuijaus vielä kaiken tuon päälle?
Vierailija kirjoitti:
On todella ikävää, että koet jääväsi syrjään sen takia, että olet elämäntapatyötön, vaikka rahaa olisi. On tärkeää, että ihmiset arvostavat toisiaan muista syistä kuin vain työn tai rahan perusteella. Jos tilanne tuntuu vaikealta, voit harkita keskustelua läheisten kanssa siitä, mitä todella arvostat ja millaisista asioista haluat olla tunnettu ja arvostettu. Älä unohda, että jokaisella on arvonsa, riippumatta siitä, mitä he tekevät työkseen.
EI TEKOÄLYVASTAUKSIA!!!
No ethän sinä ole elämäntapatyötön, vaan pimeän työn tekijä ja elät harmaassa taloudessa ja lisäksi olet tukihuijari samalla jos nostat tuohon päälle vielä työttömyyskorvausta. MIksi et tekisi samaa yrittäjänä virallisesti verojen kanssa, jos on noinkin kannattavaa? Kerryttäisit eläkettäsi myös. Naiset ei tykkää tuollaisesta laittomuudesta, ei ole siis todennäköisimmin kyse työttömyydestä. Vai olisiko bisneksesi edes laillisia muutenkaan, vai myytkö jotain kaverin kasvattamaa pilveä....
Vierailija kirjoitti:
Riippuu mitä bisneksiä. Laittomat bisnekset ei houkuttele naisia. Ne ehkä miettii sitä, että mitä jos lapsen tuleva isukki joutuu vankilaan. Sehän olisi äärimmäinen katastrofi jokaiselle kunnolliselle naiselle. Minä en huoli yhtäkään, jolla on mitään kallubisneksiä. Mieluummin työtön ja rahaton Kelan asiakas, kun se raha ei vie ketään vankilaan.
Voi Kelan tuetkin viedä velkavankilaan, jos niitä tukia huijaa ilman perusteita.
Olen työtön ja lähes rahaton mutta minulla on tyttöystävä. Elämä on aika epäreilua koska minulla on ja sinulla ei ole naista.
Vierailija kirjoitti:
No ethän sinä ole elämäntapatyötön, vaan pimeän työn tekijä ja elät harmaassa taloudessa ja lisäksi olet tukihuijari samalla jos nostat tuohon päälle vielä työttömyyskorvausta. MIksi et tekisi samaa yrittäjänä virallisesti verojen kanssa, jos on noinkin kannattavaa? Kerryttäisit eläkettäsi myös. Naiset ei tykkää tuollaisesta laittomuudesta, ei ole siis todennäköisimmin kyse työttömyydestä. Vai olisiko bisneksesi edes laillisia muutenkaan, vai myytkö jotain kaverin kasvattamaa pilveä....
No ei vaan kannata olla lähelläkään ihmisiä, joilla on laittomia bisneksiä. Sellainen ihminen ei ole normaali tasapainoinen ihminen, kun se laiton toiminta aiheuttaa pelkoa, epärehellisyyttä sun muuta ja sellainen tyyppi kontrolloi lähipiiriään, ettei jäisi kiinni. En ikinä päästäisi tuollaista kallua lähelle. Laittomuuden mukana voi tulla suhteeseen ylimääräistä toisten kontrollointia ja väkivaltaa. Varokaa tuollaisia miehiä.
Vierailija kirjoitti:
No onpa yllättävää, että naiset eivät ole vain rahan perään... 🙄
Ei ne olekkaan. Ne on myös lastensa elättäjien perään. Yleensä Nainen ei laske miehen varallisuudelle arvoa jos mies ei käytä sitä runsaasti naiseen ja hänen lapsiinsa jotka hän luonnollisesti on tehnyt yhden tai useamman elämäntapa narkin,alkoholistin tai muuten vain vähempilahjaisen kanssa. Suotavaa olisi jos mies rahoittaisi myös naikkosen ex miesten elämääkin maksamalla näiden puolesta mm lasten harrastukset,ruokakulut ym maksut.
De Facto.
Tunnen kyllä miehiä joilla ei ole rahaa eikä paljon muutakaan mutta on niillä tyttöystävä. Pitää hakeutua paikkoihin missä naisiin voi tutustua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti ap yrittää köyhiä naisia, koska kuvittelee köyhät niin surkeiksi, että ottaisivat rikollisen miehen ja sen lisäksi kuvittelee, että sellaisen naisen saisi rahalla.
Ei suomesta löydy naista jota ei saisi rahalla, varsinkaan jos tyytyy yksinhuoltajiin.
voiko sun kanssa hankkia lapsia jos ne tarvii opettaa pienestä pitäen lähtien valehteleen isästään tai miten pimeillä tuloilla hankitaan asuntolaina ? tarvitaan joku metsien mies bulvaaniksi.