Rekkakuski Viivi Kadeniuksen, 21v elämä tuhottiin
Iltalehdessä juttu. En saa linkitettyä. Itsemurhan tekijä tiputti itsensä sillalta hänen rekkansa konepellilleen ja kuoli. Nyt ei nuori tyttö voi enää ajaa. Itsemurhan kun tekee, niin pitäisi miettiä ettei tuhoa muiden ihmisten elämää.
Kommentit (310)
Muistan sen surullisen itsemurhan missä äidillä oli lapset kyydissä. Nainen oli ensin riidellyt bussissa miesystävän kanssa. Nainen poistui bussista ja jatkoi matkaa autollaan. Oli tehnytkin u käännöksen ja ajoi päin bussia. Äiti ja kaikki lapset kuoli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka olisi miten itsetuhoinen, niin on ajateltava silti muita. Se ei ole hyvä selitys eikä oikeuta sitä, että kun oma elämä on pilalla, niin sitten pilataan vielä toistenkin elämät.
Itsemurhan voi tehdä myös traumatisoimatta muita. Minulla on ollut itsetuhoisia ajatuksia, joten tiedän mistä puhun.
Juuri näin. Pelkkä masennus ei ole syy tehdä loppuelämän trauma toiselle, kyllä ihmisessä on jotain kylmää ja ilkeää jos tekee itsemurhan tällä tyylillä kuten tuossa uutisessa. Pahasta ihmisestä kyse.
Olen myöskin ollut vakavasti masentunut ja aina miettinyt itsemurhan siten miten se vähiten traumatisoi ketään.
Tiesittekö että jotkut tekevät im juurikin kostona muille ihmisille? Tällöin on todennäköisesti tarkoituksena aiheuttaa mahdollisimman paljon tuskaa ympärillä oleville. Im ei tee ihmisestä pyhimystä. Ja mistäkö tiedän, koska tunnen tämmöisen ihmisen. Onneksi hänen tekonsa estettiin. Hän kertoi omin sanoin nämä asiat.
Monikohan paikalle osunut on napsinut kuvia siitä jauhelihakasasta joka oli vielä hetki sitten nainen?
Mä olin kerran harjoittelupaikassa, missä tyypit olivat valvontakamerasta nähneet vastaavan tapauksen, en nyt kerro tarkemmin missä tämä kamera oli ja miksi, tai mitä tein,mutta minua valmennettiin tähän että niistä kameroista voi nähdä mitä vain.
Miksi ajattelisin muitten tunteita, kun kukaan ei ajattele minunkaan tunteita? Ei ketään kiinnosta vaikka menisin tap pamaan itseni, itse asiassa sitähän hallitus ja yhteiskunta haluaa ja kaikki muutkin, sillä olen työtön mielisairas loinen. Joten kun ihmiset haluavat minunlaisteni kuo levan, joten teen sen sitten mahdollisimman sotkuisesti!
T: itsetuhoinen.
Naisen elämä on täyttä helvettiä, joten en ihmettele että nainen hyppäsi rekan alle.
Ihan uskomattomia kommentteja täällä. Ei voi uskoa miten hirveitä ihmiset voivatkaan olla.
Mun rakkaissa on paljon rekkakuskeja. Pelottaa hirveästi että milloin sattuu heidän kohdalleen. Isä ehti onneksi jo eläkkeelle.
Tärkeä kirjoitus. Toivon Viiville kaikkea hyvää.
Itsemurhan tekijät ovat usein itsekeskeisiä pa skoja. Eipä siis yllätä
Vierailija kirjoitti:
Naisen elämä on täyttä helvettiä, joten en ihmettele että nainen hyppäsi rekan alle.
Kolme neljästä itsemurhasta on miehen tekemä mutta surullinen tapaus siitä huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näyttää kuvissa kuin pettyneeltä nelivuotiaalta, jolle äiti ei ole lukuisista pyynnöistä huolimatta antanut tikkaria.
Sulla on ilmeisesti todella paha olla?
Ei ole. Tällä Viivillähän tuntui olevan.
Kyllä sinullekin on apua tarjolla. Ota rohkeasti yhteyttä 🧡
En tarvitse. Ei sinun tarvitse minusta huolehtia.
Hyvinvoiva ihminen ei kirjoita niin kuin sinä kirjoitat. Jostain syystä sinun on paha olla. Oletko yksinäinen?&n
Kylläpä sinä olet minusta kiinnostunut. 😀 Olen onnellinen ja pärjään ihan hyvin, joten vielä kerran: Minusta sinun ei tarvitse huolehtia.
Vierailija kirjoitti:
Muistan sen surullisen itsemurhan missä äidillä oli lapset kyydissä. Nainen oli ensin riidellyt bussissa miesystävän kanssa. Nainen poistui bussista ja jatkoi matkaa autollaan. Oli tehnytkin u käännöksen ja ajoi päin bussia. Äiti ja kaikki lapset kuoli.
Huonolla tuurilla äiti olisi voinut samalla tappaa bussin kuljettajan (istuu alhaalla) ja toisaalta myös takana istuneet lapset olisivat saattaneet selvitä elossa vakavasti loukkaantuneina.
Olisi varmaan traumatisoinut vielä enemmän jos se kandidaatti olisi ajanut tuhatta ja sataa autolla keulaan kuten yleensä? Hyvä että sentään teki noin.
Vierailija kirjoitti:
Itsemurhan tekijät ovat usein itsekeskeisiä pa skoja. Eipä siis yllätä
Sä vaikutatkin hyvältä ja empaattiselta ihmiseltä.
(sarkasmia)
Täällä on joku superhuolehtija diagnosoimassa tuntemattomia kirjoittajia ties miksi onnettomiksi ja yksinäisiksi. Mitä jos tämä henkilö menisi tarjoamaan apuaan sen sijaan niille oikeasti ongelmaisille nuorille, jotka mahdollisesti tulevat jossain vaiheessa päätymään näin onnettomaan tekoon?
Ikävä juttu tälle Viiville mutta paljon, paljon ikävämpi tälle itsemurhan tehneelle henkilölle sekä hänen läheisilleen.
Vierailija kirjoitti:
Parempi noin. Usein nämä pirut ajaa autolla vastaan vaarantaen rekkakuskin hengen ja tuhoamalla hänen kalustonsa.
Jos tuollaiseen pitää jonkun turvautua niin tehkäät sen edes köydellä metsässä.
Sellainen muistikuva, että rekka pitää katsastaa uudestaan, kun on keulaosuman jälkeen korjattu. Yksi lisäriesa.
Kommenteista päätellen suuri osa ihmisistä on itsekkäitä paskoja.
Vierailija kirjoitti:
Kommenteista päätellen suuri osa ihmisistä on itsekkäitä paskoja.
Sinä et taida paljon parempi olla, kun nimittelet toisia noin.
Jos joku välttämättä haluaa itsensä tappaa, niin mitä se ketään liikuttaa, millä tavalla hän sen tekee - hyppiikö vaikka päällään - mutta tuollaisissa tapauksissa, joissa ikään kuin sivumennen (tai avoimesti tahallaan) vahingoitetaan sivullisia, pitäisi tekijän ruumis häpäistä ja hävittää hautausmaan ulkopuolelle
No ethän tiedä kun täällä vielä kommentoit. Et ole ollut vielä henkisesti valmis ja olet ajatellut myös muita. Luulempa että siinävaiheessa kun raja on ylitetty niin unohtuu muut ihmiset.