Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies! Mitä mieltä naisen itkuorgasmista?

Vierailija
12.03.2024 |

Mä purskahdan joskus oikein hyvän orgasmin loppusuoralla / jälkeen itkuun. Se on joku spontaani fyysinen reaktio euforiaan ja hyvänolon tunteeseen. Ei missään nimessä mitään surua tms. Se on sellaista tyrskähtelyä, ei suruklista yhyy-nyyhkytystä.

Mitä ajattelisit miehenä, jos satunnainen seksikumppani purskahtaisi itkuun seksin jälkeen? Pelästyisitkö?

Niin ja onkohan tämä tällainen yleistäkin? Olenko ihan friikki? :D

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimohan tuota joskus tekee. Olen tietysti aina vähän huolissani ja lohdutan, mutta sanoo, että ei hätää, sillä on hormonimyrsky päällä. En ajattele siitä sitten kummempia.

Vierailija
2/35 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen pitäisi olla tuosta otettu! Jos siis oikeasti itket hyvää oloa spo taanisti etkä pettymystä, kipua tmv. Olet ollut hommassa aidosti mukana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turn-off olisi. En tuomitse, mutta en nauttisikaan.

Vierailija
4/35 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leevikin sen osasi: Itkisitkö onnesta... jos panisin sua kunnolla...

Vierailija
5/35 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks baarista löydetty nuori nainen alkoi itkeä seksim jälkeen. Menin ihan paniikkiin 😂.

Olin lähes sata varma et kohta olen syytteessä raiskauksesta tai jotain vastaavaa.

Vierailija
6/35 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex kans itki välillä aktin jälkeen, tunnusti lopulta pettämisen ja siksi itki.

Vierailija
7/35 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran vaimo itki kun päästiin molemmat maaliin. No hieman hämilläni olin mutta en osannut muuta kuin lohduttaa. Oli ihan uusi asia mulle näin nejäkymppisenä että nainen voi oikeasti itkeä onnesta. No taustalla oli kyllä seksitön kuukausi johtuen riidasta. Mutta väitti aktin päätteeksi vain että on onnellinen ja teki niin hyvää.

Vierailija
8/35 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei haittaa yhtään. Päinvastoin oon otettu jos nainen on aidoimmillaan täysin omana itsenään näyttäen kaikki tunteensa ilman pelkoa mistään. 

M52

Vierailija
9/35 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla että tämä reaktio tulee vain ajan kanssa parisuhteessa, ei ehkä yhden yön jutuissa.

Vierailija
10/35 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä välillä alan itkeä heti orkun jälkeen. En voi sille mitään. Pari minuuttia vetistelen ja sitten se on ohi. Orgasmi saattaa vielä sähkötellä pillussa. Itku on joku reaktio kaiken ihanuudelle ja hyvänolontunteelle. Seksin tiheydellä ei ole merkitystä. Voi olla, että on ollut seksiä orkkuineen aamulla ja sitten illalla parun. N54

Vierailija
11/35 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusallista.

Vierailija
12/35 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämmentävää. Luulin ensimmäisellä kerralla, että itku johtui siitä että olin niin huono.

Vierailija
13/35 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-tyttöystävä teki noin aina. Hänellä on ADHD, ja ajattelin että johtui siitä. 

Vierailija
14/35 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee joskus itku, joskus hepulinauru. Kukaan ei oo pannu pahakseen, ihan hyväkseen vaan. :-D

Vierailija
15/35 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin itken joskus. Hormoni - ja tunneryöppy. On emotionaalisesti niin hyvä.olo, että läikkyy yli. Hyvä olo häipäisi saman tien, jos mies paheksuisi tai pitäisi kiusallisena. Jäisi paska maku ja tunne, ettei toinen hyväksy minua sellaisena kuin olen.

Vierailija
16/35 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun ex kans itki välillä aktin jälkeen, tunnusti lopulta pettämisen ja siksi itki.

Meillä meni huonosti vaimon kanssa. Vaimo puhui haluttomuudesta. Sitten tuli jostain tyttöjenreissusta ja seksi oli estotonta. Estotonta seksiä riitti näiden reissujen jälkeen aina pariksi viikoksi kunnes vaimo muuttui taas haluttomaksi. Yleensä jossain kohtaa seksin jälkeen vaimo itki. Tämä tapahtui kolmena vuonna peräkkäin. Vaimo selitti että oli ikävä aina jotain sukulaista... olen tajunnut jälkikäteen että itki jotain muuta, joko pettämistä tai sitä että oli seksiä minun kanssa ja petti jotain toista. Epäilen että vaimolla oli suhde tuolloin. Käytöksessä oli niin paljon outoja piirteitä. Vaimo ei ole ikinä tunnustanut pettämisiä. 

Yksi itku on vaimolta tullut hiljattain ja nyt se tuli onnesta yllä mainittujen näiden kriisien jälkimainingeissa, luulen että hän oli nyt onnellinen orgasmin jälkeen hyvästä seksistä, jota oli odottanut.

Vierailija
17/35 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla että tämä reaktio tulee vain ajan kanssa parisuhteessa, ei ehkä yhden yön jutuissa.

Ei ainakaan meidän tapauksessa.

Vaimo sai vierasta isokaluista miestä.

Vikisi ja voihki ihan yhdynnän alussa. Kunorkkujen sarja alkoi,alkoi myös vollotus.

Mies meinas lopettaa,sanoin että jatka.

Mies pumppas vaimoa niin kauan että ruiskahti. Vaimolla lensi kusi orkun seurauksena.

Vierailija
18/35 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun tyttöystäväni on todella herkkä itkemään. Nykyään olen oppinut, että jos hän itkee seksin päätteeksi, niin se on ollut tosi hyvää seksiä.

Vierailija
19/35 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kuulun myös näihin itkeviin ja se johtuu ihan puhtaasti vaan siitä tunteesta mikä tulee orgasmin myötä. Pahintahan tuossa on jos mies jatkaa ja jatkaa ja se tunne voimistuu ja voimistuu ja sitten kun tulee niin joskus on lähtenyt tajukin. Ja yksi suihkun lasiseinä meni tämän vuoksi rikki. Kyllä sille on naurettu. Hävetti, mutta naurettiin 

Vierailija
20/35 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se olisi viimeinen kerta, kun kuuntelen nyyhkimisiä. Ei tuollaisia jaksa kuunnella.