Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nuoret näyttää kasvoiltaan ihan samalle nykyään

Vierailija
10.03.2024 |

Ylipaino lieväkin kadottaan kasvojen piirteitä jotenkin. 

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöhöpö

Vierailija
2/65 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein kaikilla tytöillä on nyt suorat, päätä myöten menevät pitkät hiukset. Ovat kuin lehmän nuolemia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojat näyttää pojilta ja tytöt tytöiltä, minun silmissäni.

Vierailija
4/65 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs tämä uusi laji; tyttöpoika, miesnainen, sukupuolenvaihtaja. On sitten eritoten vaikea erottaa.

Vierailija
5/65 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäs tämä uusi laji; tyttöpoika, miesnainen, sukupuolenvaihtaja. On sitten eritoten vaikea erottaa.

Persujen on yleensäkin vaikea erottaa, että mikä on normaalia ja mikä on epänormaalia. Kun niille melkein kaikki on epänormaalia.

Vierailija
6/65 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne ovat ne täyteaineet, huulet ja muut kun oikein tarkoituksella muotoillaan tietyn trendin mukaan...

Vierailija
7/65 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään uutta lajia

Vierailija
8/65 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla sen näköinen kuin joku määrää. Yhtään erilaisuutta ei hyväksytä. Vaatteiden tyyli vaihtuu noin kerran vuodessa. Kaikilla samat. Hah, mitä höynäytettäviä. Ja sitten puhutaan yksilöllisyydestä. 

Vierailija
9/65 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään uutta lajia

Voihan sitä kai sitten roduksikin kutsua. On se aina parempi kutsumasana kuin epäsikiö.

Vierailija
10/65 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkaus saa aikaan ihmeitä.

Vierailija
11/65 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytöillä on nykyään kaikilla nukkemaiset kasvot ja nöpönenä. Omassa nuoruudessa 20 v sitten oli variaatioita kasvonpiirteissä paljon enemmän. 

Vierailija
12/65 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää olla sen näköinen kuin joku määrää. Yhtään erilaisuutta ei hyväksytä. Vaatteiden tyyli vaihtuu noin kerran vuodessa. Kaikilla samat. Hah, mitä höynäytettäviä. Ja sitten puhutaan yksilöllisyydestä. 

Some määrittelee sen, miltä pitää näyttää tällä hetkellä? Kardashian-kopioinnista on siirrytty johonkin muuhun. Päälle vielä se, että tavoitellaan muokattujen kuvien ulkonäköä.

Vierailija
13/65 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melkein kaikilla tytöillä on nyt suorat, päätä myöten menevät pitkät hiukset. Ovat kuin lehmän nuolemia. 

70 luvulta asti on ollut muotia että hiuksille ei oikeastaan tehdä mitään. luolanainen look.

Vierailija
14/65 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne ovat ne täyteaineet, huulet ja muut kun oikein tarkoituksella muotoillaan tietyn trendin mukaan...

Täyteaineporukka on taas ihan eri, sitä ei tässä nyt ajettu takaa. Tosiaan 20v oli selkeät kasvojen piirteet, nyt on lähes kaikki pehmeän pyöreitä kasvoiltaan. Se mitä syödään vaikuttaa, hiilarit, prosessoitu ruoka näkyy ulkomuodossa ja vähäisempi liikunta.

Vierailija
15/65 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo siis mustakii ennen oli paljon erinnäköisiä ihmisiä. Nykyään 90% nuorista näyttää melkein samalta.

Vierailija
16/65 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan niillä sama isä? 

Vierailija
17/65 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua huvitti, kun naapurin nuorella miehellä vaihtuu jatkuvasti tyttis.

Mä en edes huomannut sen vaihtuneen, mies huomasi, kun sukunimi vaihtui luukussa katsoi tarkemmin tyttöä kasvoihin. Päältä päin samanlainen blondibimbo 😅

Vierailija
18/65 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en edes huomannut sen vaihtuneen, mies huomasi, kun sukunimi vaihtui luukussa katsoi tarkemmin tyttöä kasvoihin. Päältä päin samanlainen blondibimbo 😅

Tuo juuri, kun vanha alkaa temppuilla niin otetaan uusi samanlainen koristeeksi :)

Vierailija
19/65 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä oikeudella puhut muiden ulkonäöstä? Puhutaanko seuraavaksi siitä, miksi kaikki keski-ikäiset naiset näyttävät samalta?

Vierailija
20/65 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja jopa moikkailin tuota tyttöä useasti ja luulin sitä eri ihmiseksi.

-sama