Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten toimitte niiden ihmisten kanssa, jotka "ei jaksa näpytellä"?

Vierailija
08.10.2024 |

Jos itse ette vastaavasti tykkää puhua puhelimessa vaan mieluummin viestittelette? Tai toisinpäin.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitetaan ääniviesti

Tai nähdään

Vierailija
2/42 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina miehille sanonut.  "Näpelöitse nännöttimii, mut kusottimeen et koske"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti, en pommita puheluin tai viestein. Poistan kaikkien yhteystiedot jotka ilmoittavat etteivät halua kommunikoida tapaamisella, puheluin tai viestein. Ilmoittamisen lisäksi kolmas peräkkäinen ohari on viesti siitä, että haluaa poistattaa yhteystietonsa. M57

Vierailija
4/42 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääniviestittelijät ovat mielestäni moukkia. En todellakaan aio käyttää elämästäni minuutteja aikaa toisen yksipuoliseen ajatusten virtaan. Ehkä joku hyvin lyhyt ja näpäkkä ääniviesti voikin toimia joskus.

Käyttäkööt sitten litterointiohjelmaa, jos on tarve sanella.

Eli kuuntelematta ovat jääneet aina kaikki yli 30 sekunnin ääniviestit.

Vierailija
5/42 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vastaa puhelimeen vaan pistän viestiä perään, että mitä asiaa. Jos jaksan. Ääniviestejä en todellakaan yritä kuunnella jos olen vaikka jossain julkisella paikalla, joten jos sellaisen mulle lähettää niin saa hyväksyä sen, että kuuntelen sen sitten joskus kun kerkiän.

Kyllä, mukavan rauhassa saan elellä.

Vierailija
6/42 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aina miehille sanonut.  "Näpelöitse nännöttimii, mut kusottimeen et koske"

Näpelöi keskenäs, mä lähen paneen.

-miehet

Vierailija
7/42 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yleensä vastaa puheluihin, yhtä lailla minä voin olla jaksamatta puhua silloin kuin toinen päättää soittaa, viestiin voi sentään vastata kun haluaa. Laittaa sitten viestiä jos haluaa sanoa asiansa. Ääniviestejä inhoan, en kehtaa jättää kuuntelematta mutta en koskaan käytä itse.

Vierailija
8/42 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En yleensä vastaa puheluihin, yhtä lailla minä voin olla jaksamatta puhua silloin kuin toinen päättää soittaa, viestiin voi sentään vastata kun haluaa. Laittaa sitten viestiä jos haluaa sanoa asiansa. Ääniviestejä inhoan, en kehtaa jättää kuuntelematta mutta en koskaan käytä itse.

Mutta silloinhan tanssitaan viestittelijän pillin mukaan koko ajan. Ei kovin tasapuolista.

Vierailija
9/42 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helposti, en pommita puheluin tai viestein. Poistan kaikkien yhteystiedot jotka ilmoittavat etteivät halua kommunikoida tapaamisella, puheluin tai viestein. Ilmoittamisen lisäksi kolmas peräkkäinen ohari on viesti siitä, että haluaa poistattaa yhteystietonsa. M57

Jos ihminen ei halua kommunikoida tapamalla kasvotusten, puhelimitse tai viestitse, miten hän haluaa viestiä? Savumerkein?

Vierailija
10/42 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakkasin vastaamasta puhelimeen jos ei huvita puhua, tajusin että siihen ei ole pakko vastata. Osa kavereista on lopettanut soittelun kokonaan, osa on vähentänyt tuntuvasti. Olen oikein tyytyväinen. Tykkään kyllä puhua kauankin JOSKUS mutta harvemmin.

Ärsyttää helvetisti nämä *en jaksa näpytellä* tyypit töissäkin, joilla on joku pakottava tarve soittaa Teamsilla sen sijaan että laittaisivat asiansa chattiin ja voisin vastata tai kommentoida kun haluan. Olen alkanut pyytää heitäkin laittamaan asiansa chattiin niin palaan myöhemmin, osa varmaan pahoittaa mielensä mutta mua ei kiinnosta.

Vierailija
11/42 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen käsilläni töitä enkä todellakaan jaksa mitään kymmenien viestien vaihtoa. Jos puhelu ei kelpaa, vastaan kun ehdin, ja jos asia on monivaiheinen, ehdotan silti puhelua. 

Vierailija
12/42 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ihminen ei halua kommunikoida tapamalla kasvotusten, puhelimitse tai viestitse, miten hän haluaa viestiä? Savumerkein?

Jos ihminen ei halua kommunikoida, niin se on hänen tahtotilansa ja sitä kunnioitan. En ole koskaan väkisin tuppautunut kenenkään seuraan.

Vierailija
13/42 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näpytän heidät pois elämästäni

Vierailija
14/42 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta silloinhan tanssitaan viestittelijän pillin mukaan koko ajan. Ei kovin tasapuolista.

Kumpikin osapuoli voi vastata viestiin silloin kun haluaa. Puheluun pitää vastata silloin kun toinen päättää soittaa tai sopia erikseen joku soittoaika joka on typerää ja hankalaa. Mummolle ja äidille vastaan puheluihin, jos muille ei kelpaa viestit niin ei siinä mitään menetä.

Vierailija
15/42 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tahansa, paitsi ääniviestejä.

Itse tykkään enemmän soittaa, mutta ymmärrän, että kaikki eivät. Riippuu asiastakin. Jos kukaan ei vastaa, niin he palaavat asiaan viestillä tai soittamalla myöhemmin. Tai jos eivät, niin en ota nokkiini. Jos oli tärkeästä asiasta kyse eikä siihen reagoida niin olin oman osuuteni hoitanut.

Vierailija
16/42 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ääniviestittelijät ovat mielestäni moukkia. En todellakaan aio käyttää elämästäni minuutteja aikaa toisen yksipuoliseen ajatusten virtaan. Ehkä joku hyvin lyhyt ja näpäkkä ääniviesti voikin toimia joskus.

Käyttäkööt sitten litterointiohjelmaa, jos on tarve sanella.

Eli kuuntelematta ovat jääneet aina kaikki yli 30 sekunnin ääniviestit.

Näitä harrastavat vain narsissimiehet. Kuka edes muistaa mitä siellä 5min alkupäässä sanoi

Vierailija
17/42 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se pointti varmaan on ettei mitenkään

Joiltain ihmisiltä kannattaa poistaa puhelinsaavutettavuus. Se on aika iso myönnytys esim. Sukulaisille, että voi koska vaan tunkeutua toisen tilaan ja kotiin soittamalla. Vaikkei vastaa, tietää, että siellä se marja-terttu pommittaa ja ajattelee minua. Jos tällaista pääsyä väärinkäyttää, pois vaan ja perinteisin menetelmin nähdään eli jos kaupassa törmätään (enkä huomannut ekana ja ehtinyt piiloon)

Vierailija
18/42 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näpyttele yhtään viestiä vuodessa. Joko minulle soitetaan tai minä soitan toisille.

Vierailija
19/42 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en jaksaa näpytellä. Jos ei kiinnosta puhua, niin ei se mitään. Ei sitten vain olla tekemisissä. Se on niin helppoa. En ole yhtäkään ihmistä kaipaamaan jäänyt. 

Vierailija
20/42 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en jaksaa näpytellä. Jos ei kiinnosta puhua, niin ei se mitään. Ei sitten vain olla tekemisissä. Se on niin helppoa. En ole yhtäkään ihmistä kaipaamaan jäänyt. 

Eli laitat välit poikki kaikkiin niihin, jotka eivät tee niinkuin sinä haluat?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kolme