Säälittäviä nuo naisia mollaavat keskustelijat täällä
Tulee vaikutelma ettette ole onnistuneet elämässänne ja kateuden sijaan tunnette paremmin menestyneitä kohtaan naisvihaa.
Menkää terapiaan.
Kommentit (92)
Vierailija kirjoitti:
Eipä se kovin ihme ole että vihotuttaa. Mitä oon sivusta parina viikkona lueskellut extemporee näitä teidän juttuja, niin miehiähän täällä tunnutaan polkevan tämän tästä alas päin.
Sitten on tietenkin niitä ala-asteikäisten räävejä aloituksia naisista, mutta ei kai nyt kukaan heistä suutu. Pelkkää roskaa jauhavat, kun ovat oppineet juuri masturboimaan.
Kyllä palstaltakin löytyi kiusaajan paras kaveri! Kun inkkeli haukkui muita, joku vaati, että pitää ymmärtää, koska inkkelillä on paha olla !!! Kyllä vaan psykoillekin aina vähintään yksi puolustaja löytyy mikä mahdollistaa kiusaamiset palstoilla, työpaikoilla, kouluissa jne.
Vierailija kirjoitti:
Olen lukenut 2h palstaa ja lähden nyt baariin täynnä naisvihaa. Hu*rat nyt persettä ja saatiin!
Olen nyt baarissa. Tulkaa huorrat vittuilee!
Kenenkään elämä ei ole ruusuilla tanssimista. Mutta paskinkin eroon päättyvä avioliitto ja perhekuvio on silti parempi vaihtoehto kuin yksinäinen katkera esarin venyttely täällä. Edellinen on elämä, jälkimmäinen ei.
Vierailija kirjoitti:
Olen lukenut 2h palstaa ja lähden nyt baariin täynnä naisvihaa. Hu*rat nyt persettä ja saatiin!
Naiset oikeasti pitävät ns. toksisista miehistä vaikka muuta väittävät. Pitää tuo asenne niin voi pillua irrota. Raportoi aamulla tänne takas. Pidän peukkuja pystyssä.
Vierailija kirjoitti:
Kenenkään elämä ei ole ruusuilla tanssimista. Mutta paskinkin eroon päättyvä avioliitto ja perhekuvio on silti parempi vaihtoehto kuin yksinäinen katkera esarin venyttely täällä. Edellinen on elämä, jälkimmäinen ei.
Mun elämä on oikeasti pelkkää juhlaa ja ruusuilla tanssimista. Ei mitään harmeja tai stressiä.
M51
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun elämä on oikeasti pelkkää juhlaa ja ruusuilla tanssimista. Ei mitään harmeja tai stressiä.
M51
Varmasti, ja siksipä päivystät Vauva-palstalla toksisessa ketjussa lauantai-iltana.
Haluaisin nähdä mitä läskejä psykoottisia mörököllejä noiden kommenttien taustalla on. 😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Naiset on loozereita
Ulisevia, läskejä ja kelan elättämiä loozereita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä valitettavasti vielä suurempi ongelma on miehiin kohdistuva mollaaminen. Ei sinänsä ihme jos tällä palstalla saa naisista surkean mielikuvan.
Päinvastoin, täällä pitäis kaikkien nuorten miesten käydä katsomassa millaisia naiset oikeasti ovat. Monella kuten itsellä on aivan valheellisen ruusuinen kuva naisista. Täällä oli ketju nimeltään "mihin rakkaus katoaa" tms. joka jokaisen pojan pitäisi lukea joka päivä.
Just tulin palstalle. Eka ketju oli "Naisilla on liikaa oikeuksia". Miten selität tämän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset oikeasti pitävät ns. toksisista miehistä vaikka muuta väittävät. Pitää tuo asenne niin voi pillua irrota. Raportoi aamulla tänne takas. Pidän peukkuja pystyssä.
Eivät pidä. Naiset pitävät itsevarmoista miehistä ja toksiset miehet ovat usein näennäisesti tai todellisesti kaikkein itsevarmimpia. Kuitenkin heti kun mies paljastaa, huom paljastaa toksiset piirteensä, nainen lakkaa pitämästä. Usein mies toki vedättää naista väittämällä että toksisuus on naisen syytä ja jos nainen vain olisi parempi kumppani, mies muuttuisi taas ihanaksi. Valitettavasti moni nainen viettää vuosia tuossa noidankehässä. Kaikkein paras mies on kuitenkin rauhallisen itsevarma hyvä mies. Nämä miehet varataan jo viimeistään lukiossa, usein elämän mittaisiin parisuhteisiin.
Kai te tiedätte, että nuo on KAIKKI erakoita skitsofreenikkoja, joita edes niiden oma mutsi ei jaksa katsella. Miesten ei ehkä kannata puolustella hulluja. Antaa teistä huonon kuvan.
Vierailija kirjoitti:
Kai te tiedätte, että nuo on KAIKKI erakoita skitsofreenikkoja, joita edes niiden oma mutsi ei jaksa katsella. Miesten ei ehkä kannata puolustella hulluja. Antaa teistä huonon kuvan.
Ja siksi ne on täällä aamusta iltaan, koska ovat sairaseläkkeellä eikä niillä ole mitään muita ihmiskontakteja.
Tällä palstalla tunnutaan mollaavan kaikkia. Suomen suosituin palsta. Suomalaiset kai on sitten tällaisia. Itseä on oikein alkanut ällöttää tämä suomalaisten pahantahtoisuus ja toisten jatkuva haukkuminen. Tekisi mieli muuttaa pois.
Täällä on se vuosia jo sama persaukisena mt.naispotilas, katkera ruma läski vanhapiika joka pomppii joka ketjussa haukkumassa. Tekee jukkisista aloituksia ja alkaa haukkumaan. Esiintyy mukamas millon missäkin ammatissa olevaksi mutta tökeryyttään paljastuu. On palstalla aamusta iltaan..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nyt baarissa Lähes. Ekalla lumpulle ilmoitin et se on läski ja tyhmä. Saa nähä miten homma etenee. Yläpeukkuja nyt äijät.
Skitsofrenia on demoninen tauti. Jos alatte keskustelemaan noiden naisvihaajien kanssa, keskustelette oikeasti demonien kanssa. Se ihminen siinä on vain tyhjä astia, jota demonit käyttävät. Sääliksi käy.
Vierailija kirjoitti:
Täällä on se vuosia jo sama persaukisena mt.naispotilas, katkera ruma läski vanhapiika joka pomppii joka ketjussa haukkumassa. Tekee jukkisista aloituksia ja alkaa haukkumaan. Esiintyy mukamas millon missäkin ammatissa olevaksi mutta tökeryyttään paljastuu. On palstalla aamusta iltaan..
Tunnistan tämän. Nyt esiintyy lehmien hoitajana, toisessa ketjussa tämä vanhapiika on perheen äiti 2 lasta ym. Mikä diaknoosi mahtaa tällä huilulla olla..
Vierailija kirjoitti:
Näyttäs Kristen Stewart olleen ilman kalsonkeja.
Pillukarvoitu näkyy.
Hyi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnistan tämän. Nyt esiintyy lehmien hoitajana, toisessa ketjussa tämä vanhapiika on perheen äiti 2 lasta ym. Mikä diaknoosi mahtaa tällä huilulla olla..
Henna? On pitkäaikainen häirikkö täällä ja todella sairas ihminen. Päätynyt tempauksillaan pari kertaa lehteenkin.
Päinvastoin, täällä pitäis kaikkien nuorten miesten käydä katsomassa millaisia naiset oikeasti ovat. Monella kuten itsellä on aivan valheellisen ruusuinen kuva naisista. Täällä oli ketju nimeltään "mihin rakkaus katoaa" tms. joka jokaisen pojan pitäisi lukea joka päivä.