Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen tuhosi suhteemme liialla kiirehtimisellä

Vierailija
10.03.2024 |

Hän painosti kovasti minua, että meidän pitäisi mennä tapaamaan vanhempiani. Itsellä oli taustalla kipeä ero ja luottamus naisiin ja parisuhteeseen erittäinkin horjunut. Siksi päätin jo aikoinaan edellisen eron jälkeen, että seuraavaa mahdollista suhdetta en julkista tai uutta kumppania näytille vie ennen kuin suhde on äärimmäisen vakaa ja tarpeeksi kauan kestänyt. Tämä painostus lähinnä vei vain kauemmas siitä tilanteesta, että olisin ollut halukas julkistamaan suhdetta lähipiirille, koska se ei todellakaan tehnyt suhdetta vakaaksi. Lopulta tämä painostus tuhosi suhteemme ja erosimme jopa hieman riitaisasti.

Mikä siinä on, että sitä hyvää ei voi odottaa, jos toisen kanssa aidosti tosissaan on liikenteessä?

Kommentit (332)

Vierailija
61/332 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en välitä kumppanin vanhempien tapaamisesta, mutta kaverit olisi hyvä tavata mahdollisimman aikaisessa vaiheessa. En halua että kumppanini kertoo minusta tai suhteestamme asioita kavereilleen joita en ole edes tavannut, tällaiset asiat voi vaikuttaa pitkään negatiivisesti väleihin sitten myöhemmin.

Vierailija
62/332 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisille status on tärkeää.

Ei vain miehen status, vaan oma status jonka nainen saa miehen kautta.

Siksi naiselle on tärkeää, että hänet nostetaan nopeasti miehen viralliseksi kumppaniksi josta kaikki tietävät.

Suurimmalla osalla miehistä ei ole mitään statusta. On ihan yleistä tietoa, että suhteen salailijoilla ei ole puhtaita jauhoja pussissaan, joten ellei suhdetta vielä kuukausien päästäkään voi julkistaa, niin nainen on odottanut jo liian kauan. Ei siitä pidä riitelemäänkaan kyllä alkaa, koska eihän toista voi pakottaa olemaan vakavissaan tai rakastumaan. Ap tuskin oli rakastunut, joten ihan oikea liike naiselta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/332 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen lähtenyt tuollaisesta suhteesta, olin siis tämä "kiirehtijä".

Siinä vaiheessa kun sinut käytännössä heitetään pihalle kun toisen vanhemmat ovat tulossa yllätysvisiitille, niin kiitos ei. Tämä myös selitteli, ettei halua kiirehtiä, mutta joku järkevä raja on osattava tehdä, ettei kohtelee tämän vuoksi toista jo törkeästi. Koin olevani kuin jossakin salasuhteessa.

Kun otin esiin, etten jaksa tätä touhua enää, niin alkoi puhua minusta joillekin, mutta vähän myöhäistä, itse olin saanut siinä vaiheessa jo tarpeekseni.

Vierailija
64/332 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taustoja on monenlaisia. Minulla on läheinen, joka totesi, että ei ala virallisesti seurustelemaan kenenkään kanssa ennen kuin on tavannut kumppanin perheen&läheiset.

Hänen edellisen seurustelukumppanin perheessä oli pahoja ongelmia. Sanotaanko vaikka anoppi/appi from helvetti. Ei halunnut ryhtyä enää uudelleen samaan.

Vierestä helvettiä seuranneena olin samaa mieltä.

Vierailija
65/332 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taustoja on monenlaisia. Minulla on läheinen, joka totesi, että ei ala virallisesti seurustelemaan kenenkään kanssa ennen kuin on tavannut kumppanin perheen&läheiset.

Hänen edellisen seurustelukumppanin perheessä oli pahoja ongelmia. Sanotaanko vaikka anoppi/appi from helvetti. Ei halunnut ryhtyä enää uudelleen samaan.

Tuo on muuten fiksu periaate. Kyllä vakavassa suhteessa joutuu tekemisiin perheenkin kanssa, joten kannattaisi miettiä sitä etukäteen, vaikken nyt kyllä periaatettani ääneen sanoisikaan. Pari kuukautta on minusta sopiva aika, että katsoo tuleeko tästä mitään vai eikö tule. Jos taustat ovat ihan erilaiset, niin ei välttämättä tule koskaan toimimaan.

Vierailija
66/332 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

55V ei tarvi niin kauaa arvuutella. Ihmistuntemusta on. Kyllä on toimittava.

Lähes 60V tilaisuudet loppu, ellei kelpuuta ketä  tahansa seulomatta.

Mokattu mikä mokattu.

Vierailija
67/332 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastunut mies haluaa kertoa kaikille omasta naisestaan ja on ylpeä hänestä. Ei häneltä koskaan tarvitse pyydellä tuollaisia, joten ei ihmekään, että ap:n nainen lähti. Ainakin vanhemmalla iällä naiset oppivat tiettyjä asioita miehistä, kuten sen, että he tahtovat pitää naista, vaikkeivat häntä oikeasti edes rakastaisi. Mukavuustekijöiden ja seksin takia. Mutta paremmankin miehen voi saada ja yksin on parempi kuin riitaisassa suhteessa. Mitä sekin nyt on, että jo parin kuukauden kuluttua tapaamisesta ollaan riitaisia?

Odota sinäkin ap naista, jonka ihan oikeasti tahdot kokonaan elämääsi. Älä pidä naisia hätävarana. N50+

Vierailija
68/332 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on muuten fiksu periaate. Kyllä vakavassa suhteessa joutuu tekemisiin perheenkin kanssa, joten kannattaisi miettiä sitä etukäteen, vaikken nyt kyllä periaatettani ääneen sanoisikaan. Pari kuukautta on minusta sopiva aika, että katsoo tuleeko tästä mitään vai eikö tule. Jos taustat ovat ihan erilaiset, niin ei välttämättä tule koskaan toimimaan.

Mun nykyisessä suhteessa on ex from hell. En tiedä miten tämän saisi tsekattua heti alkuun. 

Vierailija
69/332 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja naisen mielestä sinä tuhosit suhteen, kun et luottanut häneen ja pidit piilossa. 

Ette vaan nyt sopinut toisillenne, ei se kummankaan vika ole. 

Vierailija
70/332 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka kauan suhdetta oli kestänyt ja mikä on oma näkemyksesi siitä, mikä on riittävästi, jotta kumppanin voi esitellä? Älä käsitä väärin, en ole itse innokas esittäytymään tai esittelemään.

Muutamia kuukaisia oli suhde kestänyt. Ehkä olisin kohta ollutkin valmis esittelyyn, jos suhde olisi aidosti ollut rauhallinen, lämmin ja vakaa. Tuossa tilanteessa en ollut sitä valmiutta lähelläkään, koska suhde ei todellakaan ollut lämmin ja vakaa.

No mihin se olisi odottelemalla parantunut? Mikset laittanut heti poikki? 

Vierailija
71/332 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noinhan ne pelimiehet tekee, ei tavata perhettä, ei tavata kavereita, ei olla julkisella paikalla yhdessä ellei kakkosnainen ole eri kaupungissa jne.

Vierailija
72/332 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka kauan suhdetta oli kestänyt ja mikä on oma näkemyksesi siitä, mikä on riittävästi, jotta kumppanin voi esitellä? Älä käsitä väärin, en ole itse innokas esittäytymään tai esittelemään.

Muutamia kuukaisia oli suhde kestänyt. Ehkä olisin kohta ollutkin valmis esittelyyn, jos suhde olisi aidosti ollut rauhallinen, lämmin ja vakaa. Tuossa tilanteessa en ollut sitä valmiutta lähelläkään, koska suhde ei todellakaan ollut lämmin ja vakaa.

No jep, suhde oli jo valmiiksi huono eikä toiminut, tämä vanhemmille esittely-erimielisyys oli vain piste i:n päälle. Totaalisen turhaa itselleen valehtelua väittää että suhde meni pilalle vain tämän naisen toiminnan takia. 

Vierailija
73/332 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MInuakin askarrauuttaa, että ap kaipailee ja syyllistää naista, jonka kanssa suhde ei ollut lämmin ja vakaa eikä vissiin muutakaan, mitä hän naiselta toivoo. Joten oli molempien voitto, että jahkailu lopetettiin. Molemmat voivat etsiä paremmin sopivaa, vai onko ap:n tapa olla suhteessa juuri sellainen, että koko ajan on riitaa jostain asiasta? Naiset ovat kaikki niin hankalia, koska hän itse on ihan yhtä hankala. Tuollaisia on paljon, jotka pitävät riitaisaa suhdetta normaalina ja haluavat jatkaa sitä. Sitten niitä traumoja kertyy yhä lisää vain.

Jos on riitaa, täytyy muistaa, että riitaan tarvitaan kaksi. Ne  jotka riitelevät vielä yksinäänkin ovat juuri sellaisia, jotka riitelevät exänsä kanssa syyttämällä tätä kaikesta, vaikkei hän edes ole paikalla. Sellaisia ihmisiä olen oppinut välttämäään (jotka eivät näe omaa osuuttaan), koska sitten olen itse seuraavana syytettyjen penkillä. Tosin tästä on kokemusta vain ystävien osalta. N50+

Vierailija
74/332 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MInuakin askarrauuttaa, että ap kaipailee ja syyllistää naista, jonka kanssa suhde ei ollut lämmin ja vakaa eikä vissiin muutakaan, mitä hän naiselta toivoo. Joten oli molempien voitto, että jahkailu lopetett

Jep. Rasittava ihmistyyppi sellainen, joka aina etsii syyllistä ja tietenkin kaikkialta muualta kuin itsestään. Kyllä aina suhteen päättyessä olisi hyvä katsoa peiliin ja miettiä, mikä meni pieleen ja kuinka saman virheen voisi jatkossa välttää. Toki liika itsensä syyttelykin on turhaa ja vahingollista. 

Vierailija
75/332 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy kyllä sanoa, että tuo nainen väisti luodin, kuka nainen haluaa miehekseen vätylän, joka märisee vauva-palstalla? Ei kukaan.

Vaikka typerä provohan tämä. 

Vierailija
76/332 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monipiippuinen juttu. En itsekään tykkää hosua, päinvastoin, mutta toisaalta en jaksaisi kävellä munankuorilla suhteessa toisen pas kan eksän takia. "En voi sitä enkä tätä enkä tota koska eksä teki näin ja noin.." Ok, mutta mä en ala makselemaan sakkoja jonkun entisen akan erheistä.

Eli next. Sulla on liikaa matkatavaraa mukana.

Tolla asenteellasi ei kukaan fiksu ala kanssasi mihinkään kuin hupiin. Jos edes sitä pystyt muille antamaan. Jota epäilen. Sun tyyppiset ovat usein lahnoja.

Onneksi olen syksyllä menossa naimisiin miehen kanssa jolla on eksiä 0 kpl.

RED FLAG. Minkä ikäinen mies ei ole eläissään ollut parisuhteessa aikaisemmin? Kysypä, miksi ei ole ollut, ja sun hommana on sitten opettaa kaikki perusasiat ihan A:sta Ö.hön?

Vierailija
77/332 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahan paksuuntuminen saa naisen kiirehtimään.

Vierailija
78/332 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillinen rölli, joka ei ihmistä elämäänsä edes halua. Mutta kiukkuaa, kun toinen jätti. Sekö tässä on se ongelma, että nainen ehti jättää?

Fiksu nainen, ei aikuiset täysipäiset ihmiset lähde mihinkään salarakas-kuvioihin.

Vierailija
79/332 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mun mies halusi heti viedä mut näytille vanhemmilleen. 

Minä en olisi suostunut lähtemään toisen vanhempien luokse ihan heti. Me seurusteltiin vajaa vuosi ennen kuin esiteltiin perheillemme. 

Vierailija
80/332 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan fiksua ettei heti esittele kumppania vanhemmilleen, vaan antaa suhteelle aikaa.

Ei se kerro rakkauden puutteesta, että haluaa kypsytellä tilannetta ensin. Se voi päinvastoin olla juuri sitä rakkautta. 

Kyllä aito rakkaus kestää sen, ettei ihan heti tuoreeltaan lähdetä sukulaisille esittelemään. Sinne kyllä ehtii.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme