Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vuorotteluvapaasijaisuuden menetys...

Vierailija
17.01.2007 |

Hei!

Olen töissä sairaalassa määräaiksena sijaisena (ollut jo vuodesta 2005). Tämänhetkinen määräyskirjani loppuu maaliskuun lopussa.

Osastonhoitaja ilmoitti minulle että tarjolla olisi minulle vuorotteluvapaan sijaisuus elokuun loppuun. Ilmoitin että todella mielelläni otan sen vastaan mutta muutamme paikkakuntaa heinäkuun alussa. Osastonhoitaja sanoi että sitten he eivät voi vuorottelusijaisuutta antaa minulle ja mahdollisia kesätöitäkään ei mielellään minulle anneta koska ne annetaan mieluummin sellaiselle joka pystyy koko lomakauden olemaan töissä.

Eli jos olisin salannut muuttoni, minulla olisi töitä siihen asti kun muutamme eli heinäkuuhun asti. Mutta koska halusin olla rehellinen, minulla ei ole töitä tarjolla enää maaliskuun lopun jälkeen.

Kyllä ottaa päähän. Onko tämä ihan laillista? On varmaan mutta kunhan kysyn jos joku porsaanreikä löytyisi...

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko vuorotteluvapaajärjestelmä kuulostaa huijaukselta, hyvin harvoin niihin palkataan oikeasti työtön ihminen.

Vierailija
2/2 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Koko vuorotteluvapaajärjestelmä kuulostaa huijaukselta, hyvin harvoin niihin palkataan oikeasti työtön ihminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi