Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten suhtautua isän tyttöystävään?

Vierailija
13.03.2024 |

Vanhempani ovat eronneet joku aikaa sitten, ja nyt isä hehkuttaa uutta onneaan. Isä päälle 50v ja tämä uusi nainen ainakin 20 vuotta nuorempi, en tarkkaan tiedä. Olisi helpompi suhtautua, jos olisivat saman ikäisiä, eikä niin että minulla ja isän tyttöystävällä vähemmän ikäeroa kuin isällä ja tyttöystävällä. Olen itse parikymppinen, jos sillä väliä.

Kommentit (73)

Vierailija
41/73 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan ymmärrettävää, että on vaikea suhtautua vanhemman uuteen kumppaniin, joka on lähes saman ikäinen kuin itse. Sun ajatukset ja tunteet on ihan normaaleja ja sallittuja. Yritä kuitenkin tutustua avoimin mielin tähän isän uuteen kumppaniin. Teidän välille voi ajan kanssa kehittyä ihan asialliset tai jopa lämpimätkin välit, mikäli tämä uusi kumppani pysyy pidempään kuvioissa. Kaikkea hyvää sinulle!

Kyllä yli 30-vuotias on vähän eri asia kuin jonku kaksikymppinen. 

Vierailija
42/73 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo nyt mikään ihmeellinen ikäero ole kun molemmat ovat aikuisia olleet jo hyvän aikaa. Eri asia joku 20v aikuisuuden kynnyksellä vielä.

yritä avoimin mielin tutustua isäsi uuteen kumppaniin ennen kuin muodostat mielipidettä hänestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/73 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siihen mitään sääntöä ole. Ihan omien fiilisten mukaan. Itse en ollut isään missään yhteyksissä ennen uutta vaimoa, niin en ole ollut sen jälkeenkään. Olen joskus miettinyt, että pitäisikö uuteen vaimoon yrittää rakentaa jotain yhteyttä, mutta ei ole hänestäkään kuulunut mitään, ni en ole sitten itsekään yhteyksiä ottanut. Sinänsä on ihan hyvä juttu, että ikääntyvällä isällä on joku, jonka duuni on pitää huolta hänestä, niin ei tarvitse miettiä, milloin tulee joku puhelu sairaalasta tmv, koska ei tule.

Vierailija
44/73 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme saasta kommentteja muutama täällä, tai provon huutelijoita. Miksi tämä olisi provo?

Vierailija
45/73 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäsi on hopeakettu, mahtavaa. Kyllä minäkin 50-vuotiaana deittailisin maksimissaan 30 v naista. Älä välitä ikääntyvien naisten ulinasta täällä. 

Vierailija
46/73 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis deittailee kolmekymppistä naista? Hyi hemmetti mikä pedari! Miten kehtaakin deittailla viatonta 30-vuotiasta lasta. 

-päivystävä pedarimetsästäjämamma

47/73 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun työkaveri kertoi, että hänen miehen sisko meni 5-kymppisenä naimisiin 20v nuoremman miehen kanssa ja silloin sen naisen aikuiset lapset pistivät välit poikki, kun he eivät hyväksyneet suhdetta

48/73 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei siihen mitään sääntöä ole. Ihan omien fiilisten mukaan. Itse en ollut isään missään yhteyksissä ennen uutta vaimoa, niin en ole ollut sen jälkeenkään. Olen joskus miettinyt, että pitäisikö uuteen vaimoon yrittää rakentaa jotain yhteyttä, mutta ei ole hänestäkään kuulunut mitään, ni en ole sitten itsekään yhteyksiä ottanut. 

Jos et ole ollut lapsuuden jälkeen missään tekemisissä isäsi kanssa, eli hän on sinulle ihan vieras mies, niin miksi sä haluaisit tutustua hänennä nykyiseen vaimoonsa?

49/73 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useinhan miehille tulee uudelleen vauvakuume 5-kymppisenä, siksi he haluavat huomattavasti nuoremman kumppanin 

Vierailija
50/73 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, en ole edes ajatellut, että olisi mahdollista saada vielä sisaruksia... Väkisinhän niiden kanssa jäisi etäisiksi, kun olisi niin ikäeroa..

Ap

Vierailija
51/73 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisia  ihmisiä, tiedä  vaikka  saat  vielä  pikku-sisaren.  Nauti  sinäkin  nuoruudesta.

Vierailija
52/73 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmasti epämukava tilanne ap:lla. Mutta taitaa olla biologinen ilmiö: 50 vuotiaan yritys pysyä nuorena ja saada vielä jälkeläisiä (ei tiedostettua). Mistään tasa-arvoisesta suhteestahan tuossa ei voi olla kyse. Mutta kaikki eivät halua erityisesti tasa-arvoista suhdetta. Voi sekin toimia.

Mutta eipä kai ap voi muuta, kun hyväksyä tilanteen. Tapaa sitten isäänsä harvemmin, jos ei huvita tavata tätä nuorta kumppania tai arvostus isää kohtaan muuttuu.

Ei, kyllä tarkoitus on vain saada bimsaa. t. Paappa.

Vierailija
53/73 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Mun työkaveri kertoi, että hänen miehen sisko meni 5-kymppisenä naimisiin 20v nuoremman miehen kanssa ja silloin sen naisen aikuiset lapset pistivät välit poikki, kun he eivät hyväksyneet suhdetta

Nämä nokkiinsa ottajat ovat useimmin niitä, joiden perintöön tämä tekee ison loven.

Vierailija
54/73 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun isälläni on ihana vaimo. Häntä nuorempi. Tulemme hyvin toimeen, käymme silloin tällöin kahdestaan lounaalla tai brunssilla. 😊

Vierailija
55/73 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En puhuisi tyttöystävästä vaan naistaystävästä, jos toinen on jo jotain 30-vuotias. 

Vierailija
56/73 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apua, en ole edes ajatellut, että olisi mahdollista saada vielä sisaruksia... Väkisinhän niiden kanssa jäisi etäisiksi, kun olisi niin ikäeroa..

Ap

Miksi jäisi etäisiksi ikäeron takia? Minusta se on ihan sama asia kuin oma sisko tai veli saisi lapsia ja olisi sitten täti niille lapsille. Ikäeroa on, mutta silti voi olla läheisissä yhteyksissä. Sinun tapauksessa he ovat vaan sisarpuolia. 

Vierailija
57/73 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Topihan on päälle 70 v ja sen naikkonen pn useita vuosikymmeniä nuorempi.

Topin kaverit ovat lähinnä kateellisia. Rahahan on iso juttu tossa suhteessa, mutta jos rahaa on, mitäs siinä. Jos 20 v on kiinnostunut 50 vuotiaasta, isällä on jotain, mitä omaikäisil ei ole

58/73 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä saasta mies on. Nainen onnenonkija. 

Vierailija
59/73 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän tunteesi hyvin, exäni isällä oli sama tilanne, ja olihan se outoa. Jos jotain hyvää haluaa asiasta löytää, niin isäsi vanhetessa tää naisystävä voi hoitaa puolisonsa asioita, eikä sun lapsena tarvitse alkaa hyysäämään niin paljon isääsi. Jos suhde kestää niin kauan. Tsemppiä! 

Vierailija
60/73 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on ulovottu kuinka vanhempia joutuu auttelemaan ja aikaansa uhraamaan. Ap ole onnellinen,  isin uusi nainen osaa varmasti käyttää tietokonetta hoidella myös isin raha-asiat ja myöhemmin muutakin. Yli viiskymppisellä saattaa ilmaantua muutakin hoidettavaa.

Mihinkään ette ole tyytyväisiä, aina kiittämättömiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän