Nuoret näyttää kasvoiltaan ihan samalle nykyään
Ylipaino lieväkin kadottaan kasvojen piirteitä jotenkin.
Kommentit (65)
Melkein kaikilla tytöillä on nyt suorat, päätä myöten menevät pitkät hiukset. Ovat kuin lehmän nuolemia.
Pojat näyttää pojilta ja tytöt tytöiltä, minun silmissäni.
Vierailija kirjoitti:
Entäs tämä uusi laji; tyttöpoika, miesnainen, sukupuolenvaihtaja. On sitten eritoten vaikea erottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs tämä uusi laji; tyttöpoika, miesnainen, sukupuolenvaihtaja. On sitten eritoten vaikea erottaa.
Persujen on yleensäkin vaikea erottaa, että mikä on normaalia ja mikä on epänormaalia. Kun niille melkein kaikki on epänormaalia.
Kyllä ne ovat ne täyteaineet, huulet ja muut kun oikein tarkoituksella muotoillaan tietyn trendin mukaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitään uutta lajia
Pitää olla sen näköinen kuin joku määrää. Yhtään erilaisuutta ei hyväksytä. Vaatteiden tyyli vaihtuu noin kerran vuodessa. Kaikilla samat. Hah, mitä höynäytettäviä. Ja sitten puhutaan yksilöllisyydestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitään uutta lajia
Voihan sitä kai sitten roduksikin kutsua. On se aina parempi kutsumasana kuin epäsikiö.
Tytöillä on nykyään kaikilla nukkemaiset kasvot ja nöpönenä. Omassa nuoruudessa 20 v sitten oli variaatioita kasvonpiirteissä paljon enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Pitää olla sen näköinen kuin joku määrää. Yhtään erilaisuutta ei hyväksytä. Vaatteiden tyyli vaihtuu noin kerran vuodessa. Kaikilla samat. Hah, mitä höynäytettäviä. Ja sitten puhutaan yksilöllisyydestä.
Some määrittelee sen, miltä pitää näyttää tällä hetkellä? Kardashian-kopioinnista on siirrytty johonkin muuhun. Päälle vielä se, että tavoitellaan muokattujen kuvien ulkonäköä.
Vierailija kirjoitti:
Melkein kaikilla tytöillä on nyt suorat, päätä myöten menevät pitkät hiukset. Ovat kuin lehmän nuolemia.
70 luvulta asti on ollut muotia että hiuksille ei oikeastaan tehdä mitään. luolanainen look.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne ovat ne täyteaineet, huulet ja muut kun oikein tarkoituksella muotoillaan tietyn trendin mukaan...
Täyteaineporukka on taas ihan eri, sitä ei tässä nyt ajettu takaa. Tosiaan 20v oli selkeät kasvojen piirteet, nyt on lähes kaikki pehmeän pyöreitä kasvoiltaan. Se mitä syödään vaikuttaa, hiilarit, prosessoitu ruoka näkyy ulkomuodossa ja vähäisempi liikunta.
Joo siis mustakii ennen oli paljon erinnäköisiä ihmisiä. Nykyään 90% nuorista näyttää melkein samalta.
Mua huvitti, kun naapurin nuorella miehellä vaihtuu jatkuvasti tyttis.
Mä en edes huomannut sen vaihtuneen, mies huomasi, kun sukunimi vaihtui luukussa katsoi tarkemmin tyttöä kasvoihin. Päältä päin samanlainen blondibimbo 😅
Vierailija kirjoitti:
Mä en edes huomannut sen vaihtuneen, mies huomasi, kun sukunimi vaihtui luukussa katsoi tarkemmin tyttöä kasvoihin. Päältä päin samanlainen blondibimbo 😅
Tuo juuri, kun vanha alkaa temppuilla niin otetaan uusi samanlainen koristeeksi :)
Millä oikeudella puhut muiden ulkonäöstä? Puhutaanko seuraavaksi siitä, miksi kaikki keski-ikäiset naiset näyttävät samalta?
Vierailija kirjoitti:
Ja jopa moikkailin tuota tyttöä useasti ja luulin sitä eri ihmiseksi.
-sama
Höpöhöpö