Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapsi on jo kohta 3v, ja musta tuntuu pahalta olla erossa

Vierailija
11.03.2024 |

Teen lyhennettyä työviikkoa ja lapsi on lyhyitä päiviä hoidossa kun isänsä kanssa saamme soviteltua työaikamme niin. Mulla on vaan työpäivien aikana hirveä ikävä lasta. Ja syyllinen olo, tuntuu että pitäisi olla kotona hänen kanssaan. Lapseni on niin ihanaa seuraa, ikävöin aikaa kun olin vielä vanhempainvapaalla ja päivisin saimme seikkailla milloin missäkin. Onko muilla vastaavaa, millon tää helpottaa? :D Monesti kuulee vaan juttuja että ihmiset haluaa äkkiä töihin kun ei lasten kanssa jaksa olla. 

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tuttua ja on mulla edelleen ikävä, vaikka nuorin on jo 11 :) Minulla on puhelimen taustakuvana lasten kuva ja työpöydällä myös. Onneksi teen enimmäkseen etätöitä, mutta toimistopäivinä soitan kun tulevat koulusta ja viestitellään jos tulee jotain asiaa. 

Vierailija
2/3 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttua huttua. Normaali äidin olotila. Aina syyllinen olo. Aina väärässä paikassa väärään aikaan tekemässä vääriä asioita vaikka tekisi kaiken oikein. 

Äitikin oppii ja kasvaa kun aikaa kuluu ja nämä tilanteet lisääntyvät.

Pitää oppia relaamaan. Lapsella on kaikki hyvin. Hänestä huolehditaan ja hän saa uusia kavereita. 

Sitten voikin stressata taas jostakin muusta tai opetella iloitsemaan lapsesta, miehestä, työpaikasta ja viikonlopuista. 

Hyvää kevättä kaikille äideille. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin teen vain 3pvä vkossa, jotta saan olla mahdollisimman paljon kohta 3v lapseni kanssa. Aijon jatkaa näin aina siihen asti kun hänen on aloitettava eskari.

Nämä ihanat vuodet on minulla vain tässä ja nyt, ja ne ovat kultaakin kalliimmat -mistään rahasta en niitä pois vaihtaisi.