Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saan kelalta 1925 euroa kuussa tukiaisina - kysyttävää?

Vierailija
10.03.2024 |

Kysymys kysymerkin kanssa otsikossa.

Kommentit (71)

Vierailija
41/71 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en missään tapauksessa haluaisin elää kunnan elättinä kuten aikanaan sanottiin. Olisi kaameaa selittää jokainen sentti jossain luukulla, mistä ja mihin laitat. 

Mieluummin haluan itse hoitaa lapseni ja kotini, vaikka olisi välillä tiukempaakin. Minkä mallin siinä lapselle, lapsillesi  annat, tekemättä mitään.

Ei nykyään tarvitse millään luukuilla käydä, asiat hoituu näppärästi ja nopeasti ja kasvottomasti netissä.

Ap

Vierailija
42/71 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko AP kaatopaikalla asuva HELLsinkiläinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/71 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelalta ei saa kukaan 1925 euroa kuussa.

Vierailija
44/71 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tukia saat ja paljon? Entä menot? ääkö säästöön vai meneekö kaikki elämiseen?

Mulla kyl menee kaikki ku rahat vaa valuu käsistä, en jaksa tehä ruokaa joten tilataa woltista ja sit menee muodikkaisiin vaatteisiin ja meikkeihi iso osa. Oon myös miettiny silareitten ostoa 

Ap

Ai, sulla on siis surkeat rinnatkin. XD

Vierailija
45/71 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö hävetä? 

Vierailija
46/71 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan Ruokavirastolta 120 000 € tukiaisia vuodessa.

Vierailija
47/71 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On oikein että hallitus leikkaa noin suuria tukia.

Uskotko ihan oikeasti tämän aloituksen vai yritätkö pelleillä?

Vierailija
48/71 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret kannattaa opiskella ja mennä töihin, ettei täysin päästään sekoa.

Toki tänne sontaa mahtuu, mutta kertoo kyllä että ap:n päässä viiraa ja pahasti. On sairasta halventaa ja pilkata ihmisiä joilla ei tosiaan töitä ole, eivätkä kykene opiskelemaan.

Vierailija
49/71 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuoret kannattaa opiskella ja mennä töihin, ettei täysin päästään sekoa.

Toki tänne sontaa mahtuu, mutta kertoo kyllä että ap:n päässä viiraa ja pahasti. On sairasta halventaa ja pilkata ihmisiä joilla ei tosiaan töitä ole, eivätkä kykene opiskelemaan.

Mitä tahansa ammattia ei pidä opiskella jos oikeasti haluaa työllistyä. Monet työt tulevat 10-20 vuoden sisällä katoamaan lähes kokonaan koska tekoäly korvaa ihmisen. Tällaisia ammatteja on mm. koodari, kääntäjä ja asiantuntija. Yleisestikin ottaen "toimistotyö" tulee vähenemään merkittävästi.

Fyysistä työtä tulee kuitenkin olemaan vielä kauan joten jos sellainen kiinnostaa niin ei muuta kuin opiskelemaan.

Vierailija
50/71 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap nyt on joku alaikäinen trolli, joka ei tiedä mistään mitään. Mutta aika usein porukka jättää vertailuissa pois ne tuet, mihin tulot ei vaikuta, kun verrataan tukia palkkaan. Olen usein kysynyt miksi, mutta ukaan ei koskaan vastaa. 

Tukia, joihin tulot eivät vaikuta, ei ole montaa. Itse asiassa ainut mikä tulee mieleen on kulukorvaus joka ei varsinaisesti kuitenkaan ole tuki, vaan korvaus.

Lapsilisä, vammaistuet, mimielatusmaksut, lapsilisän yksinhuotajakorotus. 

Vierailija
51/71 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaista on elämä köyhyydessä ja kurjuudessa?

Vierailija
52/71 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samassa talossa asuva sopuli saa avustuksia yli 5tuhatta euroa, tuskin ovat kiinnostuneita työnteosta.

Vierailija
53/71 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä saan vajaa 200 euroa lapsilisää. Säästän ne lapsille itselleen. Ansiosidonnaista saan kassasta rapiat 1000 euroa. Kysyttävää?

Mää saan ansiosidonnaista 800 e, ei muita tukia. Tekis mieli teilata nää kun saa paljon, ehkä se nostais meidän köyhien tukia?

Vierailija
54/71 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitan wilmaan.sivu on jo auki

Vierailija
55/71 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä saan pari tonnia enemmän,vituttaako!

Vierailija
56/71 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap nyt on joku alaikäinen trolli, joka ei tiedä mistään mitään. Mutta aika usein porukka jättää vertailuissa pois ne tuet, mihin tulot ei vaikuta, kun verrataan tukia palkkaan. Olen usein kysynyt miksi, mutta ukaan ei koskaan vastaa. 

Tukia, joihin tulot eivät vaikuta, ei ole montaa. Itse asiassa ainut mikä tulee mieleen on kulukorvaus joka ei varsinaisesti kuitenkaan ole tuki, vaan korvaus.

Kaikki vaikuttavat vähentävästi .

Vierailija
57/71 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja saa vammaistukia. 

Vierailija
58/71 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi noin vähän?

Vierailija
59/71 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki vaikuttavat vähentävästi .

Ainoastaan toimeentulotukeen. Ei kaikki työttömät saa toimentulotukea, suurin osa itse asiassa ei saa ja osa ei nosta vaikka voisivatkin saada. Työttömyyskorvaukseen ei vaikuta mitenkään, eikä asumistukeen. 

Vierailija
60/71 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko.