Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnen itseni kuoleman sairaaksi. Oireet, voiko olla pelkästään lääkityksen lopettamisesta?

Vierailija
10.03.2024 |

Monta päivää kestänyt, pahenee vain.

Ensin pahoinvointi, vatsakipua, ruokahaluttomuutta, voimattomuutta. Oikeasti todella huono olo. Nytkin. 

Väsyttää, olen nukkunut todella paljon. Sisäinen horkka eli paleltaa sisäisesti, ei niinkään oikeasti. On tosi kylmä vain ja tärisen. Hikoilen myös ja se haisee kamalalta! 

Olo on niin huono, että jos tämä ei olisi tullut samassa yhteydessä lääkkeen lopetuksen jälkeen, menisin lääkäriin. 

Lääke on venlafaxinin, ne perus päässä heittelyt löytyy. Olen lopettanut ennenkin tämän lääkkeen mutta ei tällaista ollut. 

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto!

Vierailija
2/41 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nosto!

Paskat

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla on lääkevieroitusoireiden lisäksi joku tauti vai tuleeko lääkityksen lopetuksesta fyysisesti noin sairaaksi? Voimia sinulle

Vierailija
4/41 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sulla on lääkevieroitusoireiden lisäksi joku tauti vai tuleeko lääkityksen lopetuksesta fyysisesti noin sairaaksi? Voimia sinulle

Mietin ihan samaa. Tämä on todella hullua. Pahoinvointi on kerran edennyt oksennuksen puolelle. On vaan henkisesti ja fyysisesti erittäin paska olo. Vähän kun ois krapula mutta monta päivää ja voimakkaana. :( nytkin tekisi mieli oksentaa ja itkeä mutta en jaksa nousta sängystä. Pitäisi suihkuunkin mennä, haisen niin imelälle ja hautuneelta. 

Kiitos tsempistä! Ap

Vierailija
5/41 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

:(

Vierailija
6/41 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvinkin johtua lääkkeen lopettamisesta. Odottelehan rauhassa, jos vain siedät tuota oloa. Halutessasi voit tietysti ottaa yhteyttä lääkäriisi tai vaikka päivystysapunumeroon 116117, jos vointi vielä heikkenee.

Vierailija
7/41 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ihan perusviekkareita venlafaksiinista. Hirveä kokemus oli. 

Vierailija
8/41 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu ihan perusviekkareita venlafaksiinista. Hirveä kokemus oli. 

Ei enää koskaan sitä lääkettä. Nää viimeisimmät päivät on olleet kyllä aika kamalia. Hyh! Järkky lääke.

Ap

Vierailija
9/41 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolo korjaa sun vanhat luus

Sua ei enää ole kun tuomessa kukka uus

Valoa kohti vaella rohkeasti

Ei täällä elämässä mitään koettavaa enää oiskaan-oikeasti!

Vierailija
10/41 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pelkästään noilla fyysisillä oireilla pääset eroon tuosta myrkystä niin olet todella onnekas! Psyykkiset vieroitusoireet alkavat vähän myöhemmin jos alkavat, toivottavasti et saa niitä.

Vierailija
11/41 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi vaikeimmista lääkkeistä päästä eroon

Vierailija
12/41 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlaa tuon lääkkeen vieroitusoireet. Tuon tyyppisiä lääkkeitä ei myöskään saa lopettaa kertarysäyksellä.

Vierailija
13/41 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos pelkästään noilla fyysisillä oireilla pääset eroon tuosta myrkystä niin olet todella onnekas! Psyykkiset vieroitusoireet alkavat vähän myöhemmin jos alkavat, toivottavasti et saa niitä.

🤭

Vierailija
14/41 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Googlaa tuon lääkkeen vieroitusoireet. Tuon tyyppisiä lääkkeitä ei myöskään saa lopettaa kertarysäyksellä.

Olen alasajanut lääkettä. Lopulta söin enää pienintä annosta ja sitten joka toinen päivä ottamatta. Nyt neljä päivää ilman tyystin. Ap

Vierailija
15/41 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen porannut alituiseen, ollut vihainen ja miettinyt kuolemaa. Mieliala on vaihdellut ja tunteet todella pinnalla. Mielestäni silti tämä fyysinen oireilu on vähintään yhtä epämiellyttävää. Ap

Vierailija
16/41 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
17/41 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin verenpaine on hyvä mitata

Vierailija
18/41 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite pääsin venlasta irti tosi hitaasti annosta alentamalla... ne sähköiskut päässä oli pahimmat... kesti pari viikkoa

Vierailija
19/41 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen alasajanut lääkettä. Lopulta söin enää pienintä annosta ja sitten joka toinen päivä ottamatta. Nyt neljä päivää ilman tyystin. Ap

Tiputit suorilta 37,5mg kapselista? Silloin käy usein noin. Moni tiputtaa niitä rakeita sisältä pois vielä pitkään ennen kuin on täysin irti. Vieroituksissa se loppuvieroitus on aina hankalin. Suosittelen 10% vieroitusta kerrallaan. Tuolla tyylillä oireet yleensä vaan pitkittyvät. Lopetin itse tietämättömänä aikoinaan niin että viimeinen annos oli se 37,5mg ja helvetti kestikin sitten 7-8kk. 

-eri

-eri

Vierailija
20/41 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän mä sitten tekisin? Ottaisinko kapselista pois niitä murusia ja jättäisin mini annoksen kapselin sisään ja ottaisin? Ei perkele mikä olo, mä en tiedä pitäiskö vielä yrittää vierottautua hitaammin. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan viisi