Säälittäviä nuo naisia mollaavat keskustelijat täällä
Tulee vaikutelma ettette ole onnistuneet elämässänne ja kateuden sijaan tunnette paremmin menestyneitä kohtaan naisvihaa.
Menkää terapiaan.
Kommentit (92)
Naiset ovat pilanneet maailman. Pitäisi antaa kaikille naisille porttikielto nettiin niin vähentyisi kaikki turha itkeminen nollaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen lukenut 2h palstaa ja lähden nyt baariin täynnä naisvihaa. Hu*rat nyt persettä ja saatiin!
Naiset oikeasti pitävät ns. toksisista miehistä vaikka muuta väittävät. Pitää tuo asenne niin voi pillua irrota. Raportoi aamulla tänne takas. Pidän peukkuja pystyssä.
Olen nyt baarissa Lähes. Ekalla lumpulle ilmoitin et se on läski ja tyhmä. Saa nähä miten homma etenee. Yläpeukkuja nyt äijät.
Olkkarissa istut paskasissa kalsareissa perseelle haisevalla sohvalla rääpimässä reinbou-kaljaa ja raapimassa kutisevia muniasi.
Vierailija kirjoitti:
Tällä palstalla tunnutaan mollaavan kaikkia. Suomen suosituin palsta. Suomalaiset kai on sitten tällaisia. Itseä on oikein alkanut ällöttää tämä suomalaisten pahantahtoisuus ja toisten jatkuva haukkuminen. Tekisi mieli muuttaa pois.
:D :D :D :D :D :D
Lähes kaikilla keskustelupalstoilla kuvitellaan juuri sen "oman" palstan olevan Suomen suosituin. Eikä täällä todellakaan mollata kaikkia! Kyllä se mollaus kohdistuu vain tiettyihin ryhmiin, eli naisiin, ulkomaalaisiin, isoäiteihin, eläkeläisiin ja vanhuksiin. Miehiä ei mollata täällä ollenkaan.
Vierailija kirjoitti: Naiset ovat pilanneet maailman. Pitäisi antaa kaikille naisille porttikielto nettiin niin vähentyisi kaikki turha itkeminen nollaan
Nimimerkillä palstan pahin itkijä. Oletko koskaan vielä kirjoittanut tänne iloista, hauskaa, rentoa, positiivista ja ulinatonta kommenttia? Tai yrittänyt asiallisesti auttaa jotakuta? Edes kerran? NYT REHELLISESTI.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen lukenut 2h palstaa ja lähden nyt baariin täynnä naisvihaa. Hu*rat nyt persettä ja saatiin!
Naiset oikeasti pitävät ns. toksisista miehistä vaikka muuta väittävät. Pitää tuo asenne niin voi pillua irrota. Raportoi aamulla tänne takas. Pidän peukkuja pystyssä.
Olen nyt baarissa Lähes. Ekalla lumpulle ilmoitin et se on läski ja tyhmä. Saa nähä miten homma etenee. Yläpeukkuja nyt äijät.
Lauma mörssärilutkia iski kimppuun. AUTTAKAA VELJET. Olen Teetenpelis Lahes
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä on se vuosia jo sama persaukisena mt.naispotilas, katkera ruma läski vanhapiika joka pomppii joka ketjussa haukkumassa. Tekee jukkisista aloituksia ja alkaa haukkumaan. Esiintyy mukamas millon missäkin ammatissa olevaksi mutta tökeryyttään paljastuu. On palstalla aamusta iltaan..
Tunnistan tämän. Nyt esiintyy lehmien hoitajana, toisessa ketjussa tämä vanhapiika on perheen äiti 2 lasta ym. Mikä diaknoosi mahtaa tällä huilulla olla..
Skitsofrenia ja pari muuta, kuten näillä kaikilla muillakin "palstahulluilla". Kun ei niillä reppanoilla ole ihmiskontakteja. Suoltavat vaan paskaa tänne aamusta iltaan. Oikeita pahuuden keskittymiä. Inhottavaa, kun joutuu olemaan tuollaisten sekopäiden armoilla täällä. Oikeassa elämässä niistä voi pysyä kaukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Naiset ovat pilanneet maailman. Pitäisi antaa kaikille naisille porttikielto nettiin niin vähentyisi kaikki turha itkeminen nollaan
Nimimerkillä palstan pahin itkijä. Oletko koskaan vielä kirjoittanut tänne iloista, hauskaa, rentoa, positiivista ja ulinatonta kommenttia? Tai yrittänyt asiallisesti auttaa jotakuta? Edes kerran? NYT REHELLISESTI.
Usko nyt. Kaikki on hengellistä. Intät demonin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenenkään elämä ei ole ruusuilla tanssimista. Mutta paskinkin eroon päättyvä avioliitto ja perhekuvio on silti parempi vaihtoehto kuin yksinäinen katkera esarin venyttely täällä. Edellinen on elämä, jälkimmäinen ei.
Mun elämä on oikeasti pelkkää juhlaa ja ruusuilla tanssimista. Ei mitään harmeja tai stressiä.
M51
Varmasti, ja siksipä päivystät Vauva-palstalla toksisessa ketjussa lauantai-iltana.
En päivystä mutta huvittavaahan tänne on kirjoitella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Naiset ovat pilanneet maailman. Pitäisi antaa kaikille naisille porttikielto nettiin niin vähentyisi kaikki turha itkeminen nollaanNimimerkillä palstan pahin itkijä. Oletko koskaan vielä kirjoittanut tänne iloista, hauskaa, rentoa, positiivista ja ulinatonta kommenttia? Tai yrittänyt asiallisesti auttaa jotakuta? Edes kerran? NYT REHELLISESTI.
Olen kirjoittanut montakin positiivista kommenttia. En oikeesti tarkottanut tota ja pyydän anteeksi. Purin vain omaa pahaa oloani tänne. Yritän jatkossa pyrkiä parempaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lauma mörssärilutkia iski kimppuun. AUTTAKAA VELJET. Olen Teetenpelis Lahes
Suosittelisin, että koska olet noin kade nais sukupuolelle, että vaihtaisit kiltisti itsekin sukupuolta.
Sehän on nykyisin laissa sallittua.
Voisit kokeilla sitä mörssärilutkan ja tasankovosukan elämää aluksi, vaikka vuoden silleesti koeajalla ollen.
Eikö vain olisi hyvä homma?
Oon yrittänyt etsiä miehistä jotain mikä sais edes kiinostumaan. En löydä, vaikea keksiä mitään mikä olisi miehessä millään tasolla edes seksikästä :( ajattelin että jos löytäisin mukavan miehen niin asiat muuttuisivat. Palstaa lukiessani olen huomannut että kuinka mätiä he ovat luonteeltaankin. Eikä true crimet auta.
Mielummin yksin.
Ei pidä yleistää terveydenhoitoalojen ongelmia. Itselläni on ollut nainen esimiehenä raskaassa konepajateollisuudessa, ei mitään ongelmia. Ja olen itsekin nainen.