Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein teidän Wolt/Foodora-tilaukset toimitetaan väärään osoitteeseen?

Vierailija
13.03.2024 |

Itselläni kävi tänään näin jo varmaan viidennen kerran. Tilaus ilmoitetaan toimitetuksi, mutta oven takana on tyhjää. Tilaus saadaan useimmiten toimitettua uudestaan melko pian, mutta aina ei voi jäädä odottelemaan ja muutenkin asian kanssa sumplaaminen vie aikaa ja ärsyttää. Mietinkin, että kuinka yleistä tällainen oikein on? Osoite on kuitenkin ihan selkeästi merkitty sekä omiin tietoihin että kotitaloon.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran on Foodora tuonut minulle väärän tilauksen. Sain hyvityksen heti. Wolt on aina tuonut ruuat oikein ja ajallaan. Nykyisin käytän vain Woltia, tilaan ehkä 2-4 kertaa kuukaudessa.

Vierailija
42/46 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako se ihminen syödä ne ruuat, jolle siis viety väärään osoitteeseen?

Tietenkin saa. Eivät ne enää kuitenkaan kelpaisi uudelleen toimitettaviksi, vaan ravintola tekee uuden annoksen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Woltista saa tilattua halvemmalla ja nopeammin ruokakassin esim. K-kaupasta kun ketjun omaa kotiinkuljetuspalvelua käyttäen. Ihan vain tiedoksi tietämättömille, joita tässäkin ketjussa näyttää olevan. 

Vierailija
44/46 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan tilannut ruokaa kotiin. Se ei oikein sovi minun arvoihin ja rutiineihin. Ehkä, jos sairastun, enkä pääse kauppaan, voin tehdä tilauksen. Muuten ehdoton EI!

Toistaiseksi, olen terve ja reipas nainen, teen ruokaostokseni normaalisti kaupassa. En ole laiska, enkä uusavuton.

Katsos kun ihmiset haluavat välillä syödä jotain tiettyä ruokaa, jota ei saa kuin tietystä paikasta. Halutaan vähän nautiskella jostain asiasta, eikä vain suorittaa mahdollisimman järkevästi ja kuivasti elämää koko ajan.

Jos et pysty lähtemään ravintolaan syömään pitäisin sellaista elämää erittäin kuivana. 

Pystyn lähtemään, mutta mieluummin syön kotona omassa rauhassa. Jokainen tyylillään.

Vierailija
45/46 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistatteko tämän ruokatoimitussählingin?

Hampurilaisesta oli haukattu - pian tapaus sai yhä erikoisemman käänteen.

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009948362.html

Vierailija
46/46 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan. Vielä olen jaksanut hakea ruokani kaupasta omin jaloin ilman orjatyöfirmojen apua!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi