Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen tuhosi suhteemme liialla kiirehtimisellä

Vierailija
10.03.2024 |

Hän painosti kovasti minua, että meidän pitäisi mennä tapaamaan vanhempiani. Itsellä oli taustalla kipeä ero ja luottamus naisiin ja parisuhteeseen erittäinkin horjunut. Siksi päätin jo aikoinaan edellisen eron jälkeen, että seuraavaa mahdollista suhdetta en julkista tai uutta kumppania näytille vie ennen kuin suhde on äärimmäisen vakaa ja tarpeeksi kauan kestänyt. Tämä painostus lähinnä vei vain kauemmas siitä tilanteesta, että olisin ollut halukas julkistamaan suhdetta lähipiirille, koska se ei todellakaan tehnyt suhdetta vakaaksi. Lopulta tämä painostus tuhosi suhteemme ja erosimme jopa hieman riitaisasti.

Mikä siinä on, että sitä hyvää ei voi odottaa, jos toisen kanssa aidosti tosissaan on liikenteessä?

Kommentit (332)

Vierailija
21/332 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ei luottanut ja silloin on parempi lähteä.

On paljon myös sellaisia mutkattomia mukavia miehiä, joiden kanssa elämä on helppoa.

Vierailija
22/332 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ehtinyt saada erektiota, kun nainen jo jätti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/332 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkäpä AP:n kannattaisi käsitellä ero ensin ja sitten vasta tapailla uusia.

Erosta oli kolme vuotta ja olin sen käsitellyt, mutta tietyt arvet ei umpeudu koskaan. Tai niiden parantuminen vaatii nimenomaan sen paremman seuraavan suhteen, jotta saat luottamuksen parisuhteeseen takaisin.

Ap

Ehkä, mutta muista ettei ole kenenkään muun kuin itsesi vastuulla hoitaa luottamus ihmisiin kuntoon. Ei sille toiselle ole mitään takeita että tuo sekoilu loppuu kun saat sen takaisin (jos saat, ja koska?).

Vierailija
24/332 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ny vithu. Ole yksin ja hakkaa hanskaan. Ei tarvi sitä esitellä sitten kellekään.

Vierailija
25/332 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perus narsistiämmä, joka yrittää kahlita miehen ennen kuin tämä huomaa akan todellisen luonteen.

Vierailija
26/332 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taisit vaikuttaa niin epäilyttävältä että oli parempi katsoa mistä olet peräisin. Et kehdannut näyttää

Miehet ovatkin epäilyttäviä säännöllisesti.

Vierailija
27/332 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että oli muutakin ongelmaa, mutta jostain syystä vedät tähän nyt sun eksätrauman myös mukaan. Ehkä et ole valmis seurustelemaan ja sinun pitäisi työstää enemmän sun omia juttuja?

Vierailija
28/332 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kysymys. Eräs tuttu tahtoo myös tavata koko tapailukumppanin suvun kumminkaimoja myöten, kun alkaa seurustelemaan. Pidän tapaa ja innokkuutta outona. 

Lompakkoloinen haluaa varmistella

Vierailija
29/332 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erosta oli kolme vuotta ja olin sen käsitellyt, mutta tietyt arvet ei umpeudu koskaan. Tai niiden parantuminen vaatii nimenomaan sen paremman seuraavan suhteen, jotta saat luottamuksen parisuhteeseen takaisin.

Ap

Ootko Ap tullut ajatelleeksi, mikä yksi tekijä yhdistää näitä sun huonosti menneitä suhteita?

Vierailija
30/332 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perus narsistiämmä, joka yrittää kahlita miehen ennen kuin tämä huomaa akan todellisen luonteen.

Todennäköisesti. Muutama kuukausi on vasta alustavaa tutustumista 

Vierailija
31/332 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ootko Ap tullut ajatelleeksi, mikä yksi tekijä yhdistää näitä sun huonosti menneitä suhteita?

Kerro toki mikä. Minä kun en ole tuosta toisesta suhteesta puhunut juuri mitään, niin mitäs olet päätellyt?

Ap

Vierailija
32/332 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti. Muutama kuukausi on vasta alustavaa tutustumista 

Ja jos toinen on koko ajan nalkuttanut, niin tuo aika ei merkitse mitään. Muutama kuukausi nalkuttajan kanssa ei todellakaan ole vakaata parisuhdetta kuten ap totesikin.

Vierailija
33/332 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Toisin sanoen seuraava nainen saa korjata sinun edellisen suhteesi sotkut.

Vierailija
34/332 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kerro toki mikä. Minä kun en ole tuosta toisesta suhteesta puhunut juuri mitään, niin mitäs olet päätellyt?

Ap

Hän ounastelee kehitellen teorioita päässään. Perus palstakamaa siis.

Vierailija
35/332 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No niin. Manipulointi lähti käyntiin.

Vierailija
36/332 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Sinä

Vierailija
37/332 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Sinä

No shit Sherlock. Nyt ota lääkkeesi ja mene nukkumaan.

Vierailija
38/332 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Toisin sanoen seuraava nainen saa korjata sinun edellisen suhteesi sotkut.

Mistä niin päättelet?

Vierailija
39/332 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Hän ounastelee kehitellen teorioita päässään. Perus palstakamaa siis.

Tai joku parisuhteiden viemäriosaston tyyppi. Ajatukset täyttä myrkkyä.

Vierailija
40/332 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erositte, koska ette sopineet yhteen, joten sinun pitäisi olla tyytyväinen, eikä syytellä naista katkerana. Ei tuosta olisi hyvää suhdetta kuitenkaan syntynyt, oletko edes valmis uuteen suhteeseen, jos olet vielä entisestä hajalla? Traumoihin kannattaa hakea apua niin etteivät ne haittaa uusia suhteita.

Ehkä naisellakin oli omat traumansa, jotka saivat ajattelemaan, että koska minua ei esitellä kenellekään, en jatka sellaista suhdetta, missä ei olla vakavissaan. Jos noin, niin silloin tarinasi on hyvä osoitus siitä, mitä käsittelemättömät erot saavat aikaan.

Olen itse seurustellut kolmesti, kolmas seurustelu johti avioliittoon, ja kaikissa tapauksissa suhde oli heti julkinen niin ystäville, vanhemmille kuin muillekin. Sen takia myös minä pidän sitä normaalina, ettei uutta suhdetta salailla. En olisi alkanut vaatia tapaamista kuitenkaan, olisin muuten vain tehnyt johtopäätökset ja jättänyt suhteen sikseen. Halusit jarrutella, se ei sopinut myöskään tälle tapailukumppanillesi.

Ota siis huomioon, että hänen ajatuksensa tilanteesta eivät ole harvinaisia, moni muu nainen tekee saman tulkinnan. Sinun täytyy etsiä toinen jarruttelija, jolle sinun tapasi on se oikea tapa toimia tai jättää tapailut sikseen. Suhde ei toimi, jos on perusasioista jo alussa erimielisyyksiä. Ei kummankaan syy, mutta syy on jatkaa matkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme