Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko nainen koskaan olla kuin "yksi jätkistä"

Vierailija
11.03.2024 |

Vai pyritäänkö häntä aina käyttämään pumppausalustana? Tilastollisesti sinkkunaisilla ei juurikaan ole miespuolisia kavereita, ainakaan aitoja sellaisia.

Kommentit (85)

Vierailija
61/85 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen viettänyt säännöllisesti aikaa poikaporukoissa lapsesta lähtien, eikä mua ole sen enempää pidetty jätkänä kuin yritetty pumpatakaan :D

Aloituksessa siis mainittu vain ääripäät, jotka eivät ainakaan mulle ole tuttuja. 

Vierailija
62/85 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaa halua olla "hyvä jätkä".

T. Nainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/85 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, jos on siilitukkainen, tatuoitu ja bodattu rekkalesbo, joka ryyppää kuin mies ja tykkää rassata autoja.

Vierailija
64/85 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietin nuoruuteni "poikatyttönä" etupäässä poikaporukoissa. Ja ei, en koe että voisin koskaan olla yksi jätkistä. Pumppauksesta tai muusta perverssistä ei ole kyse, vaan siitä että olen kuitenkin nainen ja mun seurassani ei vaan haluta keskustella miesten asioista. Aivan samoin, kuin nyttemmin äidiksi tulleena en voi miespuolisten ystävien kanssa syvällisesti keskustella raskausvaivoista tai synnytysvammoista. 

Ystäviä voimme kyllä olla täysin, ilman mitään seksuaalista. Mutta emme voi koskaan täysin jakaa kokemusmaailmaamme ja siten en voi koskaan olla yksi jätkistä.

Vierailija
65/85 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kyllä vähän haastan... Mun parhaat ystävät ovat aina olleet miehiä. Miehet ovat sanoneet, että olen sen verran hyvä tyyppi, ettei kannata uhrata ystävyyttä. Ja kyllä teimme vapaa-ajalla paljon asioita yhdessä. 

En tiedä vaikuttaako se, että olen puheiltani roisi, harrastan aika miehistä lajeja, vaikka olenkin pitkä hiuksinen, vaalea, hoikka ja isorintainen nainen. 

Joskus nuorempana tämä omalla lailla jopa harmitti, mutta nykyisin olen tajunnut sen, että in minulla silti aina ottajia ollut, vaikka miehet ovat olleet myös ystäviä. 

Niin just saanko arvata että roisit puheet sisältää kaikenlaista kaksmieliläppää sinun ja mies"kavereidesi" kesken. No tiedoksi vaan että mieskaverit ei keskenään heitä läppää että olis kiva antaa suuseksiä toiselle tai pökkiä hanuriin yms. joten kyllä se miehen ja naisen ystävyys on "ystävyyttä".

Vierailija
66/85 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni mies on nykyään kovin tyttömäinen ja myöntää sen itsekin. Sitten on nää porukoissa viihtyvät mu nattomat ja selkärangattomat mukamiehet. 

Tunnen monta naista joissa enemmän "munaa" kuin yhessäkään ukossa.

Vierailija
67/85 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni mies on nykyään kovin tyttömäinen ja myöntää sen itsekin. Sitten on nää porukoissa viihtyvät mu nattomat ja selkärangattomat mukamiehet. 

Tunnen monta naista joissa enemmän "munaa" kuin yhessäkään ukossa.

Aika monella menee "mulkku" ja "muna" sekaisin

Vierailija
68/85 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Uskokaa nyt jo. Miehet eivät halua naisia kavereiksi. Naisia siedetään ihan vain seksioption vuoksi.

Älä puhu kaikkien miesten puolesta. Fiksut miehet + fiksut naiset - kyllä kaikki tuntemani miehet arvostavat naisia muunakin kuin seksiobjekteina.

M38

Vierailija
69/85 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on helpompaa pysyä kaverina, jos on ruma tai hyvin vaatimattoman näköinen nainen.

Tiedän kaksi näyttävää (toinen todella kaunis) jätkätyttöä/naista, jotka viihtyvät miesten parissa, harrastavat miesten juttuja ja heittävät äijäläppää. Ulkonäön takia heidän on kuitenkin ollut pakko tottua jatkuviin iskuyrityksiin. Kilpailu ko. naisen suosiosta ja siitä seuraava mustasukkaisuus hajottaa helposti myös miesten keskinäisiä kaveripiirejä. .

Ei miehet kaveeraa rumien naisten kanssa! Rumat naiset ovat miehille ihan näkymättömiä.

Onko tämä joku yläkoululaisten palsta?

Vierailija
70/85 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nai-seksi on henkilö nimetty käyttötarkoituksen mukaan. Harvalla sinkkunaisella on miespuolisia kavereita, koska ei pelkkä naisen seura ole minkään arvoista.

Ilmiselvän miestenrakastajan ajatus. 

Vierailija
71/85 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ei ole koskaan jätkä, eikä tarvitse ollakaan. Miesten kanssa on vaikeaa olla pelkkä hyvä ystävä eli en suosittele. Myös mielheltä seksi kuulemma pilaa ystävävälit. Muuten voi tulla miesten kanssa hyvin toimeen. Eli erikseen parisuhteet ja ystävät. 

Vierailija
72/85 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitä ei voi olla ihan vaan oma itsensä? Ei äijät vaadi naiselta mitään samanlaisuutta muiden kanssa kun ei ne ole keskenäänkään samanlaisia. Huumorintaju helpottaa elämää äijäporukassa ja suora puhe, mutta ei sitäkään löydy kaikilta äijiltäkään.

T. n44, joskus työskennellyt raksalla ja porukassa oli kivaa ja ihan sellaisena kuin olen

Työpaikkakuviot ovat ihan eri asia kuin oikeat kaverit tai ystävät. Ei se tarkoita, että nainen kuuluu jätkäporukkaan, jos sen kanssa kommunikoidaan työpaikalla, koska on pakko. 

Juuri tämä. Naiset usein kuvittelevat että työpaikan miehet edustavat jotain aitoa miehen ja naisen "ystävyyttä". 

Eikö tule mieleen ettei näitä miehiä koskaan tavata vapaa-ajalla saati kahden kesken? 

Yleensä töissä on vähän pakko kommunikoida muiden kanssa. 

Ei naisetkaan erityisesti arvosta kollegoita, heitä täytyy vain sietää työajan verran. 

Vierailija
73/85 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes halua olla yksi jätkistä. Naisporukoissa on mukavinta. 

Vierailija
74/85 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä kyllä vähän haastan... Mun parhaat ystävät ovat aina olleet miehiä. Miehet ovat sanoneet, että olen sen verran hyvä tyyppi, ettei kannata uhrata ystävyyttä. Ja kyllä teimme vapaa-ajalla paljon asioita yhdessä. 

En tiedä vaikuttaako se, että olen puheiltani roisi, harrastan aika miehistä lajeja, vaikka olenkin pitkä hiuksinen, vaalea, hoikka ja isorintainen nainen. 

Joskus nuorempana tämä omalla lailla jopa harmitti, mutta nykyisin olen tajunnut sen, että in minulla silti aina ottajia ollut, vaikka miehet ovat olleet myös ystäviä. 

Mielestäni tuo kertoo vain siitä miten nämä kaverimiehesi näkevät parisuhteen. Kun puhutaan uhraamisesta, annetaan ymmärtää, että parisuhde on ystävyyssuhdetta huonompi. Tai sitten se on ollut heille vain kohtelias tapa sanoa, etteivät ole kiinnostuneita sinusta romanttisessa mielessä.

Vaimoni on paras ystäväni ja ajattelen sen kokonaisvaltaisen rakkauden ja parisuhteemme olevan ikään kuin ystävyyden ylin muoto. Itselleni olisi outo ajatus, että valitisisin parisuhteeseen ihmisen, joka ei olisi minulle kaikista mieluisinta seuraa ja jonka kanssa yhdessä olo olisi jonkun muun uhraamista.

Tämä kuulostaa ihan järkevältä ja näin ajattelen aidosti itsekin. Itsekin silloin mietin, että millaisissa parisuhteissa nämä miehet haluaa olla. Me olimme nuoria ja näillä miehillä oli hyvin komentelevia naisystäviä. Kaikki oli kontrollointia ja ehkä nuorena nämä saattoi ajatella sen olevan "oikea" tapa olla parisuhteessa. 

Ja olet oikeassa, se saattoi olla kohtelias tapa sanoa, etteivät pitäneet minua viehättävänä ja niin varmasti olikin, mutta se ei poista sitä tosiasiaa, ettei mies ja nainen voisi olla kavereita. Kyllä voivat olla hyvinkin. Enhän minkään heitä kokenut viehättävänä niin, ja aito ihastuminen on kuitenkin aina kaksipuolista. 

Nykyinen mieheni sanoo myös minun olevan paras kaveri myös, niin kuin hän minulle. Viihdymme toistemme seurassa todella hyvin ja sitä moni ihmettelee. Ehkä juuri siksi, että kaikki eivät valitse kumppanikseen sellaista ihmistä, jonka kanssa aidosti viihtyy, vaan muista syistä, joka on sääli. 

Ei ystävyyteenkään tarvittavat kemiat katso sukupuolta. 

Vierailija
75/85 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Uskokaa nyt jo. Miehet eivät halua naisia kavereiksi. Naisia siedetään ihan vain seksioption vuoksi.

Noin se on, ja jos option realisoiminen kestää, tai on liian takkuisaa, niin nainen hylätään.

Vierailija
76/85 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noin se on, ja jos option realisoiminen kestää, tai on liian takkuisaa, niin nainen hylätään.

nainen väisti luodin

win-win tilanne

Vierailija
77/85 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla, vaikka jotkut naiset luulevat olevansa sellaisia. Aina se miesten katse kumminkin harhailee jossain paikoissa tai mielessä käy seksuaalissävytteiset ajatukset, ellei muuta.

Vierailija
78/85 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin just saanko arvata että roisit puheet sisältää kaikenlaista kaksmieliläppää sinun ja mies"kavereidesi" kesken. No tiedoksi vaan että mieskaverit ei keskenään heitä läppää että olis kiva antaa suuseksiä toiselle tai pökkiä hanuriin yms. joten kyllä se miehen ja naisen ystävyys on "ystävyyttä".

Miten niin moni mies/ tai nainen ajattelee, että kaikki ajattelevat samalla lailla. Ei minun puheet olleet mitään seksuaalisia tai niiden miestenkään. Rossilla puheella tarkoitan sitä, ettei minulla ole aiheita joita kartan.  Ja tosiaan harvemmin sitä kuntosalilla, elokuvissa, kalassa tai lenkillä niin kamalasti seksuaalista huumoria viljellään. Niin kuin sanoin, tein näiden kavereitteni kanssa kaikkea normaalia arkipäivästä. 

Vierailija
79/85 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on helpompaa pysyä kaverina, jos on ruma tai hyvin vaatimattoman näköinen nainen.

Tiedän kaksi näyttävää (toinen todella kaunis) jätkätyttöä/naista, jotka viihtyvät miesten parissa, harrastavat miesten juttuja ja heittävät äijäläppää. Ulkonäön takia heidän on kuitenkin ollut pakko tottua jatkuviin iskuyrityksiin. Kilpailu ko. naisen suosiosta ja siitä seuraava mustasukkaisuus hajottaa helposti myös miesten keskinäisiä kaveripiirejä. .

Ei miehet kaveeraa rumien naisten kanssa! Rumat naiset ovat miehille ihan näkymättömiä.

Onko tämä joku yläkoululaisten palsta?

Palstan pojat on yläkoulutasoa.

Vierailija
80/85 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vietin nuoruuteni "poikatyttönä" etupäässä poikaporukoissa. Ja ei, en koe että voisin koskaan olla yksi jätkistä. Pumppauksesta tai muusta perverssistä ei ole kyse, vaan siitä että olen kuitenkin nainen ja mun seurassani ei vaan haluta keskustella miesten asioista. Aivan samoin, kuin nyttemmin äidiksi tulleena en voi miespuolisten ystävien kanssa syvällisesti keskustella raskausvaivoista tai synnytysvammoista. 

Ystäviä voimme kyllä olla täysin, ilman mitään seksuaalista. Mutta emme voi koskaan täysin jakaa kokemusmaailmaamme ja siten en voi koskaan olla yksi jätkistä.

"Ystäviä voimme kyllä olla täysin, ilman mitään seksuaalista."

Sinä voit yrittää olla aseksuaali ystävä miehelle,mutta jos nainen on nuori ja hoikka, pilaamattomalla iholla ja pilaamattomalla tukalla, niin mies ei suhtaudu sellaiseen kaunottareen pelkkänä ystävänä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi