Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vanhat pyyhkeet pois nurkista?

17.01.2007 |

Onkohan vanhoille froteepyyhkeille ja muille tarpeettomille tekstiileille jotain järkevää kierrätys/hyötykäyttötapaa?

Olisi kiva ostaa uusia pyyhkeitä, mutta kun kaappi on täynnä kuluneita, muttei vielä edes rikkinäisiä pyyhkeitä ja tuntuu haljulta heittää niitä roskiin.

Samoin lasten rikkikuluneet vaatteet, eikö kukaan tee niistä trasselia tai vastaavaa, ettei tarvitsisi kaatopaikkakuormaan heittää...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et itse tarvi niin tarvisko joku tuttu?

Vierailija
2/5 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä ei ehkä myydä kirppareilla, mutta ne saattavat löytää tarvitsijan suoraan esim. Pelastusarmeijan kautta.

Esim. löytöeläintalot ottanevat mielellään vastaan pyyhkeitä - ehkä rikkikuluneita vaatteitakin eläinten makuualustoiksi?

Minulla on vähän sama " ongelma" - tekisi mieli ostaa uutta mutta kun vanhakin on vielä käyttökelpoista. Lumppukeräystä minäkin kaipaan - kaatopaikka ei ole oikea paikka kuluneillekaan vaatteille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on iät ja ajat laitettu kaikki rikkinäiset pyyheet lattialuutuiksi. Lisäksi niitä on annettu miehille käsipyyhkeiksi etteivät sotke uusi heti pikeen ja muuhun mustaan mömmöön, mitä töistä kotiin kantavat.

Vierailija
4/5 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies käyttää vanoja froteepyyhkeitä autonrätteinä, kuulemma paras vahaukseen.

Toimiiko aluellanne jokin käsityökerho? He voisivat tarvita vanhoja lakanoita esim matokuteiksi tai muuhun. Itse kannan kaikki meidän vanhat lakanat ja osan pyyhkeistä työpaikkani käsityökerhoon. Lakanat matonkuteiksi ja froteepyyhkeet käyttävät kuulemma huovuttamisessa.

Vierailija
5/5 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne kaapin vanhimmat pyyhkeet matkoille mukaan, rantapyyhkeiksi. Kun ne sitten viikon parin kuluttua on hiekasta ja merivedestä kankeat on mukava laittaa ne roskikseen. Saa lisätilaa tuliaisillekin:)