Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saan kelalta 1925 euroa kuussa tukiaisina - kysyttävää?

Vierailija
10.03.2024 |

Kysymys kysymerkin kanssa otsikossa.

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin vähän? Ja miksi menisit ikinä töihin, olettaen että tulosi ei juuri nousisi, tai jopa päinvastoin. 

Vierailija
62/71 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisin ravivinkkejä? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten puhut noinkin hyvää suomea? 

Vierailija
64/71 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä saan vajaa 200 euroa lapsilisää. Säästän ne lapsille itselleen. Ansiosidonnaista saan kassasta rapiat 1000 euroa. Kysyttävää?

ei lapsilisiä säästetä aikuisuuteen. niillä maksetaan kuten nimi sanoo lapsen menoja nyt . jos mahdollisuus säästää,sitten ei tarvettakaan. miksi moni lapsi on aina nälkäinen, aamulla tyhjin vatsoin kouluun, ala-arvoista tai ei ollenkaa ruokaa kotona, toivoo jouluksi edes uusia alushousuja,sukkia. lapsilisö ei ole opintotukea asuntolainaa tms varten aikuiselle pennulle

Vierailija
65/71 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun vuokra on 1025e saunallinen kaksio Ullanlinnassa.

Ap

mitä sitten, saat tietty määrä tukea taulukon mukaan, vaikka 250e,loput vuokra maksetaan itse, harvoin kuultu että koko vuokraa. taulukko määrittää mihin rajaan asti saat tukea, esim, 450 asti,loput itse,kuten arvatenkin teet, asunnon koko ja sijainti ei määritä tuen määrää, vaan perheen koko, tulot menot jne  

Vierailija
66/71 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kelalta ei saa kukaan 1925 euroa kuussa.

saa jos summa kaikki yhteenlaskettuna,lapslissäää, asumistukkee,työttömyyskorvausta sairausrahhaa,, siitä sitten aletaan miinustamaan vuokraa,ruokoo,plus elämisen menot, ja montako suuta ruokit,, yksittäinen tuki ei ole iso

Vierailija
67/71 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyyliin 10 lapsen lapsilisät? 

Käytännössä melkeinpä ainut vaihtoehto.

Eipäs ole. Itse sain aikanaan työttömyyspäivärahaa 600 euroa, asumistukea 670 euroa, lapsilisät 300 euroa ja elarit 300 euroa. Ex oli töissä, mutta pienipalkkainen. Tähän päälle sain vielä toimeentulotukea 300-400 euroa, riippuen esimerkiksi hammaslääkärimaksuista. Tuohon aikaan raaski vielä hampaat hoidattaakin. Ja lapsia oli tosiaan 2. 

Vierailija
68/71 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä saan 1557 euroa. Toinen lapsi saa kuntoutusrahaa seitsemisen sataa ja toinen opintotukea parisataa, mitä nuo nyt sitten tekevät yhteensä... 2457 €/kk.

Vierailija
69/71 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi saat noin vähän, Mohammed?

-Abdi

Vierailija
70/71 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se sun poikkis kovin ammattimainen ole, Kelasta voi saada paljon enemmänkin.

Vierailija
71/71 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa wolttaajat ja poikkikset asustella vähän muilla huudeilla kuin Ullanlinnassa. Tekstisi perusteella sijoittaisin sinut joko perähikiälle tai lähiöslummiin. Sori siitä :)