Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

**JOULUNTÄHTIEN 06 viikko 3**

17.01.2007 |

Aloitetaan taas uusi pino, kun edellinen alko oleen aika pitkä =)

Tässä linkki edelliseen pinoon:

http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=9323242&p=1&tmode=1&smode…

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään oon heränny aikasin, mutta mitään järkevää en kuitenkaan oo saanu aikaiseksi. Ajattelin polkea kuntopyörällä ennen kuin tyttö herää, mutta jostain syystä inspiraatio ei riittänyt. Sunnuntaisten ristiäisten jälkeen makeansyöntilevy on jäänyt päälle. Eilen illalla passitin miehen kauppaan hakemaan karkkia, oli niin ISO himo. Jos nyt taas yrittäis ottaa itseään niskasta kiinni ja lopettais tuon makean syöminen. Lauantai on karkkipäivä... =)

G: Minkä merkkisiä vaippoja käytätte? Sori, jos tästä ollut jo puhetta. Mä käytän Libero-vaippoja, niitä oli sairaalassa eikä tytölle oo niistä tullut mitään ihottumaa, joten jatkan samoilla.

Eilen meni taas valvomiseksi. Ei mitään hysteeristä huutamista, vaan enemmän sellaista kitinää. Oli tyttö niin väsyksissä, ettei malttanut nukahtaa. Lopuksi nukahti sit mun viereen joskus 02 aikoihin.

Meidän neiti nukkuu aamulla tosi pitkään ja sit päivällä ulkona vaunuissa sen 3h. Ihme ettei nukuta illalla kun vanhemmat haluais nukkua. =) Jos yrittäis pitää aamulla pidempään hereillä, mutta miten?? Ehdotuksia?? Voiko 6 viikkoiselle yrittää muuttaa rytmiä? Ettei sit isompana valvo öitä ja nukkuu päivät. Täytyy yrittää nyt kun hän herää pitää hereillä. Söi 7.15 aikoihin, joten kai hän pian heräilee taas.

Nyt hetkeksi pyykkien pariin. Taas ulkona tuulee ihan hirmusti, ettei sinnekään huvita mennä.. =(

Mukavaa päivää kaikille!!

*rusina*

Vierailija
2/2 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli uusi pino oli jo aloitettu, siirytään siis sinne... =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla