Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Clas Ohlson tarjoaa töitä määräaikaisella sopparilla 5 h per viikko.

Vierailija
10.03.2024 |

https://ura.clasohlson.com/jobs/3673333-myyja-hameenlinna

Työvoimapula on selkeästi hirmuinen kun tähänkin oletetaan porukkaa löytyvän. 

Kommentit (158)

Vierailija
101/158 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, eihän palkalla tartte tulla toimeen, eikä vissiin enää edes kattaa työssäkäynnin aiheuttamia kustannuksia. 

Tuo olisi lähinnä kallis harrastus. 

Kommentti on kait sarkasmia tai trolli? Mikä estää hankkimasta rinnalle 2 tai 3 muuta tuntisopparia? Palkalla tulee hyvinkin toimeen kunhan muistaa ja tekee työtäkin sen 38 tuntia viikossa.               Eikä jeesustele että tein viikon töitä (5 tuntia) eikä tällä palkalla elä. Mua riistetään -))))!

Niin mikä estää? Kysynpähän että tekisitkö itse nollatuntisopparin ja eläisit jatkuvassa epävarmuudessa saatko toimeentuloa ollenkaan?

Niinpä, ei mikään. Tekisin 10 kpl o-tuntisopparia ja elelisin herroiksi. Just tää, mulla on 5 tuntia viikossa töitä eikä palkalla elä, MUA RIISTETÄÄÄÄÄN! On naurettavaa.

Vierailija
102/158 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opiskelijalle täydellinen 5h/viikko. Jos on liikaa tunteja viikossa niin menettää opintotuen eikä ennätä opiskella samalla.

5 tuntia kaupassa ei elätä opiskelijaa.

Huoh, ei se ole tarkoituskaan vaan tukien ohella helpottaa sitä taloutta. Esim opiskelija saa tienata vuodessa 20500e ilman että tarvitsee maksaa veroja. 

Tuohan on täyttä pötyä. Ihan samalla tavalla opiskelijat maksavat veroja kuin muutkin. Ei opiskelijoille ole verovapautta.

Jos opiskelijalle ei ole muita tuloja, opintorahasta ei mene veroa.

Useimmiten on muita tuloja. Opi

Opintoraha on kuussa alle 280 euroa. Työmarkkinatuki on noin 800 euroa kuussa. (37, 21 euroa päivässä, maksetaan viideltä päivältä viikossa). Kummatkin ovat verotettavaa tuloa.

Jos opiskelija haluaa päästä työmarkkinatuella elävän työttömän tuloille, ei riitä viiden viikkotunnin työ.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/158 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyysin kerran te-toimiston tätiä määrittelemään "työ":n. Kuulemma "työ" ei tarkoita sitä että se kattaa elämiskulut saati edes työssäkäynti(!!!) kuluja. "Työ" on toimi jossa käydään jotta ansaitaan palkkaa, se on sen määrite.

5h/viikko on siis työ siinä missä vaikka 1min/kk, ei voida eritellä työn arvoa tms diipa daapa

On tämä yks s**tanan sirkus maa.

Vierailija
104/158 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tunnen moniakin, jotka haluaisi tehdä töitä juurikin n. 5 t viikko. Sopisi kivasti vaikka opintojen kylkeen tai lapsiaan kotona hoitavalle.

Jep. Nämä 5h/vko on nimenomaan sopivia, jos ei ehdi työskennellä täysipäiväisesti mutta haluaa taskurahaa. Sopivat hyvin myös vaikka alaikäisille, joilla on taskurahan tarvetta. Siinä saa myös arvokasta työkokemusta sitten niitä kokopäiväisiä hommia varten.

Luulisi tuollaisen pikkumäärän sopivan myös esimerkiksi henkilölle, joka ei terveytensä takia voi tehdä paljon, mutta jolle pieni määrä töitä olisi kuitenkin hyväksi.

En usko, että tuonne palkataan osatyökykyisiä.

Vierailija
105/158 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opintoraha on kuussa alle 280 euroa. Työmarkkinatuki on noin 800 euroa kuussa. (37, 21 euroa päivässä, maksetaan viideltä päivältä viikossa). Kummatkin ovat verotettavaa tuloa.

Jos opiskelija haluaa päästä työmarkkinatuella elävän työttömän tuloille, ei riitä viiden viikkotunnin työ.

Älä unohda opiskelijan opintolainaa, joka on nykyään käytännössä melkeinpä pakko ottaa. 

Vierailija
106/158 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkääs nyt, onhan tuo sentään työpaikka. Saadaan lasketuksi mukaan avoimiin työpaikkoihin, vaikkei siihen ketään ehkä edes haluta. 

Vierailija
107/158 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on ihan hyvä diili kakkosduuniksi. Itsekin voisin mennä hakemaan pikkasen lisäansioita. t: sosiaalityöntekijä

Sinulla on sitten hyvin joustavat työajat vakityöpaikassasi.

Vierailija
108/158 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuon ei luulis rasittavan liikaa ketään.

Vierailija
109/158 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, eihän palkalla tartte tulla toimeen, eikä vissiin enää edes kattaa työssäkäynnin aiheuttamia kustannuksia. 

Tuo olisi lähinnä kallis harrastus. 

Kommentti on kait sarkasmia tai trolli? Mikä estää hankkimasta rinnalle 2 tai 3 muuta tuntisopparia? Palkalla tulee hyvinkin toimeen kunhan muistaa ja tekee työtäkin sen 38 tuntia viikossa.               Eikä jeesustele että tein viikon töitä (5 tuntia) eikä tällä palkalla elä. Mua riistetään -))))!

Niin mikä estää? Kysynpähän että tekisitkö itse nollatuntisopparin ja eläisit jatkuvassa epävarmuudessa saatko toimeentuloa ollenkaan?

Niinpä, ei mikään. Tekisin 10 kpl o-tuntisopparia ja elelisin herro

Saisit potkut, kun et aina pääsisi töihin kun työnantajat haluavat.

Vierailija
110/158 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä unohda opiskelijan opintolainaa, joka on nykyään käytännössä melkeinpä pakko ottaa. 

En unohda, mutta kysyttiin juuri opintorahasta. Harva tuntuu tietävän, että opintotuki on suurimmaksi osaksi opintolainaa.

Vierailija
111/158 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

""Saisit potkut, kun et aina pääsisi töihin kun työnantajat haluavat.""

No, olisi vielä 9 sopparia jäljellä! Ja hankkisen uuden kymmenennen sopparin ja elelisin edelleen herroiksi. Ja eiköhän niitä tunteja tulisi enemmän kuin 5 tuntia viikolle helposti. Taidat juuri olla yks niistä ; Törkeetä riistoa kun O-sopparilla ei eläkkääääää?

Vierailija
112/158 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voisin hoitovapaalla hakea tuollaiseen työhön, jos työajat saisi sovitettua puolison työaikojen mukaan. Harmi ettei täällä ole tuota kauppaa.

Vierailija
113/158 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän keikka- ja silpputyöhönhän meillä on kaikki sektorit menossa kovaa vauhtia. Viisi vuotta tästä eteenpäin ja tuokin työ on  kaiken lisäksi tehtävissä vain freelance-sopimuksella. Mut olethan silti asiakaspalvelusta syttyvä ja paineen alla kukoistava dynaaminen tiimipelaaja hei! 

Vierailija
114/158 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä alotin työurani tuollaisessa työssä. Aika pian piti ihan taistella, etten oikeasti halua lisää tunteja. Kyllä tekevälle työtä riittää.

Vierailija
115/158 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä voisin hoitovapaalla hakea tuollaiseen työhön, jos työajat saisi sovitettua puolison työaikojen mukaan. Harmi ettei täällä ole tuota kauppaa.

Tuo on käytännössä kiireapulaisen paikka, taatusti et pääsisi esittämään minkäänlaisia toiveita. 

Vierailija
116/158 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on käytännössä kiireapulaisen paikka, taatusti et pääsisi esittämään minkäänlaisia toiveita. 

Minun mies tekee 8 - 16 työtä 5 päivää viikossa. Virka - aikaan harvoin on tarvetta kiireapulaisille.

Vierailija
117/158 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sopisi hyvin jollekin masentuneelle työkyvyttömyyseläkkeen lisätuloksi? 

Vierailija
118/158 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh, ei varmaan työnantajan mielestä. Ei työkyvyttömiä ja osatyökykyisiä haluta töihin. Mielenterveysongelmat on ehdoton ei melkein kaikille työnantajille.

Vierailija
119/158 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mut ku se vaikuttaa tukiin. 

Vierailija
120/158 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on ihan hyvä diili kakkosduuniksi. Itsekin voisin mennä hakemaan pikkasen lisäansioita. t: sosiaalityöntekijä

Sinulla on sitten hyvin joustavat työajat vakityöpaikassasi.

Voisi tehdä vaikka lauantaipäivän tai muutaman tunnin illalla. Kyllä minullakin on asuntolaina maksettavana, että kaikki työ kelpaa.  t: se sossu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan