Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten vakuuttaa poikaystävä?

Vierailija
09.03.2024 |

Olen ollut koko lapsuuteli hieman pyöreä kunnes pelasin ja treenasin tavoittellisesti. Tämän jälkeen kun lopetin olen lihonnut ja mielestäni olen lihava. Jos puhutaan että käytän M-L kokoisia vaatteita ja olen 160cm nainen. Koen asian oikeasti niin. Poikaystäväni on erimieltä ja jaksaa jatkuvasti väittää vastaan. Olen antanut asian mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos koska tiedän ettei hän tarkoita sitä. Nyt kuitenkin hän on saanut päähänsä että minulla olisi syömishöieiö vaikka todellisuus on se että ei ole. Peristeli sen sillä kun unohdan syödä ja en välttämättä syö mitään kunnollista päivänaikana( joka johtuu adhd) ja että kun mulla on viisi minuttia sitten nälkä ja sitten yhtäkkiä ei olekkaan, koska niin vaan välillä käy. Miten saisin vakuutettua poikaystävän. Menin jo mäläyttämään että en ole edes laihtunut että se olisi tossa sun sanomassa edes positiivista jonk jälkeen suuttui minulle. 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käsin etsii sellaisen laiheliinin joka hänelle kelpaa tai lopettaa mun painosta puhuminen.

Vierailija
2/6 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma on sinun, eikä poikaystäväsi päässä. Pistä oma pääsi kuntoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida tietää edes mikä adhd on?

Vierailija
4/6 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa..

Vierailija
5/6 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisin ensin LähiTapiolasta ja sitten Pohjolasta.

Vierailija
6/6 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän hyvinkin. Jokaisella on onst ongelmansa mutta minulla yksi ongelmista on toiminnan ohjauksen ongelmat ja esimerkiksi unohdan syödä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi