Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teet kun sinua alkaa ihan järkyttävän paljon v..ttaa?

Vierailija
11.03.2024 |

Olin ihan lähellä jo äsken mennä tupakalle, oon siis lopettanut polttamisen pari kk sitten. Kävin jo ostaa tupakkaa mut sain hallittua itseni. V.. ti "niinku pientä oravaa" ja tupakka on yleensä aiemmin auttanut. Nyt sit otin nicorette imeskelytabletin, kävin suihkussa ja söin äsken iltapalaa niin pahin meni ohi. Mut miten te saatte tunteet käsiteltyä /hallittua? Vinkkejä niin ei tartteis alkaa polttaa, koska näitä ketutuksia välillä tulee. Tänään oli pahin. Vieläkin ottaa päähän mut pahin jo ohi. 

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arkena lähden pitkälle lenkille ja vapaalla juon kännit. Jälkimmäinen on epäterveellisempi, mutta nopeampi tapa.

Auttaako se?

Auttaa. Minä olen aina onnistunut juomaan asiat parhain päin. Humalassa murheet pienenevät mielessäni ja alan uskomaan, että tästäkin alhosta noustaan. Tiedän, että suurella osalla ihmisistä masennus, suru tai viha vain pahenee. Niin me vain olemme erilaisia.

Vierailija
22/25 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haen pari olutta ja todellakin poltan tupakan. Sannin tyhmä kovalle ja voin paremmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täriseminen. Vahvat tunteet jäävät helposti kehoon. Savannilla antilooppi tärisee jonkin aikaa selvittyään petoeläimen hyökkyksestä, jolloin stressihormonit poistuvat ja se voi jatkaa elämäänsä eikä lamaannu. Tuosta TRE-(Tension, Stress & Trauma Releasing Exercises) - menetelmästä löytyy tietoa kirjastosta, netistä ja YouTubesta. Vahva suositus.

Myös nuo kirjoittaminen, juokseminen ja siivoaminen ovat hyviä. Rukoilu. Jumala jaksaa loputtomiin kuunnella raivoamista elämän tapahtumista. Myös raskas hevi vaikka YouTubesta purkaa stressiä ja vahvoja tunteita. Tunteita purkava tanssi itsekseen. Tupakka ja se näprääminenhän ovat sedatoivia eli rauhoittavia, joten uusia keinoja tarvitaan sen tilalle. 

Olet fiksu, kun kysyt vinkkejä tunteiden käsittelyyn. Mahtavaa, että olet vieroittautunut tupakasta! Jatka samaan malliin!

Vierailija
24/25 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähden kävelylle ja kävelen niin kauan että paha olo menee ohi. Yleensä tulee noin 8 km lenkki vedettyä, kun käännyn kotiinpäin silloin kun tuntuu jo selvästi paremmalta. 

Vierailija
25/25 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

juon kaljaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kaksi