Kuukautisten aikana tulen hirviöksi! Neuvoja!
Meinaa tulla avioero aina kuukautisten aikaan, kun tulitan " totuuksia" miehestäni. Näen kaiken negatiivisesti ja mikään ei tunnu kivalta. Tilanne paranee aina kuukautisten jälkeen pian. Olen saanut kaksi lasta ja raskauden ja imetysten aikaan olin tosi tasapainoinen. Nyt kun imetys lopunut ja kuukautisia ollut, olen taas kauhea " oma itseni" . Onko naisen tarkoitus olla raskaana, ettei ole näin kauhea? Alan ymmärtää lestadiolaisia. Neuvoja, ennenkuin pilaan koko perheen!
Kommentit (5)
Olen välillä ottanut lääkärin suosituksesta mietoa diapamia (5 mg) tarvittaessa. Se auttaa.
miehelleni. Toivottavasti ei uskonut.. Pelastaisko diapam suhteen, tuntuis erikoiselta. Oisko ehkäisypillereistä apua?
ap
kamalaa. Mielessä on vain synkkiä ajatuksia ja miehestä otan eron joka kerta. Olen tämän selittänyt miehelleni ja toivonut, ettei lähtisi joka kerta mukaan niihin riitoihin ym, mutta ei se vaan usko. Joten meillä aina hirveet tappelut ennen menkkoja! Siihen ei varmaan auto kuin rauhottavat, pillerit ei ainakaan.
Ahdistun ja pelkään vaikka mitä. Ihanaa huomata, etten ole yksin. Ehkäpä tuo ulkoilu auttaisi.
Itselläni se helpottaa, mutta kokonaan sekään ei poista oireita. Mulla kiukunpuuskat tulevat yleensä viikko ennen kuukautisia, ja joka päivä aina kuukautisten alkuun asti.
Käyn kävelylenkillä aina kun siihen on tilaisuus, joskus monta kertaa päivässä.