Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eduskunnassa käytiin kuuma keskustelu työttömyysturvan muuttamisesta SDP syyttää PS:ää vaalipetoksesta

Vierailija
12.03.2024 |

Eduskunnassa käytiin tiistaina kuuma lähetekeskustelu, jonka keskiössä oli Petteri Orpon (kok) hallituksen esitys työttömyysturvalain muuttamisesta.
Keskustelussa opposition edustajat antoivat Orpon hallituksen ja esityksen eduskunnalle esitelleen työministeri Arto Satosen (kok) kuulla kunniansa.
Vihreiden Oras Tynkkysen mukaan hallitus on valinnut aika välyn linjan.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/9211c2e1-e0bf-46f3-a77a-9843848ef…

Kommentit (87)

Vierailija
21/87 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Köyhiltä ei leikata!"

- Riikka Purra

Ei minulta ainakaan leikata. Olen saanut tähän asti vain työmarkkinatuen ja saman saan jatkossakin ellen sitten pääse töihin.

Vierailija
22/87 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukien varassa elävät ei ole köyhimpiä ihan vaan vinkiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/87 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persuilta onneton esiintyminen. Työttömyysturvan leikkauksia perusteltiin opposition haukkumisella. Pikkuräksyttäjä oikein leuka vapisten.

Vierailija
24/87 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purra haluaa työttömät töihin.

Vierailija
25/87 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Köyhiltä ei leikata!"

- Riikka Purra

Ei minulta ainakaan leikata. Olen saanut tähän asti vain työmarkkinatuen ja saman saan jatkossakin ellen sitten pääse töihin.

Et kerro koko totuutta eli sulla on puoliso niin kuin minullakin. Hiukan eri asia mitä muilla on.

Vierailija
26/87 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta leikataan. Käyn töissä ja asumistuki tippuu 200e. Samalla tipun itse tulojen suhteen samalle tasolle toimeentulotukea saavien kanssa. Kyllä hallitus tekee matalapalkka-alalla työskentelyn kannattavaksi :)

Vierailija
27/87 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä PS, siellä vale, vilppi ja vaalipetos!

Moni köyhä äänesti perussuomalaisia, kun lupasivat ettei köyhiltä leikata. Petos on tapahtunut, kun valheen varassa haettiin kannatusta .

Vierailija
28/87 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Köyhiltä ei leikata!"

- Riikka Purra

Asumistukia leikkaavat. En tiennytkään että rikkaat niitä saavat asumisensa tukemiseen. 

No toki vähän epäillyt että sillähän voisi ehkä keinotella siten että tuttavaperheet vuokraisivat sijoitusasuntonsa toistena lapsille ja molemmat vuokralaiset saisivat asumistukea mitä ei välttämättä oman lapsen asumisesta saisi omassa sijoitusasunnossa.

Vierailija
29/87 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

SDP on nyt tehtävä selvksi ettei sen tehdessä uutta hallitusohjelmaa vaalien jälkeen. EK tai Suomen Yrittäjät eivät ole mukana keskusteluissa. 

Vierailija
30/87 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä unohda miten demarit itse torppasivat oman edustajansa Valto Kosken ehdotuksen pienimpien työttömyystukien korotuksesta koska "ansiosidonnaisia ei nosteta samalla". Vasemmistokin on täynnä tekopyhiä. P.S en ole persu enkä tule olemaankaan

Vierailija
31/87 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen köyhä ja persut eivät leikkaa minulta mitään. Ihan hyvä, että leikkaavat siltä tomaatin poimijalta, joka saa 300 euroa kuussa ja työmarkkinatuen palkan lisänä.

Senkin homman voisi antaa suomalaiselle ja maksaa oikeaa palkkaa.

Vierailija
32/87 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

PS:lle suomalainen tulee aina ensin.

Niin tulee. Suomalaiset (kurjuutetaan ) ensin.

Vierailija
33/87 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persut kyllä tosiaan ovat jo nyt rikkoneet paljon vaaliöpinöitään. Ja Purra on johdossa todella huono valinta 

Mutta on hyvä muistaa myös se, että paljon on edellishallituksen löysäkätisyyden vika, että tässä tilanteessa ollaan ( toki maailman tilanteet ovat olleet iso vaikuttava tekijä myös)

Mutta kyllä demarihallitus ihan liian avokätisesti jakoi rahaa sinne, tänne ja esim. viimeinen ylimääräinen lapsilisä oli ihan pelkkä todella kallis vaalimainos. 

Vierailija
34/87 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kamala, ihanko demarit taas ulisee. Oliko se läski taas vinkumassa? Ai kauhee, ihan pelottaa! Oliko SAK käskenyt sian vinkua? Hui! Ihan hirveetä kun oppositio ulisee. Pitäskö se lopettaa hallitus kun demari kerran noin pahasti taas sano nyyh.

Vierailija
35/87 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
36/87 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen köyhä ja persut eivät leikkaa minulta mitään. Ihan hyvä, että leikkaavat siltä tomaatin poimijalta, joka saa 300 euroa kuussa ja työmarkkinatuen palkan lisänä.

Tässä taas esimerkki siitä, kun puhutaan asiasta vaivautumatta ottamaan selville mistä puhuu ja sitten puhutaan läpiä päähän. 

Vierailija
37/87 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"demarineuvottelijat ja avustajatkin keskusteluissa toivat esiin usein tuon ajatuksen, että rahaa on ja laitetaan se nyt menemään, fläppitaulun nähnyt henkilö kertoo."

- SDP

Vierailija
38/87 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolue joka on vuosikymmeniä valehdellut suoraan äänestäjilleen olevansa duunarin ja köyhän asialla muttei koskaan tee noiden hyväksi mitään kun pitää suojella ay-liikkeen ökyrikkaita liittoja jotka maksaa koko puolueen vaalit kerta toisensa jälkeen? 

Vasemmisto ei tosiaankaan voi tarjota kansallemme muuta kuin valeita. Ja kun valehtelu aikanaan aloitettiin niin nyt valeiden on pakko vaan suurentua kerta toisensa jälkeen että vasemmisto pysyy niiden edellä.

Jos demarit olisi oikeasti duunarin ja köyhän asialla niin maalla eli myös duunareilla ja köyhillä menisi aika lailla paremmin noiden hallituskauden jälkeen. Nyt korjaillaan noiden neljän vuoden aikana luomaa täyskatastrofia. Nyt näyttää siltä ettei vasemmiston hallituskauden jälkeen ole hyvinvoivia muualla kuin vasemmistossa itsessään ja ay-liikkeessä joka porskuttaa satoine miljoonineen verovapaata osakerahaa. 

Vierailija
39/87 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Senkin homman voisi antaa suomalaiselle ja maksaa oikeaa palkkaa."

Tämä olla hyvä, minä lopeta työ ja sumalainen teke työ ja minä hake kela raha, kitos

Ahmed

Vierailija
40/87 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä taas esimerkki siitä, kun puhutaan asiasta vaivautumatta ottamaan selville mistä puhuu ja sitten puhutaan läpiä päähän. 

Niin, ymmärrämme kyllä kommenttisi idean ilmankin että selität sen kommentissasi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä