Voinko kieltäytyä työkkärin tapaamisesta joka 3. kk ja vaatia että minulle soitetaan vain!?
en jaksas mennä sinne joka 3. kk ja saatan olla matkoillakin, enkö voi vaatia että minulla on oikeus olla tulematta ja minulle pitää soittaaa vain joka 3 kk?
ihan turha tapaaminen jossa ei mitään etene muutenkaan.
Kommentit (38)
Se nyt on vähintä, mitä voit meidän kustannuksella tehdä. Ja matkat voit myös unohtaa meidän piikkiin
Voititse ehdottaa että sopisiko puhelintapaaminen heille. Yleensä heille sopii se.
ja kuka vi t u n urpo on keksinyt tän uuden systeemin että pitäs tavata joku virkailija joka 3. kk? ennen sai olla rauhassa ja vaikka talvet matkoilla, kukaan ei häirinnyt!!!!
Yli kolme vuotta ollut työnhakijana osa-aikatyössä ja kerran olen fyysisesti tavannut työkkärin tätiä. Soittamalla hoitanut.
Multa kysynyt jo yli vuoden ajan aina että haluanko puhelimitse vai paikan päällä.Kävin paikan päällä silloin kun aloitin työnhaun, sen jälkeen on riittänyt puhelimessa juttelu.
Kuinka jaksaisit mennä joka päivä töihin, jos et kerran kolmessa kk:ssa jaksa käydä työkkärissä??? Voi elämä!
Vierailija kirjoitti:
Multa kysynyt jo yli vuoden ajan aina että haluanko puhelimitse vai paikan päällä.Kävin paikan päällä silloin kun aloitin työnhaun, sen jälkeen on riittänyt puhelimessa juttelu.
Siis tarkoitin että kysyy joka kerta että miten haluan:D Aina 3kk välein. Pointti oli se että sem saa valita itse.
ET. Jotain sunki on tehtävä korvauksiesi eteen, sieltä sängyn pohjilta, ur po.
Täällä pidätte vähän liian hyvää huolta nyt oikeuksistanne siihen nähden, että olette täysin meidän armoilla
Voit, totta kai. Kerro myös, että kuuluvuus on heikko ja on parempi kun laittavat vain tekstarin, johon voi vastata Kyllä tai Ei. Tehokkuutta työkkärin toimiin!
luuisi että valtio säästää rahaakin sillä puhelinsoitolla ja yksi turha virkamies olisi vähempi tapaamassa ihmisiä jotka eivät halua töihin kuitenkaan
Ilmeisesti toimistokohtaista.
On tähän asti ollut soitot. Nyt olisi ollut pakko mennä, mut onneks työllistyin pari päivää aiemmin ainakin vähäksi aikaa.
Hölmöä joutua menemään, kun hoituu puhelimessakin.
Vierailija kirjoitti:
aion matkustella sossun ja kelan rahoilla tässä loppuelämän, en ehdi käydä tapaamassa jotain junttia akkaa pohjoisessa työkkärissä, sanoo vaan että oon työtön ja homma jatkuupi
Kuka näitä provoja keksii?! Kelan tuilla ei paljon matkustella, suomalaiset siis. Eräs kansanosa käy entisessä kotimaassaan lomilla vuosittain muttei muka voi muuttaa sinne takasin ja tämä tehdään veronmaksajien piikkiin
Kohta 10 vuotta työttömänä ja olen käynyt kerran työkkärissä ja sekin oli noin 10 vuotta sitten.
Jos 400 päivää ylittyy ilman työtä tai vaihtoehtoisesti aktiivista työnhakua, josta painavat todisteet, niin silloin tulee asettaa kulukatot. Vuokraan esim. saa mennä kuukaudessa 300€. Asut sitten siellä, missä on varaa. Muuttokustannukset maksetaan. Ruokaan saa mennä enintään 250€ kuukaudessa, ellei ole terveydellistä syytä käyttää erityisruokavaliota. Ja näistä pitää toimittaa kuitit Kelaan ja sosiaalitoimistoon. Ja könttänä saisi rahaa 550€/kk. Toimeentulotuen voisi lakkauttaa kokonaan, ylimenevät kustannukset pitää kattaa muilla tulonlähteillä, ellei ole erityistä syytä, miksi kuukausibudjetti ylittyy. Tämäkin korvaus on elämäntapatyöttömälle jo aika kallis summa kuukausittain maksettavaksi, mutta ei hyvinvointivaltiossa voi ihan tyhjänpäälle jättää.
pitäskö muka joka 3. kk käydä Suomessa? kalliiksi tulee lentäminen Thaimaasta.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka jaksaisit mennä joka päivä töihin, jos et kerran kolmessa kk:ssa jaksa käydä työkkärissä??? Voi elämä!
Kyllä oot pösilö, töihin menosta saa palkkaa
Ai, mä oon aina puhelimitse yhteydessä. Täällä ei käydä paikan päällä.
sano että olet taas etsimässä töitä jossain Brasiliassa, että ei ehdi tavata nytkään