Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko laihtua jos ei harrasta ollenkaan liikuntaa?

Vierailija
10.03.2024 |

Inhoan liikuntaa.

Olen lihonut masennuksen ja burnoutin takia ja nyt lihominen on alkanut harmittaa. En voi katsoa kuvia itsestäni kun tulee niin ällö olo.

Minulla on heinäkuussa isot juhlat, joissa haluan olla laihempi.

Voinko laihtua jos käyn kävelyllä mutta en kuntosalilla tai jumpassa. Kun laihdun voisi liikuntakin alkaa maistua kun ei ole 20kg painamassa.

Antakaa armoo ja tsempatkaa!?!?!?

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi

Vierailija
2/55 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi toki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän liikunnalla laihduteta vaan ruokavaliolla.

Vierailija
4/55 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kävelyhän on suositeltava liikuntamuoto,  hyvää aerobista liikuntaa. 

Vierailija
5/55 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ilman liikuntaa voi laihtua. Laihtumisessa kun tärkein on ruoka.

Samoin lihomisessa ruoka on tärkeimmässä osassa. Ei mitkään burnautit tai masennukset lihota.

Vierailija
6/55 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, on mahdollista laihtua ilman liikuntaa keskittymällä terveelliseen ruokavalioon ja kalorivajeeseen. Painonhallinta perustuu periaatteessa siihen, että kuluttaa enemmän energiaa kuin mitä saa ruoasta. Vaikka liikunta on tärkeä osa terveellistä elämäntapaa, painonhallinta voi silti tapahtua pelkästään ruokavalion avulla. On kuitenkin tärkeää kuulla lääkärin tai ravitsemusterapeutin neuvoja, jos aikoo tehdä merkittäviä muutoksia ruokavalioon tai aloittaa laihduttamisen.

Vierailija
7/55 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samoin lihomisessa ruoka on tärkeimmässä osassa. Ei mitkään burnautit tai masennukset lihota.

Burnout ja masennus ei suoraan lihota, mutta ne voivat pistää aineenvaihdunnan sekaisin jolloin ihminen voi lihoa herkästi.

Vierailija
8/55 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

LCHF

Vierailija
9/55 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voit. Ruokavalio kuntoon, nälkää ei tarvitse nähdä ja kävely on hyvä laji!

Vierailija
10/55 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi.  Tehokkaasti jos ei syö.

Vierailija
11/55 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on balsamia haavoille nämä teidän viestit. Aloitan nyt dieetin. Syön iltapalaksi rahkan ja appelsiinin. Aamulla jatkuu. Pieni kuppi puuroa ja raejuustoa ja kahvi. Ja päivällä salaatti, illalla keittoa.

Kuulostaako hyvältä? 

Pois jää valkoiset jauhot, sokeri, voi, kerma herkut jne. Ja minulle varmasti suurin merkittävä asia on lautaskoolla. Olen syönyt kahden rakennusmiehen edestä.

Aloitatko huomenna nutrilet kuurin? Välipalajuomia (vadelma yök) minulla jo on

Ap

Vierailija
12/55 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä voit. Ruokavalio kuntoon, nälkää ei tarvitse nähdä ja kävely on hyvä laji!

Kävely on parasta. Älkää kadottako sitä ihmiset

Vierailija
13/55 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Burnout ja masennus ei suoraan lihota, mutta ne voivat pistää aineenvaihdunnan sekaisin jolloin ihminen voi lihoa herkästi.

Seli, seli

Vierailija
14/55 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten nopeasti kaksoisleuka sulaa pois kasvoista? 

Maha on kuin kuudennella kuulla raskaana. Kamalaa!

Tämä aamu aloitettu kaurapuurolla, jossa siemeniä ja raejuustoa. Ja kahvia.

Kohta voisin ottaa Välipalajuoman, sen pahan vadelmajuoman.

Onko muita isoja määriä painoa pudottavia linjoilla? Aletaanko kevään koitettua painonpudotushommiin yhdessä?

Ap

Vierailija
15/55 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syömällä vähemmän ei välttämättä laihdu jos elimistö alkaa käydä säästöliekillä. Eli tärkeää on syödä oikein ja mielellään pieniä aterioita useamman kerran päivässä kuin kerralla paljon. Hyviä rasvoja tarvitaan, vihanneksia, hedelmiä, proteiinia lihasta, munista ja hiilareita kuten perunaa vähemmälle.

Vierailija
16/55 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö vähemmän niin laihtuu. Saksalaisten leireillä 40-luvulla ei ollut yhtään pallomahaa tai mätisäkkiä siellä verkkoaidalla.

Vierailija
17/55 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pystyt kävelemään 10 000 askelta päivässä lisää lisäämättä syömisiäsi, painosi pitäisi tippua kaksi kiloa kuussa. Minusta aika nopea tahti.

Vierailija
18/55 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi juot niitä vadelmanmakuisia juomia, jos niitä inhoat? Esim. Nutriletin suklaan- ja hedelmänmakuiset on ihan hyviä. Lisää rahkaan, rasvattomaan jogurttiin ja raejuustoon vähän pähkinöitä,  siemeniä ja marjoja. Puolukoita ja mustikoita kaupan pakastealtaasta saa edullisesti jos itsekeräämiä ei löydy.  Kananmunia kannattaa lisätä ruokavalioon ja  kaikkia mahdollisia vihanneksia, eri kaaleja.    

Vierailija
19/55 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kasvissosekeitto ihan nou nou? Bataattia, porkkana, paraakaali, lanttua, pari perunaa. Entä sulatejuusto? Taidan tehdä kasvisliemeen...

Ap

Vierailija
20/55 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi. Mä harrastan kyllä liikuntaa itse, mutta mun kilot ovat tippuneet juuri aikana, jolloin tuli liikuttua normaalia vähemmän. Tämän vuoden puolella saldo nyt -8,5 kg.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä