Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen tuhosi suhteemme liialla kiirehtimisellä

Vierailija
10.03.2024 |

Hän painosti kovasti minua, että meidän pitäisi mennä tapaamaan vanhempiani. Itsellä oli taustalla kipeä ero ja luottamus naisiin ja parisuhteeseen erittäinkin horjunut. Siksi päätin jo aikoinaan edellisen eron jälkeen, että seuraavaa mahdollista suhdetta en julkista tai uutta kumppania näytille vie ennen kuin suhde on äärimmäisen vakaa ja tarpeeksi kauan kestänyt. Tämä painostus lähinnä vei vain kauemmas siitä tilanteesta, että olisin ollut halukas julkistamaan suhdetta lähipiirille, koska se ei todellakaan tehnyt suhdetta vakaaksi. Lopulta tämä painostus tuhosi suhteemme ja erosimme jopa hieman riitaisasti.

Mikä siinä on, että sitä hyvää ei voi odottaa, jos toisen kanssa aidosti tosissaan on liikenteessä?

Kommentit (332)

Vierailija
41/332 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset aina täällä valittaa kuinka miehet on sikoja. Tässäkin mammat saa vähemmän yllättäen miehen syylliseksi 😂

Vierailija
42/332 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erositte, koska ette sopineet yhteen, joten sinun pitäisi olla tyytyväinen, eikä syytellä naista katkerana. Ei tuosta olisi hyvää suhdetta kuitenkaan syntynyt, oletko edes valmis uuteen suhteeseen, jos olet vielä entisestä hajalla? Traumoihin kannattaa hakea apua niin etteivät ne haittaa uusia suhteita.

Ehkä naisellakin oli omat traumansa, jotka saivat ajattelemaan, että koska minua ei esitellä kenellekään, en jatka sellaista suhdetta, missä ei olla vakavissaan. Jos noin, niin silloin tarinasi on hyvä osoitus siitä, mitä käsittelemättömät erot saavat aikaan.

Olen itse seurustellut kolmesti, kolmas seurustelu johti avioliittoon, ja kaikissa tapauksissa suhde oli heti julkinen niin ystäville, vanhemmille kuin muillekin. Sen takia myös minä pidän sitä normaalina, ettei uutta suhdetta salailla. En olisi alkanut vaatia tapaamista kuitenkaan, olisin muuten vain tehnyt johtopäätökset ja jättänyt suhteen sikseen. Halusit jarrutella, se ei

Anna minä arvaan, että sinä olit molemmissa aiemmissa suhteissa se jättäjä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/332 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkäpä AP:n kannattaisi käsitellä ero ensin ja sitten vasta tapailla uusia.

Erosta oli kolme vuotta ja olin sen käsitellyt, mutta tietyt arvet ei umpeudu koskaan. Tai niiden parantuminen vaatii nimenomaan sen paremman seuraavan suhteen, jotta saat luottamuksen parisuhteeseen takaisin.

Ap

Ootko Ap tullut ajatelleeksi, mikä yksi tekijä yhdistää näitä sun huonosti menneitä suhteita?

No niin. Manipulointi lähti käyntiin.

Mikä hemmetin manipulointi, jos ihmiselle annetaan vaihtoehtoja mistä tilanne saattaisi johtua? Se on empatiaa, yrittämistä auttaa toista ihmistä, jos toinen on lukossa itsensä kanssa!

Mutta uskon, että alkuperäinen kysyjä ei edes tarkoittanut sitä, vaan yritti saada ap:n pohtimaan itse, onko jokin yhdistävä tekijä! Koska ap ei tuotakaan tajunnut, niin ei ihme ettei

saa suhteitaan toimimaan. 

Ap on tyypillinen itsesäälissä kieriskelevä, uhriutuva tyyppi, joka itkee itsesäälissään, jos nainen ei myötäile kaikessa, koska ap:han ei ole syyllinen mihinkään!

Tälle ihmistyypille on myös toinen nimitys..  ;)

-eri

Vierailija
44/332 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että  menikin  poissa  !    Nauti  rauhassa  vapaudesta  nyt.

Vierailija
45/332 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mutta nythän totesitte jo alussa, ettei homma toimi.

Vierailija
46/332 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Anna minä arvaan, että sinä olit molemmissa aiemmissa suhteissa se jättäjä."

Niin olin, mutta mitä se tähän kuuluu?

Vierailija
47/332 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkäpä AP:n kannattaisi käsitellä ero ensin ja sitten vasta tapailla uusia.

Erosta oli kolme vuotta ja olin sen käsitellyt, mutta tietyt arvet ei umpeudu koskaan. Tai niiden parantuminen vaatii nimenomaan sen paremman seuraavan suhteen, jotta saat luottamuksen parisuhteeseen takaisin.

Ap

Toisin sanoen seuraava nainen saa korjata sinun edellisen suhteesi sotkut.

Mistä niin päättelet?

Niin ap sanoi.

Vierailija
48/332 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin halunnut tavata eksän kaverit, mutta ei kuulemma ollut valmis siihen, puoli vuotta myöhemmin yhä sama tilanne niin tein johtopäätökset ja päätin suhteen. Tuosta on yli kaksikymmentä vuotta ja yhä haikailee minun perään, turhaan. Ei se suhde olisi toiminut, sen oikean kanssa mikään ei ole mahdotonta tai liian ongelmallista tai vaivalloista.

Vierailija
49/332 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olisin halunnut tavata eksän kaverit, mutta ei kuulemma ollut valmis siihen, puoli vuotta myöhemmin yhä sama tilanne niin tein johtopäätökset ja päätin suhteen. Tuosta on yli kaksikymmentä vuotta ja yhä haikailee minun perään, turhaan. Ei se suhde olisi toiminut, sen oikean kanssa mikään ei ole mahdotonta tai liian ongelmallista tai vaivalloista.

Juuri näin, suhde jossa kaikki menee luonnollisesti ja hyvin, on se oikea. Väärässä suhteessa taas kaikki on vaikeaa jo alussa. Eroaminen tuollaisesta suhteesta jo ensimetreillä on viisas teko, koska pitkittyessään asiat usein mutkistuvat. Toiseen tottuu, riitelyyn tottu.

Kerrasta poikki on toiminut ainakin minun kohdallani erinomaisesti. En ole missään suhteessani tullut huonosti kohdelluksi.

Vierailija
50/332 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nainen on saattanut miettiä häpeätkö häntä tai että miks oot noin epävarma hänestä. Mutta toki ymmärrys täytyis löytyä, jos oot avoimesti tuon kertomasi hänellekin kertonut. Tällöin painostaminen ja naisen tuhoama suhde on aivan kohtuullisia ilmaisuja.

Vierailija
51/332 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään parin kuukauden seurustelun kohdalla vielä esittele vanhemmille.

Vierailija
52/332 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sinusta on sopiva aika esitellä vanhemmille? Ja minkä ikäisiä olette?

Kyllä minäkin odotan, että minut esitellään aika pian ystäville ja muille läheisille paitsi jos kuvioon kuuluu vielä kotona asuvia lapsia. Heille esittely voi odottaa useamman kuukauden, puoli vuotta tms.

Nainenhan oli ihan oikeassa suhteesi eli et välittänyt hänestä tarpeeksi, omasta mielipiteestä kiinni pitäminen oli tärkeämpää, joten oli hyvä, kun ero tuli.

Sama pätee olipa kyseessä mikä vain toiselle tärkeä asia. Ellei jompikumpi voi sitä kunnioittaa, niin se on merkki, ettei kannata jatkaa. Silloinhan riitaa tulisi kaikesta muistakin tärkeistä asioista.

Vierailija
53/332 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monipiippuinen juttu. En itsekään tykkää hosua, päinvastoin, mutta toisaalta en jaksaisi kävellä munankuorilla suhteessa toisen pas kan eksän takia. "En voi sitä enkä tätä enkä tota koska eksä teki näin ja noin.." Ok, mutta mä en ala makselemaan sakkoja jonkun entisen akan erheistä.

Eli next. Sulla on liikaa matkatavaraa mukana.

Vai oliko se toisin päin?

Nainen on haksahtanut pelimiehiin, ja nyt miehen pitäisi todistaa ettei ole pelimies julkistamalla suhde heti.

Vierailija
54/332 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään parin kuukauden seurustelun kohdalla vielä esittele vanhemmille.

Sehän ei usein ole ongelma että ei tehdä jotain jäykkää kahvitteluhetkeä vanhempien kotona. Sen esittelyn voi tehdä paljon helpomminkin. Se alkaa ihan siitä että puhut avoimesti siitä että sinulla on yleensä seurustelukumppani aluksi vaikka ihan puhelimessa. Jos se kumppanisi puhuu vieressäsi sohvalla vanhempiensa kanssa ja vastaa heille kysymykseen viikonlopun kulusta "ei mitään ihmeellistä" kun oikeasti on tehnyt kaikenlaista kanssasi niin kyllä siinä tuntuu helposti siltä että et ole oikein mitään. Tai että sinua jotenkin hävetään.

Ei minulle ollut ongelma että tapasin miesystäväni vanhemmat vasta lähes puolen vuoden päästä tapaamisesta. Hän kuitenkin puhui minusta ja tekemisistämme avoimesti vanhemmilleen ja kavereilleen vaikka emme niin nähneetkään.

Vierailija
55/332 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monipiippuinen juttu. En itsekään tykkää hosua, päinvastoin, mutta toisaalta en jaksaisi kävellä munankuorilla suhteessa toisen pas kan eksän takia. "En voi sitä enkä tätä enkä tota koska eksä teki näin ja noin.." Ok, mutta mä en ala makselemaan sakkoja jonkun entisen akan erheistä.

Nainen on haksahtanut pelimiehiin, ja nyt miehen pitäisi todistaa ettei ole pelimies julkistamalla suhde heti.

Todennäköisesti nainen on ottanut opikseen, että mies joka ei esittele läheisilleen ei useimmiten ole tosissaan. Olen ihan samalla kannalla kuin hän, ei jatkoon.

Vierailija
56/332 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aihe tuli Tv 11.Ohjelma  90 päivää morsiamena Sarjasta  10.3.24.Jatkuu 17.3.24. Kello 20

Vierailija
57/332 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs hyvää tuossa olisit odottanut? Nainen halusi miehen, joka on valmis muutaman kuukauden sisällä sitoutumaan etkä sinä ollut sellainen. Olit itsepäinen ja joustamaton ja halusit pitää suhteen löysänä tapailusuhteena. Siksi tulet jätetyksi myös jatkossa, jos naisella on järkeä päässä. 

Nykyisin tuo on aika hyvä keino erottaa mies, joka on tosissaan niistä, jotka vain roikottavat turhaan.

Vierailija
58/332 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kiirehtiminen on rasittavaa.

Vierailija
59/332 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille status on tärkeää.

Ei vain miehen status, vaan oma status jonka nainen saa miehen kautta.

Siksi naiselle on tärkeää, että hänet nostetaan nopeasti miehen viralliseksi kumppaniksi josta kaikki tietävät.

Vierailija
60/332 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On sekin mahdollista, mutta mielestäni heti ei sovi kuvaamaan aapeen tilannetta, kun suhde oli jatkunut kuukausia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä