Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Albufeira 2 taaperon kanssa - pääseekö kulkemaan rattailla?

17.01.2007 |

Nyt olisi suunnitteilla ensi kesäksi matka Albufeiraan, lapset 1v ja 3v. Mietityttää vain nuo matkaesitteessä mainitut korkeuserot. Kuinkahan kulkeminen kaksilla matkarattailla onnistuu, jos maasto on kovin mäkinen? Onkohan paikka paikka muuten sopiva tämän ikäisille lapsille eli kannattaako edes lähteä?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

..jotain väh. 6 vuotta..mutta se tuli heti mieleen, että siellä taisi olla aika paljon (mukula)kivikatuja. Ei mitään tasaisia, vaan oikeen pyöreitä kiviä. Ja nämä pari kesää, mitä olen Helsingin vähäisillä mukulakivikaduilla rattaita työnnellyt, niin..jos vaihtoehtoja riittää, niin ehkä en lähtisi. Rappusia en muista, miten oli, ei ollut lapsia silloin, niin ei kiinnittänyt samalla tapaa huomiota. =)

Vierailija
2/2 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etenkin vanhan kaupungin puolella korkeuserot on tosiaan aikas moiset. Lisäksi siellä on tosiaan niitä mukulakivikatuja sekä melko jyrkkiä portaita. Portaat on vielä kapeita sekä usein kiemurtelevia. Lisäksi siellä tais olla myös sellaisia " kanttikivi" reunuksia kaduilla ( sekava ilmaisu, sori)

Uudella puolella aavistuksen tasaisempaa. Tosin siellä myös korkeuserot rannalle mentäessä on korkeat. Niin ihana kaupunki kuin Albufeira onkin, niin kaksien rattaiden kanssa saattaa kyllä olla hankala kulkea.

Jos teillä on tarkoitus viettää aikaa esim. hotellin uima-altaalla ja vain piipahtaa kaupungin puolella, niin silloinhan sitä pääsee vähän helpommalla. Lisäksi joillain hotelleilla, mitkä sijaitsee korkeammalla taitaa olla bussikuljetuksia vanhaan kaupunkiin.

Itse olen ollut Albufeirassa peräti kuusi kertaa, mutta ilman lapsia. Nyt suuntaamme lapsien kanssa Monte Gordon alueelle =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla