Mies! Mitä mieltä naisen itkuorgasmista?
Mä purskahdan joskus oikein hyvän orgasmin loppusuoralla / jälkeen itkuun. Se on joku spontaani fyysinen reaktio euforiaan ja hyvänolon tunteeseen. Ei missään nimessä mitään surua tms. Se on sellaista tyrskähtelyä, ei suruklista yhyy-nyyhkytystä.
Mitä ajattelisit miehenä, jos satunnainen seksikumppani purskahtaisi itkuun seksin jälkeen? Pelästyisitkö?
Niin ja onkohan tämä tällainen yleistäkin? Olenko ihan friikki? :D
Kommentit (35)
Olen oppinut nauttimaan erityisen paljon itkevän tyttöystäväni panemisesta. Hän on kanssa sellainen, että voi saada pitkiä itkukohtauksia ihan siitä, että unohti ostaa jotain kaupassa.
Minä siinä sitten lohdutan häntä, halailen ja suukottelen. Lopulta saan vaatteet riisuttua ja aloitan hitaan työntelyn. Se on aivan mahtavaa, kun hän nyyhkyttää ja nytkähtelee vartaloani vasten.
Vaimoni on hiljainen ujo hyssykkä. Mutta sängyssä kun naarastiikeri, huuta ja mouruaa. Varsinkin takaapäin naidessa itkeä vollotaa ja huutaa, nai mua, nai kovaa. Aktin jälkeen käpertyy kainaloon ja ikeä tuhertaa kun pieni lapsi ja sanoo ihanaa. Minusta ainakin kiihottavaa kun menee näin tunteisiin. Masa.
Meillä päin vastoin. Vaimo nauraa ääneen orgasmin tullessa.
Kyllä minä koittaisin vaientaa luuvitosella tällaisen häiriökäytöksen. Voi jeesus, kuinka moni nainen alkaisi katsella miestä joka nyyhkii pillua saatuaan?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä koittaisin vaientaa luuvitosella tällaisen häiriökäytöksen. Voi jeesus, kuinka moni nainen alkaisi katsella miestä joka nyyhkii pillua saatuaan?
Sinähän se olet oikea suomalainen juntti. Turpaan vaan jos naisella menee tunteisiin. Hyi saatana mikä mies. N 42.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinähän se olet oikea suomalainen juntti. Turpaan vaan jos naisella menee tunteisiin. Hyi saatana mikä mies. N 42.
Näitä juntteja on valitettavasti paljon. N34.
Ei se ollut oikea juntti vaan trolli. Hakee vain näitä teidän reaktioita.
Vierailija kirjoitti:
Meillä päin vastoin. Vaimo nauraa ääneen orgasmin tullessa.
Mulle on käynyt molemmat, hervoton nauraminen ja itkeä pillittäminen. Ei ole merkki huonosta vaan hyvästä, molemmat reaktiot
Vierailija kirjoitti:
Mun ex kans itki välillä aktin jälkeen, tunnusti lopulta pettämisen ja siksi itki.
Mulla vaimoni itki kolmena vuonna peräkkäin aina vähän estottomamman seksin jälkeen. Pääsääntöisesti vaimo oli haluton, mutta aina tuohon aikaan itki seksin jälkeen. Oli tullut vähän aikaisemmin tyttöjen reissusta, joiden tapahtumista valehteli lahjakkaasti. Vieläkään en tiedä mitä siellä tapahtui satavarmasti, mutta pettämistä epäilen suurella todennäköisyydellä. Pari vuotta suhde on ollut kriisissä noiden vuosien jälkeen.
Viime syksynä vaimo oli taas kujalla missä mennään parisuhteessa. Nyt itki taas seksin jälkeen, mutta luulen että itku tuli nyt hyvän seksin takia ja meidän välisen jännitteen laukeamisen takia.
Suomessa jätetään psykologisilla sivuilla toi pettämisestä aiheitunut itku seksin jälkeen pois. Ulkomaisilla sivustoilla se pwttäminen mainitaan mahdollisena syynä itkuun.
Orgasmin ja hyvä seksi tuo naisilla tunteet pintaan mitä ovat vähän piilotelleet. Itku seksin jälkeen voi olla ihan onnesta johtuvaa tai sitten johtuvat salaisuuksista joita haluaa peitellä. Itku voi johtua myös siitä, että kokee olevansa väärän ihmisen kanssa sängyssä.
En tiedä, oliko vaimollani pitkä sivusuhde vai yksittäisiä pettämiskertoja, itku kuitenkin liittyi hänen omaan pahaan oloonsa.
Minä olin pitkään tyhmä eri asioiden suhteen enkä tajunnut merkkejä. Nyt olen joutunut opiskelemaan paljon tästä aiheesta, jo ihan siitä syystä että vaimo ei puhu menneistä mitään.
Nyyhkijät lentää ulos alta aikayksikön!
Tulee täälläkin itkuja vaimolta aika usein. Lähes joka kerta kun kiemurtelee orgasmissaan, niin vedet valuu silmistä, jos ei ihan itkuksi asti mene. Ekalla kerralla säikähdin kyllä helvetisti. Nuorempana näin ei ollut, nää itkut alkoi vasta oikeastaan lapsien synnyttyä, eli joskus vähän päälle 30v. Kuulemma orgasmit on nykyään vaan paljon voimakkaampia. Mene ja tiedä, mutta helvetin pitkään se kiemurtelu ja kouristelu kestää kyllä😅
Kyllä minä olen itkenyt onnesta kun olen kunnon orgasmin saanut 😊
Kuulostaa oksettavalta ja kaikin puolin kamalalta. Miesten ei pidä mm. tästä syystä harrastaa naisten kanssa seksiä ollenkaan.
On kokenut . Säikähdin ensin ,mutta kun nainen kerjäs ,poljin oikein kunnolla.
Nainen kertoi ettei saa mieheltä koskaan orkkuja. Minun pannessa kiimassa antoi,ja niin monta kertaa kun jaksoin.
Ekalla kerralla se ensimmäinen yhdyntä oli kumilla sen jälkeen sain panna paljaalla loppuun asti.
Epäilen että kaks kertaa kävi vahinko.
Ainakin masu alkoi turpoamaan.
Alku rakkaudella en oo kiimasempaa naista kokenut. Jossain vaiheessa se loppui.
En tiedä saiko sen mies tietää vai mitä.
Joskus vuosia sitten muistan lukeneeeni tuollaisesta, kun luin yhtä artikkelia jostain lääketieteen julkaisusta, jossa kerrottiin, että jotkut naiset alkavat aivastella orgasmin tullessa. Siinä mainittiin sivuhuomautuksena, että toisilla reaktiona voi olla itku. Artikkelissa myös selitettiin mistä ilmiö johtuu, mutta en nyt kuollaksenikaan muista, että mistä. Oliskohan littynyt jotenkin hermojärjestelmän vääriin piuhoihin tai jotain. En itse "kärsi" tuollaisesta, joten ei kai ole siksi jäänyt muuten mieleen.
Kehottaisin ap:ta siis googlailemaan englannksi aiheesta. Kannattaa ehkä aloittaa hakusanalla sneezing when orgasm tai jotain vastaavaa... ehkä löydät ja jos löydät, niin pyydän, että tuot tänne oppimasi tiedon tai sitten linkin!