Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Entinen kumppani on kuollut

Vierailija
11.03.2024 |

Emme koskaan eronneet virallisesti ns. 

Tänään hänen ystävä soitti, että hän on eilen menehtynyt. Perjantaina vielä piristi minua ja tsemppasi. Kertoi että kaikki kääntyy paremmaksi ja nyt hän on tappanut itsensä

mitä mä teen??

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos minun eksäni kuolisi tanssisin hänen haudallaan. 

Mutta kun SINÄ kuolet, niin sut kuopataan.  Paksun ja mustan paskan sinun haudalle pystytän.

Vierailija
42/65 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ette kerta olleet virallisesti eronneet, niin tuossa voi tulla perintöön liittyviä säätöjä. Jos teillä ei ollut jälkikasvua ja hänellä ei ollut mitään testamenttiä, niin perit hänet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti. Mitä väliä, jos entinen kumppani on kuollut? 

Elämme vain kerran. Ei kannata käyttää aikaansa murehtimiseen. Vaan hakea uusia pirskahtelevia kokemuksia.

Vierailija
44/65 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järkyttäviä kommentteja...

Ylilaudan porukka pesiytynyt tänne kun muuttui maksulliseksi 

Vierailija
45/65 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopeta ruikutus. Rauhoitu. Terästä itsesi. Haluatko todella itkeä kasvot turvonneiksi ja pään kipeäksi jonkun miehen vuoksi. Se ei ole reilua. Tunteita voi käsitellä rauhassa, kun tilanne rauhoittuu, eikä ole se pahin aika. Antaa ajan vähän kulua. Ehkä joku juttelee siitä sun kanssa. Usein teot ovat nopeita ja osalla päihteet, apu ei ehtinyt perille, eikä sitä usein ole tarjolla ilmaiseksi. Yhteiskunta on kovin vaativa paikka, osalla on vain töitä, ellei etsi rauhaa.

Järkky vastaus. Taidat olla kylmä ja tunteeton ihminen?

Vierailija
46/65 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko tarhapöllö?

Vierailija
47/65 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopeta ruikutus. Rauhoitu. Terästä itsesi. Haluatko todella itkeä kasvot turvonneiksi ja pään kipeäksi jonkun miehen vuoksi. Se ei ole reilua. Tunteita voi käsitellä rauhassa, kun tilanne rauhoittuu, eikä ole se pahin aika. Antaa ajan vähän kulua. Ehkä joku juttelee siitä sun kanssa. Usein teot ovat nopeita ja osalla päihteet, apu ei ehtinyt perille, eikä sitä usein ole tarjolla ilmaiseksi. Yhteiskunta on kovin vaativa paikka, osalla on vain töitä, ellei etsi rauhaa.

Järkky vastaus. Taidat olla kylmä ja tunteeton ihminen?

Narsistiset tyypit ovat ytimeltään kylmiä. Osaavat joskus näytellä kyllä toisenlaista. Mutta väistelevät aina totuutta. Itsestään.

Vierailija
48/65 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun eksä sanoi aina jos hänet jätän niin nirhaa itsensä. Niin tekikin, mutta en tunne yhtään syyllisyyttä. Itsemurha on aina oma valinta.

Vierailija
49/65 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun eksä sanoi aina jos hänet jätän niin nirhaa itsensä. Niin tekikin, mutta en tunne yhtään syyllisyyttä. Itsemurha on aina oma valinta.

Missä on sanottu että ei olisi oma valinta?

Vierailija
50/65 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka on oma valinta niin silti voi toinen ihminen olla syyllinen siihen tekoon

Vierailija
51/65 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka on oma valinta niin silti voi toinen ihminen olla syyllinen siihen tekoon

Ja joskus näin todella on. Sitä syyllisyyttä voi olla vaikea kantaa. Mutta. Teoilla. On. Hintansa.

Vierailija
52/65 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja joskus näin todella on. Sitä syyllisyyttä voi olla vaikea kantaa. Mutta. Teoilla. On. Hintansa.

Eli jos kumppani uhkaa itsemurhalla jos jättää niin ei saisi jättää 

Vierailija
53/65 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toki saa jättää jos kestää siitä seuraavan syyllisyyden taakan.

Vierailija
54/65 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toki saa jättää jos kestää siitä seuraavan syyllisyyden taakan.

Ehdoton ihminen hyppii suhteesta toiseen, talloo sadistisella tavalla henkisesti kumppaneitaan. Mutta joskus tulee se hetki milloin joutuu katsomaan omia tekojaan peilistä.

Vierailija
55/65 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suret ja menet hautajaisiin ja jatkat elämääsi. Mitä muuta?

Tuntuu että sekoan. Ahdistaa älyttömästi, mutta en tahtoisi kertoa kenellekään koska en jaksa sääliä

Kasva aikuiseksi. 

SInulle tiedoksi: kusipäisyys on kuin liian syvään hakattu, pieleen nennyt tatuointi keskellä otsaasi. Se ei lähde sinusta ikinä.

Vierailija
56/65 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketään ei kiinnosta 

Tämän sympaattisen ja osaa ottavan viestin meille tarjosi palstanainen.

Vierailija
57/65 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tsemppaavista ja järkevistä kommenteista muutamille. Soitin eilen kriisipäivystykseen ja juttelimme pitkään. Siskoni tuli yöllä minun luo yöksi. Olo hieman parempi kuin eilen, toki surullinen. Itkettää paljon ja jatkuvasti. Epätodellinen olo mikä eilen oli, on poissa. Ap.

Vierailija
58/65 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juttelin pitkään ja itkin hänen ystävälle kun kertoi, mutta olo ei lopu. Pahenee vain

Oman terveyskeskuksen päivystyksestä aika mielenterveyshoitajalle?

Vierailija
59/65 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti. Mitä väliä, jos entinen kumppani on kuollut? 

Entinen kumppani voi olla myös ystävä. Paras ja läheisinkin ystävä. Ehkä jopa läheisempi kuin mitä omat perheenjäsenet ovat koskaan olleet? 

Häneen voi olla kiintynyt, vaikkei yhdessä eletäkään. Aloittajan viestistähän käy ilmi että olivat tekemisissä kuitenkin.

Vierailija
60/65 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olitte siis naimisissa 

Minä olen, hän ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kuusi