Kohta alkaa taas näkeen naisia minihameissa kadulla 🤤
Kommentit (46)
Mmmh ja tällaisia vastauksia lukiessa sitä ihmettelee aina, miten miessukupuoli on koskaan saanut mitään hyödyllistä aikaiseksi.
Yleensä olen jonkin terassin vieressä pakettiautossa ja katselen peililasin takaa kun nuoret naiset istuvat minihameissaan, tulen monta kertaa
En kyllä laita ylleni mistään hinnasta minihametta, koska ei kiinnosta tuntemattomien miesten katseet.
Onneksi en käytä minihameita, saa olla miesten katseilta rauhassa. N35
Ihan paras ketju 🤣
Koska se on totta 🥵🤭
Lihoin talvella 10kg. Yks minihameiden käyttäjä vähemmän.
Vierailija kirjoitti:
Laita päälle vaan 🤤
Ja alle ei mitään
10 kg on ihan aloittelijan luku
Yäk, just tollaiset aloitukset saa naiset sitten pitämään kesänkin löysiä collareita tai edes pitkiä farkkuja. Me ei v*ttu kuljeta niissä minihameissa sen takia että joku pervo katsoo. Monesti oon kotoa lähtiessäni joutunut vaihtamaan minihameen pidempään hameeseen tai shortseihin just siks kun pervoilla on taipumusta katsella. Tosi ahdistavaa.
Vierailija kirjoitti:
Täh? Isommat pakarat. Hame korkeammalla.
Namsk
Vierailija kirjoitti:
Yleensä olen jonkin terassin vieressä pakettiautossa ja katselen peililasin takaa kun nuoret naiset istuvat minihameissaan, tulen monta kertaa
Mestari! Pakko arvostaa.
Vierailija kirjoitti:
Yäk, just tollaiset aloitukset saa naiset sitten pitämään kesänkin löysiä collareita tai edes pitkiä farkkuja. Me ei v*ttu kuljeta niissä minihameissa sen takia että joku pervo katsoo. Monesti oon kotoa lähtiessäni joutunut vaihtamaan minihameen pidempään hameeseen tai shortseihin just siks kun pervoilla on taipumusta katsella. Tosi ahdistavaa.
Juu juu. Tiedetään kyllä miksi niitä käytetään 🤤
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mestari! Pakko arvostaa.
Kiitos Mestari
Vierailija kirjoitti:
hyvä vaa, ei tartte ihraperseitä kauhistella, voi katsella nuoria kiinteitä kamelinvarpaita, slurps
Vierailija kirjoitti:
Ihan paras ketju 🤣
Koska se on totta 🥵🤭
Idiootti
Kyllä! Olen jo kaivanut minarit esille, kohta pääsee pitämään ja ilman pikkareita tietysti! Seija63
Mmmhhh