Kävin katsomassa jääkiekon liigaottelun paikan päällä! Miten vielä vuonna 2024 voi olla tanssityttöjä katsomossa?
Ei saatana! Ei saatanan saatana! Miten vielä vuonna 2024 voidaan sallia tuollainen naisia alistava toiminta? Minulla tuli niin paha olo tuollaisesta, että meinasin lähteä heti saman tien pois, mutta jäin kuitenkin, kun olin lipun ostanut. Itse ottelusta jan sen pelitapahtumista en pystynyt lainkaan nauttimaan. Hävettää valtavasti, että ostamani lippu tarkoitti sitä, että minunkin rahoillani on siis tuollaista toimintaa tuettu!
Tuollainen ei kuulu 2020-luvulle! Miten asiaan voidaan saada muutos? Asiaan kun täytyy saada muutos!
Kommentit (86)
Cheerleaderit on urheilun suola, olen lähdössä Koreaan katsomaan urheilua tämän vuoksi<3 Pitävät yllä iloista ja positiivista meininkiä myös niille jotka eivät muuten ole hirveän kiinnostunut urheilusta. Kaikille jotain!
Minun mielestä on vaan hyvä, kun alan harrastajat saavat työmahdollisuuksia jo palkkaa siitä, että käyvät liigamatseissa tanssimassa.
Täälläkin aina sanotaan joka paikassa, että "mee töihin!" No, ne on mennyt, niin miksi ei kelpaa?
Suomalaisilla tanssijoilla kyllä ehkä hieman parannettavaa, kun hieman jäykkää meno.
Ei ole pakko tanssia! Usein seuran toimintaan voi osallistua koko perhe. Kyse on perinteestä
Anteeksi vain, mutta pitäisikö naiset sitten pukea kaapuihin ja pitää kotona, jotteivät ole mitään "näyttelyesineitä" julkisilla paikoilla? Jos nainen omasta, vapaasta tahdosta haluaa harrastaa ko. toimintaa, en näe siinä mitään pahaa. Kyse on tanssista (vai mikä nyt oikea termi onkaan, cheerleading?) ja erinomaisesta liikuntamuodosta, joka on varmasti paljon muutakin kuin pepun heiluttelua yleisölle. Ei vika ole lajin harrastajassa, vaan asenteissa, jos tuollainen nähdään epäsopivana.
Minusta cheelearerit on ok, MUTTA minusta pukeutumiseen kannattaa kiinnittää huomioita. Tarkoitan sitä, että aikanaan (ellei ole muuttunut, en tiedä) kaverini oli yläkouluikäisenä tuolla hallissa tanssimassa, ja asut mallia todella mini. Käytännössä siis lapset ketkuttelivat pakarat vilkkuen.
Oman joukkueeni (mitä siis kannatan) cheeleaderit ovat pukeutuneet ok, hallissa yleensä pikät housut tmv. ja tuossa ennäe mitään pahaa.
Jotkut tykkää tanssia ja kyllä noissa videoissa näyttää olevan hyvinkin iloisia työntekijöitä! Voisin itsekin kyseistä työtä tehdä, mutta polvivamman vuoksi en voi ammattitanssia
Formulakisoista poistui lähtöruututytöt jo varmaan 10 vuotta sitten.
En näe cheerleading mitään alistavaa tai härskiä. Mutta jos joku Tinze ois tuolla katsomossa pakaroita heiluttamassa pikkarit jalassa niin kyseenalaistaisin... Sellainen tanssi sopii strippiklubiin.
Cheerleading on täysin erilaista.
Vierailija kirjoitti:
Minusta olisi parempaa jos siellä tanssisi alaikäisiä teinityttöjä. Jöpöttäisi kunnolla.
Tuolloin katsomo täyttyisi keski-ikäisistä muslimimiehistä
Itse katselisin mieluummin tanssipoikia.
- Lasse-setä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta olisi parempaa jos siellä tanssisi alaikäisiä teinityttöjä. Jöpöttäisi kunnolla.
Miks näin luulet, tuon kommentinkin on kirjoittanut täysin suomalainen Pertti eikä muslimi
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten kiekko kimpoaa katsomoon: "Ai prkl!" :)
Joo, kyllä nainen kuuluu vain hellan ja nyrkin väliin. Ei saa tanssia eikä pukeutua paljastavasti. Ai miten niin jotkut on jumiutuneet 50-luvulle ajatuksissaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks näin luulet, tuon kommentinkin on kirjoittanut täysin suomalainen Pertti eikä muslimi
Fakta
No nyt on feministi löytänyt maailman suurimman ongelman ja valittamisen aiheen!