Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tavallistakin, että omien vanhempien makuuhuoneeseen ei saa mennä?

Vierailija
10.03.2024 |

Edes aikuisena? Outoa. 

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset kaipaa enemmän yksityisyyttä kuin toiset. Usein vanhempien makuuhuoneessa ei ole mitään sellaista miksi lasten siellä tarvitsisi käydä. Mutta sen saa jokainen päättää ihan itse mikä on omassa perheessä luontevaa. 

Vierailija
22/26 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyisin kannattaa  pitää makuuhuone kiinni vierailta mukuloilta, kun niillä voi olla  jotain kihomatoja tai syyhyä. Yllätin joskus, kun olivat menneet peittojen alle mylläämään. Onneksi löysin lukon.

Meille hankittiin myös lukko makuuhuoneeseen, kun lapset kavereineen alaluokilla ollessaan leikkivät piilosta ja meidän makuuhuoneeseen oli aina joku mennyt piiloon, peitot myllätty, laatikoita tongittu jne. Tätä ehti tapahtua 2 kertaa meidän vanhempien ollessa töissä, kunnes miehen hermo meni ja hän kävi ostamassa lukon oveen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle aivan uusi asia. En ole ennen kuullutkaan, etteikö omat lapset voi mennä vanhempiensa makuuhuoneeseen. Vieraat sitten eri juttu.

Vierailija
24/26 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, siellä pidettään seksijuttujen lisäksi toistaiseksi laittomat substanssit, joita lapsen ei tarvitse myöskään löytää.

Meillä on aikuinen jo, no worries.

Vierailija
25/26 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä pidettiin aina ovi kiinni vanhempien huoneeseen ja äiti hankki lukon oveen myöhemmin. Minulla ei ollut sinne mitään asiaa muutenkaan, paitsi silloin kuin juttelin äidin kanssa. Kun tulin teini-ikään niin en enää käynyt äidin kanssa saunassa. Minulta otettiin kotiavain pois heti kun muutin omaan asuntoon.

OUTOA 😳

Vierailija
26/26 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä toisen huoneeseen mennä ilman, että toinen on paikalla - lapsena tietystikin oli eri asia. Muualla asuvan pojan huoneet ovat ennallaan ja hän soitti kysyäkseen knalliaan - kävin hakemassa, mutta yksityisyyttä kunnioitan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän