Saan kelalta 1925 euroa kuussa tukiaisina - kysyttävää?
Kommentit (71)
Mä saan vajaa 200 euroa lapsilisää. Säästän ne lapsille itselleen. Ansiosidonnaista saan kassasta rapiat 1000 euroa. Kysyttävää?
Vierailija kirjoitti:
Tyyliin 10 lapsen lapsilisät?
Ei ole lapsia.
Ap
Jos saisit 500 euroa tuohon päälle tienata tekemällä yhden päivän viikossa jotain harrastelutoimintaa, kuten vaikka mummojen ulkoiluttamista ja kahvittelua, niin ottaisitko homman vastaan?
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo onnistuu?
Poikaystäväni on ns. ammattilainen kelakusettaja. Onnistuu erinäisin väärennöksin mm. tiliotteet ja lasten syntymätodistukset jne. Oikeesti meillä ei oo lapsia mut kela luulee niin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Jos saisit 500 euroa tuohon päälle tienata tekemällä yhden päivän viikossa jotain harrastelutoimintaa, kuten vaikka mummojen ulkoiluttamista ja kahvittelua, niin ottaisitko homman vastaan?
Mä ainakin ottasin.
Vierailija kirjoitti:
Tyyliin 10 lapsen lapsilisät?
Käytännössä melkeinpä ainut vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
En tietenkään, paljon parempaa vaa sluibaa himassa poikkiksen kaa smöögataan pajandeerokset joka päivä ja myydään osa pimeästi
Ap
Ehhe he he he he he he.. Mä sain pankista 500 000e lainaa ku ne luulee, et ostin talon, vaikka muutin tulimaahan enkä aijo maksaa takas.. Eh he he he he he he.
Ei ole lapsia, mutta kusetetaan kelaa että niitä on 3. yh korotuksella vielä :)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo onnistuu?
Poikaystäväni on ns. ammattilainen kelakusettaja. Onnistuu erinäisin väärennöksin mm. tiliotteet ja lasten syntymätodistukset jne. Oikeesti meillä ei oo lapsia mut kela luulee niin.
Ap
Hohhoijaa. Joopa joo. En edes haluaisi vastata tähän mitään järkevää, mutta Kelalle ei lähetellä mitään syntymätodistuksia, vaan Kela saa tiedon ihan virallisia reittejä pitkin.
Kun seuraavan kerran trollailet niin perehdy asiaan paremmin niin osaat olla vakuuttavampi.
Mitä tukia saat ja paljon? Entä menot? ääkö säästöön vai meneekö kaikki elämiseen?
Ottaako päähän kun ite saan reilut 7000€ kuussa pelkkiä vuokratuloja?
"Poikaystäväni on ns. ammattilainen kelakusettaja. Onnistuu erinäisin väärennöksin mm. tiliotteet ja lasten syntymätodistukset jne. Oikeesti meillä ei oo lapsia mut kela luulee niin. "
Miten Kela voi luulla, että teillä on lapsia, vaikka ei ole? Selvästi tässä nyt kirjoittaja satuilee.
Vierailija kirjoitti:
Ottaako päähän kun ite saan reilut 7000€ kuussa pelkkiä vuokratuloja?
et saa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tukia saat ja paljon? Entä menot? ääkö säästöön vai meneekö kaikki elämiseen?
Mulla kyl menee kaikki ku rahat vaa valuu käsistä, en jaksa tehä ruokaa joten tilataa woltista ja sit menee muodikkaisiin vaatteisiin ja meikkeihi iso osa. Oon myös miettiny silareitten ostoa
Ap
No ap ei taida neuvolajärjestelmästäkään tietää, et se on ehtona lapsilisille. Ei käy siellä, ei tule lisiäkään.
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo onnistuu?
Voi onnistua helposti. Työmarkkinatuki on 800 e kk brutto ja jos toimeentulotuki maksaa vuokran ja laskuja niin siitä kertyy iso summa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo onnistuu?
Ap
Ai jaa. No en sit viitsi lukea nyt enempää. - Luen koko jutun kerralla, kun se julkaistaan niis oikeustalotapauksissa.
Miten tuo onnistuu?