Kysy mitä vaan, seksiä rakastava N46 vastaa
Kommentit (177)
Mitä olet naisien kanssa touhunnut sängyssä?
Jokin säveltäjä kirjoitti:
Voisitko lainata 50000€? Varmasti maksan takaisin...
Oletko hankkimassa sävellystyösi kirvoittamiseksi erää parhaita premium-huumeita?
Vierailija kirjoitti:
Kostutko helposti?
Todella helposti ja paljon. Näin ei ole ollut aina. Nuoruudessa oli ihan väärä kumppani enkä kostunut kunnolla oikein millään. Luulin muutenkin tovin että seksi ei edes ole mua varten, kun ei se tuntunut miltään. Nyt riittää ajatuskin, tässäkin itseasiassa aiheen äärellä vastaillessa on pikkarit kostuneet jo moneen kertaan. Miehen kanssa riittää esim yksi oikeanlainen katse, pieni hipaisu pakaraan tai pelkkä miehen ääni kun huokailee jotain ihan muuta 😅 Töihin lähtiessä pitää halata hyvin pikaisesti, ettei tarvi märissä pöksyissä pakkaseen lähteä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mitä olet naisien kanssa touhunnut sängyssä?
Sellaista hyvin kilttiä ja kaunista, jotenkin mun kinky puoli tulee esille vaan miesten kanssa. Eniten olen nauttinut kun olen saanut kiihottaa naista oikein pitkän kaavan mukaan, ja nuolla ja sormettaa pillua ja varsinkin peppua. Moni nainen ujostelee sen kanssa. Ihan suotta, 100% lisää seksuaalista nautintoa kaiken muun hyvän päälle mun mielestä 😊 Huh nyt rupee kyllä jo panettaa aika lailla 😁
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla seksileluja, ja pidätkö usein omaa kivaa lelujen kanssa tai ilman?
On paljonkin. Jännä sinänsä että Satisfyeristä en erityisemmin tykkää, en ole vielä kuullut kenestäkään muusta joka ei tykkäisi. Toki sitä käytän jos muista on virta loppu ja on hirveä paine. Yleensä runkkaan vaan jos iskee tosi kova yhtäkkinen panetus eikä oo miestä saatavilla, yleensä muutamassa minuutissa monta orgasmia vibralla ja sormin ja sit pystyy taas keskittymään siihen mihin pitikin 😄
Ap
Ei tykkää mun vaimokaan.
Kumpi valtava kulli vai keskiverto.
T. Pena
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On paljonkin. Jännä sinänsä että Satisfyeristä en erityisemmin tykkää, en ole vielä kuullut kenestäkään muusta joka ei tykkäisi. Toki sitä käytän jos muista on virta loppu ja on hirveä paine. Yleensä runkkaan vaan jos iskee tosi kova yhtäkkinen panetus eikä oo miestä saatavilla, yleensä muutamassa minuutissa monta orgasmia vibralla ja sormin ja sit pystyy taas keskittymään siihen mihin pitikin 😄
Ap
Ei tykkää mun vaimokaan.
T. Pena
Okei!
Parempi on keskikokoinen, mulla on aika piukee pillu ja vähänkään isompien kanssa on pitänyt olla varuillaan ettei satu. Ja sehän ei sit kovin syvällistä nautintoa ole.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ei tykkää mun vaimokaan.
T. Pena
Okei!
Parempi on keskikokoinen, mulla on aika piukee pillu ja vähänkään isompien kanssa on pitänyt olla varuillaan ettei satu. Ja
Oot väärässä. Kullin on oltava niin iso että se osuu joka työnnöllä kohdunkaulan perukoille.
T. Pena
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kostutko helposti?
Todella helposti ja paljon. Näin ei ole ollut aina. Nuoruudessa oli ihan väärä kumppani enkä kostunut kunnolla oikein millään. Luulin muutenkin tovin että seksi ei edes ole mua varten, kun ei se tuntunut miltään. Nyt riittää ajatuskin, tässäkin itseasiassa aiheen äärellä vastaillessa on pikkarit kostuneet jo moneen kertaan. Miehen kanssa riittää esim yksi oikeanlainen katse, pieni hipaisu pakaraan tai pelkkä miehen ääni kun huokailee jotain ihan muuta 😅 Töihin lähtiessä pitää halata hyvin pikaisesti, ettei tarvi märissä pöksyissä pakkaseen lähteä.
Ap
Käykö sinulle usein yleisellä paikalla esim. Työpaikalla niin että kun kostut paljon että pelkäät kosteuden näkyvän läpi jopa päällyshousuista? Onko runsas kostuminen koskaan aiheuttanut ns. Noloja tilanteita? Eliminoitko ongelmaa koskaan esim pikkuhousunsuojalla?
Kuuluvatko pyllyleikit lähes joka sekstailukertaan?
Vierailija kirjoitti:
Mistä fantasisoit?
Mä en oikeestaan kerkeä fantasioimaan, niitä kiihottavia muistikuvia ja yksityiskohtia menneistä sessioista pälkähtää mieleen tämän tästä ja milloin missäkin, ja sit se tykytys kestää niin kauan että tavalla tai toisella saa orgasmin. Sit jos mies vaikka laittaa kesken työpäivän viestiä, että oispa peppureikäsi tuossa naaman edessä juuri nyt, niin kyllähän ne kaikki mahdolliset siihen liittyvät variaatiot tulee ajateltua aika läpikotaisin ja on käytävä vähän naistenhuoneessa 😋
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kostutko helposti?
Ap
Käykö sinulle usein yleisellä paikalla esim. Työpaikalla niin että kun kostut paljon että pelkäät kosteuden näkyvän läpi jopa päällyshousuista? Onko runsas kostuminen koskaan aiheuttanut ns. Noloja tilanteita? Elimino
On ollut monesti työtuolissa märkä läntti😂 Eliminoin nykyään siten että tuolin päällä on vakituisesti paksu neuletakki 🙈 Märkänä on ollut myös auton ja junan penkki, junassa vähän hävetti 😁 Kyllähän toi vaaleista farkuista silmiin paistaa jos pyllistää tai haarat levällään istuu. Yksi mies sanoi sängyssä ekalla kerralla että vau, älä ikinä häpeä tuota, no, ei tulisi mieleenkään hävetä, paitsi silloin kun osuu asiaan kuulumattomien silmiin ja näyttää vaan pissavahingolta 😅
Ja joo välillä on ollut pakko tunkea melkein ihan mitä tahansa paperia pöksyihin, pikkuhousunsuojista ei todellakaan ole mihinkään noissa tilanteissa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Altistuvatko viattomat astutusäänillesi?
Oon mä toisinaan vähän äänekäs, on varmaan noinkin saattanut käydä.. Pahoittelen.
Ap
Se on lapseen kohdistuvaa seksuaalista väkivaltaa.
Vierailija kirjoitti:
Kuuluvatko pyllyleikit lähes joka sekstailukertaan?
Kyllä kuuluu, vähintään ihana peppureiän hyväily 😊 Muistan vieläkin sen ensimmäisen kerran kun aikoinaan uskalsin antaa silloisen kumppanin koskettaa. Huhhuh, poskia kuumottaa tuo muisto! 🥰 Ja mitä kaikkea ihanaa sen jälkeen onkaan elämään tullut lisää, Ikuisesti kiitollinen hänelle!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Altistuvatko viattomat astutusäänillesi?
Oon mä toisinaan vähän äänekäs, on varmaan noinkin saattanut käydä.. Pahoittelen.
Ap
Se on lapseen kohdistuvaa seksuaalista väkivaltaa.
En tarkoittanut lastani, vaan naapureita kerrostalossa asuessa. Lasta ei silloin vielä ollutkaan. Olen hyvin tarkka siitä, että lapsi ei meidän touhuista tiedä, itsellä vähän jopa traumoja siitä.
Mikä olisi unelmien kokoonpano ryhmäseksissä?
Maskottikeisari kirjoitti:
Oletko Hanna?
En 😊
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kostutko helposti?
Ap
Käykö sinulle usein yleisellä paikalla esim. Työpaikalla niin että kun kostut paljon että pelkäät kosteuden näkyvän läpi jopa päällyshousuista? Onko runsas kostumine
Huh, tosi märkä nainen kyl oot..valut kirjaimellisesti reisille.. Luulis et pikkuhousunsuoja imis kosteutta paremmin kun paperi? Istut varmaan nytkin housut läpimärkinä tuolissa, toivottavasti pyyhkeen päällä?
Kostutko helposti?