Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten käsivarsiin saa paksuutta?

Vierailija
09.03.2024 |

Mulla on siis käsivarren mitta n. 23cm. Kesällä välttelen tpaitoja tämän takia. Oiis kiva jos sais esim 2cm lisää.

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syömine varmaan auttaa. Itselläni ainaki näin 123-kiloisena paljon paksummat käsivarret kuin teininä 56-kiloisena.

Olen kuitenkin normaalipainoinen. Kädet vaan siimat. jalkalihakset myös melko hyvät kun kävelen paljon. Oikeastaan tein kerran salilla jalkalaitteissa ja mun ohjaaja sanoi että jaksatpa hyvin. Mutta käsillä en jaksanut paljon mitään. Salille en kuitenkaan aio enää mennä koska ahdistaa ne paikat. joten pakko hommaa kotiin välineitä.

Vierailija
42/60 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 40kg paino ja huonot geenit, eli lihasmassa ei vaan näy ulospäin vaikka miten treenaisi ilman aineita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

salille, punnerruksia, lankutusta

Vierailija
44/60 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaivattovammin varmaan syömällä kunnolla rasvaista ja sokerista roskaruokaa.

Näillä saa ison mahan.

Sanoisin, että todella mahdotonta on saada punttisalilla paksuja käsivarsia. Vuosikymmenien työ ja hormoonien syöntiä päälle vaatii.

Silloin kun haetaan siis paksuutta niin kuin vaikka tässä vasemman puoleisella naisella

https://www.suomi24.fi/viihde/l/62a9eccfa4d6c-3112.jpg

Vierailija
45/60 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näillä saa ison mahan.

Sanoisin, että todella mahdotonta on saada punttisalilla paksuja käsivarsia. Vuosikymmenien työ ja hormoonien syöntiä päälle vaatii.

Silloin kun haetaan siis paksuutta niin kuin vaikka tässä vasemman puoleisella naisella

Enhän mä halunnut kuin vähän paksuutta :DD

Vierailija
46/60 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fyysinen työ. Jopa vaikka olisit vanha.

Katselen ihmeissäni ikäisteni naisten reisiä, pakaroita ja hauiksia. Niitä ei nimittäin ole, vaikka maha olisikin paksu. Tikkujalat ja -kädet monella. Joillain sentään on alleja, mutta alapäässä ei lihaksen lihasta. Ja sitten nämän naiset oikein korostavat pukeutumisellaan niitä tikkujalkojaan (tietysti ovat ihastuksissaan kun edes jalat on hoikat), mikä on koomista, kun maha on pallo. Sellainen tikkari-look.

N55

Vierailija
47/60 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fyysinen työ. Jopa vaikka olisit vanha.

Katselen ihmeissäni ikäisteni naisten reisiä, pakaroita ja hauiksia. Niitä ei nimittäin ole, vaikka maha olisikin paksu. Tikkujalat ja -kädet monella. Joillain sentään on alleja, mutta alapäässä ei lihaksen lihasta. Ja sitten nämän naiset oikein korostavat pukeutumisellaan niitä tikkujalkojaan (tietysti ovat ihastuksissaan kun edes jalat on hoikat), mikä on koomista, kun maha on pallo. Sellainen tikkari-look.

N55

No minä olen tämän mallinen, minkäs sille voi. Geeneilleen ei paljon mahda. Hoitotyötä teen ja salia 4-5 kertaa viikossa, jalat pysyy hoikkana ja maha paksuna vaikka lihaksia onkin tullut. Syynä lienee pcos. Kaikki sukuni naiset ovat tämän mallisia.

Vierailija
48/60 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ne käsivarret nyt niin paksut pitäisi olla?

N36

Joku sanoi jos ei oo lihasmassaa, niin on myös aina kylmä. Mulla on aina kylmä!

Tuotannoin... Mulla on ollut aina ikäisekseni tavallista enemmän lihasta. Jos kropan lämmittää, niin se toki pysyy pidempään lämpimänä kun on lämmönvarausta. Taasen jos ei lämmitä, niin ei ole läskikerrosta eristämässä kylmyyttä, joka tarttuu lihaksiin ja lihakset varaavat kylmyyttä, mikä pistää tutisemaan.

Peruskäsitteisesti tuo mitä sinulle sanottiin, ei pidä paikkaansa. Se on juurikin päinvastoin.

Vierailija
49/60 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näillä saa ison mahan.

Enhän mä halunnut kuin vähän paksuutta :DD

Jos käyt salilla keskity hauis, ojentaja ja sivuolkapääliikkeisiin. Jatka toistuvasti ja vähintään muutama kuukausi niin alkaa tuloksia näkyä. Näin mulla on toiminut

Vierailija
50/60 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ranteita ei saa paksummaksi koska ei ole paljoa lihaksia siinä kohtaan. 

Vierailija
51/60 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mariini myy diettiä

Vierailija
52/60 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N36

Tuotannoin... Mulla on ollut aina ikäisekseni tavallista enemmän lihasta. Jos kropan lämmittää, niin se toki pysyy pidempään lämpimänä kun on lämmönvarausta. Taasen jos ei lämmitä, niin ei ole läskikerrosta eristämässä kylmyyttä, joka tarttuu lihaksiin ja lihakset varaavat kylmyyttä, mikä pistää tutisemaan.

Peruskäsitteisesti tuo mitä sinulle sanottiin, ei pidä paikkaansa. Se on juurikin päinvastoin.

Ei ole. Elimistö tuottaa lämpöä nimenomaan lihaksilla. Ja nimenomaan kun on paljon lihasmassaa, niin lämmöntuotanto on parempi ja pysyy paremmin lämpimänä. 

Vierailija
53/60 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reenaat koukistajaa lähibaarissa. Pian siellä on muutkin käyttämässä leikatut KELA rahnansa.

Vierailija
54/60 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pinaatilla. Vrt. Kippari-Kalle.

Sen lisäksi ruista ranteeseen. Nykyään varmaan voi ruisleivän syönnin ohella injektoida ruisfylliä ranteeseen, ihan siis samalla metodilla kuin huulienkin täyteaineita on kenen tahansa duckfacen turpeaan turpavärkkiin laitettu.

Vierailija
55/60 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruiskuta syntholia käsiin niin saat 60cm lisää ympärysmittaa

Vierailija
56/60 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N36

Ei ole. Elimistö tuottaa lämpöä nimenomaan lihaksilla. Ja nimenomaan kun on paljon lihasmassaa, niin lämmöntuotanto on parempi ja pysyy paremmin lämpimänä. 

Kuten siis itsekin mainitsin lihasten tuottavan lämpöä. Mutta lämpö karkaa ilman riittävää eristystä. Aivan kuten taloissakin. Käyppä googlettamassa asiasta.

Vierailija
57/60 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nostelemalla painoja ja syömällä pikkuisen enemmän kuin kuluttaa.

Kotona 5kg painot mutta ei ne taida riittää

Mulle riittää kotona, mutta olenkin nainen. Lihaksia voi ärsyttää monella tapaa, esim tekemällä enemmän toistoja. Toki sitten isompiakin painoja usein tarvitaan siihen kasvuun. Punnerra ja vedä leukoja.

Minulle ei riitä ja olen nainen. Tuo on niin pieni paino, että sarjaa on vaikea viedä todelliseen toistomaksimiin saakka.

Vierailija
58/60 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku sanoi että lihaksikas on aina lämmin ja viittasi läskin olevan aina jäässä. 🤣 Mietihän pikkuinen noita antarktiksen eläimiä. Miksihän niillä on suurimmakseen aina paksu ihrakerros. 🦭

Vierailija
59/60 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nostelemalla painoja ja syömällä pikkuisen enemmän kuin kuluttaa.

Kotona 5kg painot mutta ei ne taida riittää

Mulle riittää kotona, mutta olenkin nainen. Lihaksia voi ärsyttää monella tapaa, esim tekemällä enemmän toistoja. Toki sitten isompiakin painoja usein tarvitaan siihen kasvuun. Punnerra ja vedä leukoja.

Minulle ei riitä ja olen nainen. Tuo on niin pieni paino, että sarjaa on vaikea viedä todelliseen toistomaksimiin saakka.

No tarkotin kotijumppaan. Käyn yleensä salilla, mutta jos jostain syystä ei pääse niin hitailla liikkeillä ja kehonpainotreenillä voi joskus korvata. 

Vierailija
60/60 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarpeeksi  isot  painot- vaikka  omaa  kehon  painoa  käyttää  hyväksi. Ei   liikaa  toistoja  pikku  painoilla, se  ei  habaa  kasvata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän