Järkyttävät silmäpussit!
Onko kanssasisaria? Mikä auttaisi? Ei varmaan mikään muu enää kuin veitsi. Onko joku käynyt leikkauksessa ja osaisi suositella hyvää kirurgia?
Kommentit (31)
Onko ne sellaiset tyhjät nahkapussit vai nestettä sisältävät ja pullottavat? Jälkimmäisiin minulla on auttanut kasvojen hieronta ja liikunta.
Keskiseltähän leikattiin silmäpussit.
Sivu
Hei pullukka
Minulla on Turkeyssä ihana voi laitos jaossa saat vaikka alapaa yläpää silmäpussy.
Sinä lehmä silmä ja toinen alapää ei pussy lips.
aLLE 5000 hoitaa Turkish
Onko reikä paikka tarvittaessa
Kannattaa käydä ihotautilääkärillä. Minulle tuli kosmetiikkasuositukset:ei mitään rasvoja. Aika nopeasti tehosi.
Vierailija kirjoitti:
Onko ne sellaiset tyhjät nahkapussit vai nestettä sisältävät ja pullottavat? Jälkimmäisiin minulla on auttanut kasvojen hieronta ja liikunta.
Ihotautilääkärin mukaan kasvoja saa kevysti painella, mutta ei koskaan venyttää, eli jos "hieroo" ei pidä tehdä pyörittäviä liikkeitä.
On ihan ok mennä kirurgin veitsen alle. Elämänlaatu kohenee, kun itsetunto kasvaa. Siinä ei ole mitään pinnallista. Rohkeasti vaan tilaamaan aikaa konsultaatioon. Itselleni on tehty yksityisellä päiväkirurgiassa eräs kauneusoperaatio. Mietin sitä monta vuotta, kunnes sain pähkäilystä tarpeekseni ja varasin ajan. Itsetunto nousi, kun tunsin itseni vihdoinkin "normaalin näköiseksi". Yksityiselle hakeuduin siksi, että sain toimenpiteen nopeammin ja luotin enemmän yksityiseen.
Vierailija kirjoitti:
Riisiiniöljy. Saa apteekista ostettua. (Esim PUHDAS+ Castor oil- merkki) Varovasti taputellaan silmien alle. Tekee hyvää myös kynsille ja silmäripsille. Hollywoodin tähtien toimiva vanha konsti.
Kokeile ennen leikkausten harkitsemista.
Vituko peräpukama voide sitä huippumallit käyttää81
Ei se haittaa, kohta kuollaan kaikki.
Katoaako silmäpussit jos lopettaa suolan ja lakun syömisen?