Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Clas Ohlson tarjoaa töitä määräaikaisella sopparilla 5 h per viikko.

Vierailija
10.03.2024 |

https://ura.clasohlson.com/jobs/3673333-myyja-hameenlinna

Työvoimapula on selkeästi hirmuinen kun tähänkin oletetaan porukkaa löytyvän. 

Kommentit (158)

Vierailija
1/158 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin mennä jos en opiskelisi

Vierailija
2/158 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin en varmaan kelpais :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/158 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyaikaa. Tohon päälle vielä video itestään ja kolmet haastattelut jne jne. Täyttä pelleilyä koko nykyaika.

Vierailija
4/158 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluut että nuoret jää roikkumaan loppuelämäkseen tuilla sen sijaan että opiskelee ammatin, menee töihin ja maksaa pääosan lisääntymisestään itse?

Vierailija
5/158 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, eihän palkalla tartte tulla toimeen, eikä vissiin enää edes kattaa työssäkäynnin aiheuttamia kustannuksia. 

Tuo olisi lähinnä kallis harrastus. 

Vierailija
6/158 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tunnen moniakin, jotka haluaisi tehdä töitä juurikin n. 5 t viikko. Sopisi kivasti vaikka opintojen kylkeen tai lapsiaan kotona hoitavalle.

Vierailija
7/158 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tunnen moniakin, jotka haluaisi tehdä töitä juurikin n. 5 t viikko. Sopisi kivasti vaikka opintojen kylkeen tai lapsiaan kotona hoitavalle.

Etkä tunne. 

Vierailija
8/158 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, eihän palkalla tartte tulla toimeen, eikä vissiin enää edes kattaa työssäkäynnin aiheuttamia kustannuksia. 

Just sopiva eläkeläisille ja kotiherroille ja rouville jotka kaipaa aikuista kontaktia ja harrastavat työn tekoa.

Vierailija
9/158 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluut että nuoret jää roikkumaan loppuelämäkseen tuilla sen sijaan että opiskelee ammatin, menee töihin ja maksaa pääosan lisääntymisestään itse?

Miten liittyy viiden viikkotunnin työhön? 

Vierailija
10/158 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määräaikainen ja 5 h viikko, loput sitten kelasta vai ? Jotta voi tulla toimeen edes jotenkin.

Vierailija
11/158 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka suomalainen Suomessa ja miten maksaa lisääntymisestäänkin 5h/viikko TES miniminimi"palkalla"?

Vierailija
12/158 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eri asia sitten on, miten työtunnit sijoittuisivat viikolle. 5 tuntia kerrallaan vai pätkittyinä, ja mihin aikaan päivästä. Ei sanota eikä varmaan edes tiedetä. Pitääkö olla aina valmiina tulemaan, voi olla monelle mahdotonta. 

Vierailija
13/158 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä voisin mennä jos en opiskelisi.Lapsen lapseni opiskele viimeistä vuotta Yliopistossa.Teke silti työtä eikä nirsoile työstä tai työn pituus/ lyhyys.Sama asia hänen 2 vuotta nuorempi sisarensa yliopistossa opiskelee ja tekee työtä.Asuvat itsenäisesti omillaan eri osoiteet,kaupungit,eivätkä syö vanhempiensa taskusta.

Vierailija
14/158 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuohon löydy paljonkin halukkaita. Lisätuloja haluavalle opiskelijalle täydellinen homma, ja opiskelijoitahan Hämeenlinnassa riittää.

Vierailija
15/158 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just sopiva eläkeläisille ja kotiherroille ja rouville jotka kaipaa aikuista kontaktia ja harrastavat työn tekoa.

Juu, clasulla onkin kovin varttuneen näköistä väkeä töissä vai?

Vierailija
16/158 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On nuo kyllä järkyttävän huonoja nuo kaupan alan palkat. Tuossa sentään oli palkkalaskelma, jonka mukaan 3 vuoden jälkeen 20 viikkotunnin työllä tienaisi 1300 euroa kuussa kaikkine lisineen.

Jos opiskelija haluaisi rahoittaa opinnot kaupannalan työllä, pitäisi tosiaan tehdä puolikasta työviikkoa tienatakseen 1300 euroa brutto. Siitä vielä verot pois. Ei todennäköisesti onnistu täysipäiväisen opiskelun ohella. Joku viisi viikkotuntia taas tuo surkean vähän rahaa.

Vierailija
17/158 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiistaisin ja torstaisin kaksi tuntia, lauantaina tunti.

Vierailija
18/158 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kommentti on kait sarkasmia tai trolli? Mikä estää hankkimasta rinnalle 2 tai 3 muuta tuntisopparia? Palkalla tulee hyvinkin toimeen kunhan muistaa ja tekee työtäkin sen 38 tuntia viikossa.               Eikä jeesustele että tein viikon töitä (5 tuntia) eikä tällä palkalla elä. Mua riistetään -))))!

Vierailija
19/158 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei saisi tarjota? Ei ole pakko ottaa.

Vierailija
20/158 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelijalle täydellinen 5h/viikko. Jos on liikaa tunteja viikossa niin menettää opintotuen eikä ennätä opiskella samalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kaksi