Onko Volvo V40 hyvä auto?
Mietin noin 150.000 km Volvo V40 hankintaa. Automaatti vaihteilla, ei webastoa kun webastoista sanotaan, että syövät akkua jos ei aja paljoa. Budjetti max 15.000e.
Minkä auton itse hankkisit nyt ja miksi?
Kommentit (49)
Mietin 2016 tai uudempi. Olikohan sitä mallia valmistettu vain 2018 asti.
Ap
Eiköhän tuo ole ihan hyvä auto, ainakin paljon näkee noita liikenteessä. Ota bensa älä dieseliä. Ja akkua voi ladata jos webasto tyhjentää.
Riippuu ajomatkoista ehtiikö akku lataantumaan. Jos ajaa vain pieniä pätkiä niin sitten lohkolämmitin.
372 Itsellä ollut kolme vuotta V40 T2 automaatti. Pieniruokainen ja kokoisekseen jämäkkä ajettava. Hyvin tehty auto. T2 riittää mainiosti.
150 000 on kyllä aika paljon, alkaa olla kaikenlaista kremppaa. Itse ostaisin ehkä 50 000 ajetun. Volvo muuten varmasti ihan laatupeli.
Osta V60 tai V70 niin mahtuu muutakin kyytiin kuin kauppakassit. V40 hyvä auto muuten mutta liian ahdas.
"Volvo" V40 on Ford Mondeo jossa on Peugeotin moottori. Eli ihan laatumerkkejä kaikki.
Vierailija kirjoitti:
150 000 on kyllä aika paljon, alkaa olla kaikenlaista kremppaa. Itse ostaisin ehkä 50 000 ajetun. Volvo muuten varmasti ihan laatupeli.
Ei 150 tkm ole vielä mikään ongelma Volvoissa. Toki yksilö vähemmillä kilometreillä on aina parempi mutta se näkyy myös hinnassa.
Käytetty auto on aina yksilö, joten kiinnitä huomiota omistajien määrään ja huoltokirjaan.
Mulla on, on ollu jo 13 vuotta. Hyvin pelittää, ei isompia ongelmia. Mikä on Webasto? Ikinä kuullutkaan.
Pari vuotta sitten oli huollossa ja sanoivat, on kuin uusi.
Ostan uuden, kun 170 000 km tulee täyteen. Eli kuuden vuoden päästä.
Vierailija kirjoitti:
120 000 km ajettu ja ikinä ei mitään. Penkit pesetin ensimmäisen kerran viime syksynä, ihan kuin uudet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
120 000 km ajettu ja ikinä ei mitään. Penkit pesetin ensimmäisen kerran viime syksynä, ihan kuin uudet.
On kestänyt lapset, kissan ja erilaisia remonttiprojekteja.
Soiva peli, joka soittaa mollivoittoisesti.
Vierailija kirjoitti:
"Volvo" V40 on Ford Mondeo jossa on Peugeotin moottori. Eli ihan laatumerkkejä kaikki.
Tuttavalla on V50 missä on Ford:in dsl 🙂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Autokoulussa muistan ohjeen. Moottorin paras kierrosluku on 2,5, 2-3 välillä. Älä huudata moottoria tai jurnuta. No en ole. Ja ikinä ei ole ollut mitään vikaa. Vaihdelaatikko on vaihdettu sentäs.
Vierailija kirjoitti:
Soiva peli, joka soittaa mollivoittoisesti.
Käytettynä ostin. Maksoin 22 000 €. Ihan hyvä, kun olen ajellut 12 vuotta.
XC60 niin mahtuu jo tavaraakin kyytiin, v40 on todella pieni,ja volvo pitää olla ehdottomasti dieselinä pelkällä pensakoneella kulutus on tosi kova.
Vierailija kirjoitti:
XC60 niin mahtuu jo tavaraakin kyytiin, v40 on todella pieni,ja volvo pitää olla ehdottomasti dieselinä pelkällä pensakoneella kulutus on tosi kova.
Mä meinasin seuraavaksi ostaa pakettiauton. Mutta sitten aloin miettimään, että mitä jos ostaisinkin samantien matkailuauton. Pääsisi Jäämerelle lasten kanssa. Matkailuauto on kyllä kömpelö kaupunkikäytössä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä meinasin seuraavaksi ostaa pakettiauton. Mutta sitten aloin miettimään, että mitä jos ostaisinkin samantien matkailuauton. Pääsisi Jäämerelle lasten kanssa. Matkailuauto on kyllä kömpelö kaupunkikäytössä.
Kalliin ja uuden, hintaan 80 000 €. Kaikilla herkuilla.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole Mondeo, vaan Focus.
Mikä vuosimalli kyseessä?