Miten käsivarsiin saa paksuutta?
Mulla on siis käsivarren mitta n. 23cm. Kesällä välttelen tpaitoja tämän takia. Oiis kiva jos sais esim 2cm lisää.
Kommentit (60)
Vierailija kirjoitti:
Vaivattovammin varmaan syömällä kunnolla rasvaista ja sokerista roskaruokaa.
Näillä saa ison mahan.
Käärijän paidalla.
Vasten yleistä luuloa lihas tarvii kasvuun rasvaa.
Miksi ne käsivarret nyt niin paksut pitäisi olla?
N36
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä kohdasta tuo mitta siis on otettu?
hauis
Oho. Mä kun ajattelin että mulla on ohuet käsivarret, ympärys 28-29 cm.
Prismasta saa vitosella urheiluosastolta sellaisen nauhan, jolla on hyvä vedellä eri liikkeitä, jotka vahvistaa kättä. Näppärä esim telkkaria katsellessa, kun ei ole mikään liian raskas työstettäväksi. Tosin semmoisella menee varmaan aika kauan aikaa, jotta saat näkyvyyttää käsiisi, mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
Luulisi sen 5kg narukäsille alkuun riittävän hyvin?
Vierailija kirjoitti:
Prismasta saa vitosella urheiluosastolta sellaisen nauhan, jolla on hyvä vedellä eri liikkeitä, jotka vahvistaa kättä. Näppärä esim telkkaria katsellessa, kun ei ole mikään liian raskas työstettäväksi. Tosin semmoisella menee varmaan aika kauan aikaa, jotta saat näkyvyyttää käsiisi, mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
Turhaa ajanhukkaa tälläiset vemputtelut. Punnerruksia vaan kehiin, niin kädet vahvistuu monipuolisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nostelemalla painoja ja syömällä pikkuisen enemmän kuin kuluttaa.
Kotona 5kg painot mutta ei ne taida riittää
Mulle riittää kotona, mutta olenkin nainen. Lihaksia voi ärsyttää monella tapaa, esim tekemällä enemmän toistoja. Toki sitten isompiakin painoja usein tarvitaan siihen kasvuun. Punnerra ja vedä leukoja.
Niin oon mäkin nainen. Mutta esim siskollani ja äidilläni on isommat ihan luonnostaan eikä he käy salilla.
Ihmiset on erilaisia. Olen mäkin 15cm lyhyempi kuin äitini ja sisarukseni. Olen myös paksumpi silti.
Leukoja vetelet vaan kotona. Sitten käsillä seisontaa seinää vasten. Kun pystyt, niin punnerruksia tästä asennosta ja muista aina puristaa olkapäillä niin ylös yläasennossa kuin saat (se 2-3 cm mitä moni ei tajua tehdä).
Toki perus hauiskäännöt auttavat myös raskaammilla painoilla. Muista hidas ja oikeaoppinen liikerata. Ei sellaista salirykimistä, mitä näkee liiankin usein. Sillä lihas ei kasva nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
N36
Tulee niskakipuja ja ei ole voimaa kantaa edes pakettia postista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turhaa ajanhukkaa tälläiset vemputtelut. Punnerruksia vaan kehiin, niin kädet vahvistuu monipuolisesti.
Ap haluaa paksuutta käsiin. Ei voimaa. Btw punnerukset on maailman turhin liike kaikkien rintaleikkeiden kera
Syö enemmän kuin kulutat, suosittelen mäkkäriä. Saatat kasvaa muualtakin kuin käsivarsista mutta usko itseesi ja ole sinnikäs, kyllä ne allit sieltä kasvaa. Tsemppiä!
Vierailija kirjoitti:
Syö enemmän kuin kulutat, suosittelen mäkkäriä. Saatat kasvaa muualtakin kuin käsivarsista mutta usko itseesi ja ole sinnikäs, kyllä ne allit sieltä kasvaa. Tsemppiä!
Meneekö se hamppari suoraan käsivarteeni?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap haluaa paksuutta käsiin. Ei voimaa. Btw punnerukset on maailman turhin liike kaikkien rintaleikkeiden kera
Jumppakuminauhalla saa paksuutta käsivarsiin vaan siten, että kietoo sen nauhan käsivartensa ympärille. Lihas tarvii kasvuun kunnon ärsykettä eikä mitään tv:n katselun lomassa tapahtuvaa heiluttelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jumppakuminauhalla saa paksuutta käsivarsiin vaan siten, että kietoo sen nauhan käsivartensa ympärille. Lihas tarvii kasvuun kunnon ärsykettä eikä mitään tv:n katselun lomassa tapahtuvaa heilu
Pitääpi ostaa tuollainen nauha!
Vierailija kirjoitti:
N36
Joku sanoi jos ei oo lihasmassaa, niin on myös aina kylmä. Mulla on aina kylmä!
Syömine varmaan auttaa. Itselläni ainaki näin 123-kiloisena paljon paksummat käsivarret kuin teininä 56-kiloisena.
Vastaus on Synthol-täyte lihaksiin.
Syö enemmän. 20 Kiloa lisää niin varmaan paksuuntuu
Tarkoitin siis työllä sitä, että meet tekemään sarjaa kuntosalille, eli "töitä". Eli käyt treenaamassa. Hauiskääntöjä esimerkiksi