Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Mitä talvikenkiä ostatte n. 2-vuotiaalle taaperollenne?

28.08.2006 |

Itse ajattelin hankkia vajaa 2-vee. tytöllemme Tepsut nahkaiset nauhakengät karvavuorilla, ovat olleet tosi hyvät myös viime vuonna. Toiset kengät olisi vielä hakusessa, joten suosituksia otan vastaan..olisko goret hyvät leudommille säille?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tepsut ostan pakkasille, lämmittivät viime talvena hyvin palelevia varpaita. Muutenkin ovat suloiset.

Pikkupakkasille ja loskaan meinasin etsiä jotkut Goret, viime vuonna oli Vikingin ja ihan tyytyväinen olin niihin.

Vierailija
2/4 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen jo ehtinyt hamstrata talvikenkiä aikaa sitten. Meidän talvella 1½v. tytölle on Tepsun nahkakengät karvavuorella, Vikingin goret ja kuomat. Veikkaan että noi kuomat jää kyllä käyttämättä, saatanpa laittaa ne kiertoon jo ennen talvea. Jalankasvu on mennyt juuri sopivasti ja uskon että kengät menee koko talven, jollei koko talvea niin ainakin tammikuuhun saakka, niin että saa sitten taas alesta vähän halvemmalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pionin varrelliset pun. talvikengät. Vähän sellaiset kyläily/hienostelu kengät. Sitten viking goretexit ja vielä on hankinla listalla perus kuomat. Noi jo ostetut on viime vuoden alesta.

Vierailija
4/4 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Goret saattavat olla jo pienet (ovat viime keväällä ostetut), eli ne varmaan pitää ostaa uudet.