Saan kelalta 1925 euroa kuussa tukiaisina - kysyttävää?
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo onnistuu?
Voi onnistua helposti. Työmarkkinatuki on 800 e kk brutto ja jos toimeentulotuki maksaa vuokran ja laskuja niin siitä kertyy iso summa
Mitä v*ttua sinä selität? Perehdyhän aluksi siihen miten tuet toimivat ja miten paljon niitä maksetaan ja tule vasta sen jälkeen kirjoittelemaan kommenttejasi. Ethän sinä tiedä tästä asiasta yhtään mitään.
taas näitä provoja, surkeita sellaisia... suomalaisten köyhtyminen on Marin ex viisikko hallinnon (tuhosi suomalaisten talouden ja ostovoiman 2020-2023) ja ahneiden EU miljardöörien syytä, ei tavallisten suomalaisten syytä...
Vierailija kirjoitti:
Ehhe he he he he he he.. Mä sain pankista 500 000e lainaa ku ne luulee, et ostin talon, vaikka muutin tulimaahan enkä aijo maksaa takas.. Eh he he he he he he.
Ei pankki niitä rahoja asiakkaan tilille anna, vaan ne siirretään suoraan talon myyjälle.
Ap nyt on joku alaikäinen trolli, joka ei tiedä mistään mitään. Mutta aika usein porukka jättää vertailuissa pois ne tuet, mihin tulot ei vaikuta, kun verrataan tukia palkkaan. Olen usein kysynyt miksi, mutta ukaan ei koskaan vastaa.
Ne, joille maksetaan koko vuokra ovat toivottomia tapauksia, joita ei ole mahdollistakaan työllistää. Yleensä mt-ongelmaisia tai huumeporukkaa.
Taas tälläistä asennemuokkausta. Se jää elämään alitajuntaan, vaikka ei totta olekaan ja vaikka lukiessa ei sitä uskoisikaan. Ja joku urpo sitten kertoo eteenpäin totena. Ja jos toinen ei usko,. niin väittää jonkun tuttunsa saavan , että.tosi on.
Näin meitä.manipuloidaa pikkuhiljaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyyliin 10 lapsen lapsilisät?
Ei ole lapsia.
Ap
Oletko muslimi ja Kelan kirjoissa monella nimellä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyyliin 10 lapsen lapsilisät?
Ei ole lapsia.
Ap
Oletko muslimi ja Kelan kirjoissa monella nimellä?
Miten muslímít muka ois kirjoilla kelassa eri nimillä? Meinaatko että väärentävät henkkareita?
Vierailija kirjoitti:
Ap nyt on joku alaikäinen trolli, joka ei tiedä mistään mitään. Mutta aika usein porukka jättää vertailuissa pois ne tuet, mihin tulot ei vaikuta, kun verrataan tukia palkkaan. Olen usein kysynyt miksi, mutta ukaan ei koskaan vastaa.
Tukia, joihin tulot eivät vaikuta, ei ole montaa. Itse asiassa ainut mikä tulee mieleen on kulukorvaus joka ei varsinaisesti kuitenkaan ole tuki, vaan korvaus.
Vierailija kirjoitti:
Taas tälläistä asennemuokkausta. Se jää elämään alitajuntaan, vaikka ei totta olekaan ja vaikka lukiessa ei sitä uskoisikaan. Ja joku urpo sitten kertoo eteenpäin totena. Ja jos toinen ei usko,. niin väittää jonkun tuttunsa saavan , että.tosi on.
Näin meitä.manipuloidaa pikkuhiljaa.
Tuotahan valtamedia on tehnyt jo kauan.
Vierailija kirjoitti:
Mun vuokra on 1025e saunallinen kaksio Ullanlinnassa.
Ap
Ei ainakaan Helsingin Ullanlinnassa.
Minä en missään tapauksessa haluaisin elää kunnan elättinä kuten aikanaan sanottiin. Olisi kaameaa selittää jokainen sentti jossain luukulla, mistä ja mihin laitat.
Mieluummin haluan itse hoitaa lapseni ja kotini, vaikka olisi välillä tiukempaakin. Minkä mallin siinä lapselle, lapsillesi annat, tekemättä mitään.
Vierailija kirjoitti:
On oikein että hallitus leikkaa noin suuria tukia.
Mun tukia ei leikata. Poikkis on kelalla töissä laittanut mulle kaikki tuet korotettuina, sepittänyt itse mun hakemuksiin sillä tavalla että toisen kelavirkailijan on ne pakko hyväksyä.
Ap
Mun vuokra on 1025e saunallinen kaksio Ullanlinnassa.
Ap